![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3321 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De zware toon waarmee je dit soort vragen beantwoordt, kan maar twee dingen betekenen. Of je schat mij 'zwaarder' in dan ik ben. Of ik schat jou te lichtvoetig in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3323 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wellicht een nodige voorwaarde.
![]() |
#3325 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ja. In een rondvraag (een jaar? halfjaar geleden?) heb ik de moderatie dit soort zaken al eens aangegeven maar ze willen zeker weten dat iemand een dubbelnick is alvorens te bannen. Is wat voor te zeggen natuurlijk. En sommige dubbelnicks zijn nu eenmaal sneller dan je schaduw. Ach ja, die NWO-draden hebben we wel zo'n beetje gezien, hoewel ik Steve's replieken behoorlijk vermakelijk vind. Maar ik doelde eigenlijk ook op andere subfora, waarin een serieuze en onderbouwde stem soms node wordt gemist. (Dit is een verkapt compliment maar dat had je wel door zeker?) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3326 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is waar dat dubbelnicks herkennen niet altijd gemakkelijk is (eigen ervaring ![]() Bijvoorbeeld, is één van de actieve N-SAers een dubbelnick van Guderian? Ik weet het alvast niet. Maar Pindar en Zeikstraal herkent zelfs een analfabeet n�* ten hoogste tien posts, vaak n�* ééntje. Ze worden inderdaad verbannen, soms bijna onmiddellijk. Maar soms kunnen ze weken aan een stuk doorgaan eer ze verbannen worden. Soms pakt de moderatie het slim aan, en wordt niet alléén de dubbelnick verbannen, maar worden ook zijn posts verwijderd. Hier hebben ze de posts van matrixgone verwijderd. Helaas kan men ze nog deels lezen wanneer ze geciteerd werden. Ideaal zou zijn mocht niemand nog op deze en andere trollen reageren, en de moderatie hun schrijfsels genadeloos verwijderen. Dan worden ze het misschien beu en zullen ze andere oorden opzoeken. Citaat:
Nu wil ik me ook niet heiliger voordoen dan ik ben. Ik heb Steve's (en anderen) avonturen gisteren ook gevolgd en me ermee geamuseerd. Maar het lijkt toch een beetje op leedvermaak hebben met andersbegaafden, en helemaal goed voelt dat niet. Citaat:
![]() Zoals gezegd is de goesting er voorlopig niet. Het komt misschien ooit terug.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 31 augustus 2010 om 07:39. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moeten we in feite geen medelijden hebben met de Pindars en de Zeikstralen van dit forum? uiteindelijk is het toch zielig dat heel hun leven rond dit forum draait?
Hoe zouden zulke mensen pakweg 30 jaar geleden hun tijd doorgebracht hebben??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3328 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat mijn bevattingsvermogen te boven dat ze zichzelf zoiets aandoen. Moet toch wel heel vernederend zijn, lijkt me. ![]() Misschien geloven ze dat ze hier echts iets verwezenlijken, dat ze enkele schapenoogjes openen, en dat het dus de moeite is. Verdienen ze medelijden? Als hun gedrag een ziektesymptoom is wellicht wel. Ik weet het eigenlijk niet Citaat:
Het Internet maakt de verspreiding van de onzin gemakkelijker, internationaler, maar of er nu meer conspiracisten zijn dan pakweg 30 jaar geleden, wie zal het zeggen? Door het Internet raken ongetwijfeld veel meer mensen in contact met de samenzweringstheorieën dan vroeger. Zo werden bijvoorbeeld Loose Change en Zeitgeist miljoenen keren gedownload. Maar als je dan wat dieper graft in de conspiracistische Internetvijver blijkt die eigenlijk heel dun bevolkt. De impact op de echte wereld is quasi nihil. Dat was voor mij enkele jaren geleden een grote revelatie, toen ik de 9/11-believerswebsites en de believersacties eens bestudeerde.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 31 augustus 2010 om 13:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3329 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Ik durf het bijna niet schrijven maar dat klinkt zó ... knippachtig ! Laatst gewijzigd door knipptics : 31 augustus 2010 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het bleek maar een vijvertje. En de NWO betaalt goed, en niet in waardeloos fiat-geld.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 31 augustus 2010 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3331 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Graven in water ?
Of bedoel je : ' als je wat dieper gaat begraven in internetvijvers ' ?? Daar kan ik me wél iets bij voorstellen ... Pindar (155) & co de vijver ingeboord door Firestone ? Laatst gewijzigd door knipptics : 31 augustus 2010 om 14:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3332 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Met de lectuur van dit soort dingen ?
Laatst gewijzigd door knipptics : 31 augustus 2010 om 14:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en ze dan voor waarheid houden?
zou goed kunnen....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze doen het meestal helemaal zelf, zonder hulp van buitenaf.
![]() |
![]() |
#3335 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() By the way.
Vrees je niet dat je fvdw draad aan het evolueren is naar een meer elitaire versie van Dlemlddoptvi.Oavgdezbnadtb ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3336 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3337 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Misschien ook een toekomst voor dit forum.
Plein met aantal 'virtuele cafés'. De cafébaas/pubowner bepaalt wie er binnen mag in z'n ruimte. Of iedereen mag initieel binnen, maar de cafébaas mag klanten die teveel last verkopen buitengooien ( volgens z'n eigen regels, niet volgens universele regels van een moderatie ergens in de wolken ) Het zou een soort competitie creëren, wat meestal een garantie is voor een minimum kwaliteit. De blogger als gastheer van een publieke ruimte. Meervoud. Een aantal publieke ruimtes waar de beste bloggers de sfeer scheppen, en de analysten komen cheeren. A.L. zal meteen komen illustreren wat ik bedoel : Laatst gewijzigd door knipptics : 31 augustus 2010 om 15:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oef gered door de bel!
Firestone, vanwaar die obsessies van bijna alle mannen door vrouwenborsten?
![]() |
![]() |
![]() |
#3339 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3340 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 31 augustus 2010 om 15:10. |
||
![]() |
![]() |