Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 september 2010, 13:42   #121
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Alleen spijtig dat een godsdienstboek over het christendom niet begint met de kruistochten, de IRA of een foto van Roger Vangheluwe (of andere pastorale kindjesneuker).

Misschien een tip voor iemand die zo'n boek wil maken. Kwestie van meteen de juiste toon te zetten over het christendom.
De islam spant de kroon met hun pedofiel, warlord en hallucinerende versen. Pech dus gast !
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 13:44   #122
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

Waarom?

Omdat extreem rechtse groeperingen voor een stuk hun voedingsbodem vinden in moslimterrorisme en in organisaties zoals Sharia4Belgium. Sharia4Belgium wordt gevoed vanuit de Islamitische ideologie.

Dit wil trouwens niet zeggen dat ik B&H een legitieme organisatie vindt. Maar ondertussen worden er denk ik wel stappen genomen om deze ook in Belgie buiten de wet te plaatsen dacht ik? Bij Sharia4Belgium is dat denk ik nog niet het geval?
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 13:46   #123
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Je bent dus gaan rennen van een paar stoute, puber allochtoontjes.

Arm vlaanderen.
Natuurlijk ben ik niet gaan lopen. Heb het fatsoenlijk proberen uit te praten. De moslims .... zowel pa ma bompa bomma mémé pépé tante nonkel hun tantes nonkels en buren en vrienden. Al die ballen samen met hun haat vind ik niet kunnen voor de schoolopleiding van minderjarigen. Kortom met moslims valt niet te praten. Voor hun is de islam de ware weg. Andersdenkende mogen het aftrappen of zich aanpassen. En aanpassen staat niet in mijn agenda. Dat is pech voor je moslimaatje. Het aanbidden van een pedofiele moordenaar vind ik hallucinerend. Daar gaat een weldenkend mens niet in mee.
Oud 1 september 2010, 13:47   #124
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ephialtes Bekijk bericht
Dus volgens u heeft benno Scharia4Belgium betaald om oproer te komen maken? Alstublieft zeg! Een beetje ernstig blijven hé.
Moslims aanbidden een pedofeet. Die geloven alle sprookjes.
Oud 1 september 2010, 13:49   #125
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Dat heeft niets met ballen te maken, religieus gebrainwashed adeptje. Sommige mensen zijn nu eenmaal conflictzoekers en anderen zijn dat niet. In welke hoek we de conflictzoekers moeten situeren toon je hier trouwens wel op een zeer efficiente manier aan.

Het grappige van de zaak is, dat als er dan eens iemand ingaat op de eeuwigdurende provocaties, de allochtoontjes de racismekaart beginnen trekken.
Zo is het. Als je probeert rationeel te praten dan trekken ze de racisme kaart. De islam is a way of living. Onverdraagzaam en xenofoob.
Oud 1 september 2010, 13:51   #126
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk mag je die mening hebben. Het illustreert alleen maar dat u het meer begrepen hebt op conflictzoekers. Dat is uw goed recht en het strookt natuurlijk volledig met de idiologie die u aanhangt.

Uiteraard beseft u ook dat die kindjes die zich niet gedragen dit enkel doen om reactie uit te lokken zodat ze een "reden" hebben om er eens goed op los te kloppen. Als conflictzoeker is dat natuurlijk leuk, maar andere mensen vermijden dat liever.

Je doet alsof u mij kent en weet hoe ik zou reageren in zulke situaties en dat siert u niet mijn beste.

Neen, ik zoek verre van de conflicten op. Ik vecht gewoon voor mijn rechten en dat zouden anderen ook moeten doen. Het verschil tussen mij en u is het feit dat ik niet met mn voeten laat rammelen door een allochtoon en/of autochtoon. U kunt het werkelijk niet laten mijn religie overal bij te sleuren hé. Ik neem het u niet kwalijk, fox.

Die kindjes waar wij het over hebben proberen anderen uit te dagen en het is aan 'de volwassenen' om daar tegen op te treden. Het is u ontgaan maar de directie contacteren zou helpen. Eventueel de politie. Rennen is geen optie.
Oud 1 september 2010, 13:53   #127
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben van mening dat zulke mensen dikke losers zijn en de ballen mankeren, mag ik? Het is nergens voor nodig mij uit te maken omdat ik er een andere mening op na houd.

U doet maar hoor, ik zal er niet van wakker liggen als u gaat lopen omwille van een paar kleine kindjes die zich niet kunnen gedragen tijdens een boekbespreking over hondjes.

Als mensen u bedreigen of afpersen dan kan ik daar nog inkomen dat u zou gaan rennen maar dit was duidelijk niet het geval.

Ik vind daar niks grappigs aan. Jij precies wel?
Een paar kleine kindjes????? was je erbij? Neen je was er niet bij. Kinderen worden opgevoed door ouders en hun familie in de islam. Het gaat over veel meer dan een paar kleine kinderen. Met kleine kinderen kan je praten en heropvoeden. De moslimouders van die kleine gasten zijn een heel ander verhaal. Die gaan door totdat zelfs de directie zwicht. Immers ze zijn zeer goed in agressieve en verbale uittingen. Ik raad ieder aan om niet naar een school te gaan waar de islam de meerderheid vormt. Uw kinderen zullen de dupe zijn. De islam draagt haat en geweld uit omdat ze a way of living zijn. Je kan onmogelijk als gewone mens functioneren in een sekte.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 1 september 2010 om 13:54.
Oud 1 september 2010, 13:53   #128
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je doet alsof u mij kent en weet hoe ik zou reageren in zulke situaties en dat siert u niet mijn beste.

Neen, ik zoek verre van de conflicten op. Ik vecht gewoon voor mijn rechten en dat zouden anderen ook moeten doen. Het verschil tussen mij en u is het feit dat ik niet met mn voeten laat rammelen door een allochtoon en/of autochtoon. U kunt het werkelijk niet laten mijn religie overal bij te sleuren hé. Ik neem het u niet kwalijk, fox.

Die kindjes waar wij het over hebben proberen anderen uit te dagen en het is aan 'de volwassenen' om daar tegen op te treden. Het is u ontgaan maar de directie contacteren zou helpen. Eventueel de politie. Rennen is geen optie.

Uw religie is dan ook de basis van de manifeste onwil tot integratie. Dat kan niet genoeg belicht worden.
Oud 1 september 2010, 13:54   #129
Discobitch
Banneling

Standaard

Waarom zou men een organisatie buiten de wet moeten plaatsen?

Wat haalt dat concreet uit? Wat zijn de voordelen van een dergelijke handeling?
Discobitch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 13:56   #130
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat extreem rechtse groeperingen voor een stuk hun voedingsbodem vinden in moslimterrorisme en in organisaties zoals Sharia4Belgium. Sharia4Belgium wordt gevoed vanuit de Islamitische ideologie.

Dit wil trouwens niet zeggen dat ik B&H een legitieme organisatie vindt. Maar ondertussen worden er denk ik wel stappen genomen om deze ook in Belgie buiten de wet te plaatsen dacht ik? Bij Sharia4Belgium is dat denk ik nog niet het geval?
Bedoel je dat blood and honour voor een stuk haar voedingsbodem vindt in moslimterrorisme? Blood and honoor zijn neo-nazi's en racisten Zowel tegenover Moslims als Joden, tegenover ieder die niet Europees-blank is.

Neen, er worden geen stappen genomen om blood and honour buiten de wet te plaatsen. Op welke grond zou je dat willen doen? De leden worden amper vervolgd voor hun misdaden.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 13:58   #131
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Natuurlijk ben ik niet gaan lopen. Heb het fatsoenlijk proberen uit te praten. De moslims .... zowel pa ma bompa bomma mémé pépé tante nonkel hun tantes nonkels en buren en vrienden. Al die ballen samen met hun haat vind ik niet kunnen voor de schoolopleiding van minderjarigen. Kortom met moslims valt niet te praten. Voor hun is de islam de ware weg. Andersdenkende mogen het aftrappen of zich aanpassen. En aanpassen staat niet in mijn agenda. Dat is pech voor je moslimaatje. Het aanbidden van een pedofiele moordenaar vind ik hallucinerend. Daar gaat een weldenkend mens niet in mee.
Maw je bent gaan rennen omwille van een paar stoute puber allochtoontjes.

Ik schat jou echt 12 jaar. Ik kan er moeilijk bij dat U kinderen hebt. Vind het eerlijk gezegd schandalig dat uw kinderen in zo een haatomgeving moeten opgroeien.

Een weldenkend mens laat zich niet kennen, geloof me.
Oud 1 september 2010, 13:59   #132
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw religie is dan ook de basis van de manifeste onwil tot integratie. Dat kan niet genoeg belicht worden.
Bedoel je nu dat er geen enkele Moslim zich wil integreren?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 13:59   #133
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:

Naar de politie stappen???????????? Die gasten hebben wel wat anders te doen. Trouwens er is al iemand naar de politie gestapt. Die zeiden zelf ga weg. De islam dat is een te moeilijke materie.

Verder vind ik uw valse beschuldigingen bijzonder erg. Er van uitgaan dat ik zomaar ben gaan lopen?? Wat een leugens. Uiteraard heb ik proberen het seculiere te laten bewaren. De dreiging van de moslims in die school, zijn hard aanwezig ! Vandaar dat ik ieder normaal weldenkend mens adviseer om weg te blijven van overwegend moslims in een school. De kinderen zijn de dupe. Met de islam samenleven is onmogelijk of je moet je aanpassen. Aanpassen staat niet in mijn agenda. Een goede en degelijke haatvrije opvoeding in een school wel.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 1 september 2010 om 14:00.
Oud 1 september 2010, 14:01   #134
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bedoel je dat blood and honour voor een stuk haar voedingsbodem vindt in moslimterrorisme? Blood and honoor zijn neo-nazi's en racisten Zowel tegenover Moslims als Joden, tegenover ieder die niet Europees-blank is.
Tuurlijk vindt dat voor een stuk zijn voedingsbodem in het moslimterrorisme. Sommige mensen zijn makkelijk beinvloedbaar en worden rabiate racisten door de islamproblematiek wereldwijd en in dit land. Uit die pool mensen recruteert B&H

Citaat:
Neen, er worden geen stappen genomen om blood and honour buiten de wet te plaatsen. Op welke grond zou je dat willen doen? De leden worden amper vervolgd voor hun misdaden.
Op welke grond? Op het feit dat het een racistische groepering is zeker? In Duitsland is B&H al verboden, in Nederland is men bezig het te doen.
Oud 1 september 2010, 14:02   #135
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bedoel je nu dat er geen enkele Moslim zich wil integreren?
Neen dat bedoel ik niet.
Oud 1 september 2010, 14:04   #136
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Dus er bestaan geen geïntegreerde moslims volgens jou? Wat is eigenlijk een geïntegreerde moslim in uw ogen?
Oud 1 september 2010, 14:05   #137
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk vindt dat voor een stuk zijn voedingsbodem in het moslimterrorisme. Sommige mensen zijn makkelijk beinvloedbaar en worden rabiate racisten door de islamproblematiek wereldwijd en in dit land. Uit die pool mensen recruteert B&H
Is dat geen kringredenering?

Mensen worden racist omwille van andere racisten..........................

Of wordt men gewoon racist omwille van gebrekkige intelligentie, relativeringsvermogen en kennis?
En in het geval van oudere mensen en bejaarden: seniliteit.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 1 september 2010 om 14:07.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 14:05   #138
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Maw je bent gaan rennen omwille van een paar stoute puber allochtoontjes.

Ik schat jou echt 12 jaar. Ik kan er moeilijk bij dat U kinderen hebt. Vind het eerlijk gezegd schandalig dat uw kinderen in zo een haatomgeving moeten opgroeien.

Een weldenkend mens laat zich niet kennen, geloof me.
Spijtig voor u maar in mijn wereld heb je geen seks als kind en dus geen kinderen vanaf 12 jaar. Ik begrijp dat u in al uw aanbidding voor de pedofeet de dingen door elkaar haalt.

Mijn kinderen zitten niet langer tussen de haat van de islam. Nu zijn ze zeer gelukkig dat ze tussen gewone weldenkende kinderen kunnen opgroeien.

En wij zijn niet gaan lopen omwille van enkele lagere school jochies. Wel omwille van het gedrag en de opvoeding van hun ouders. Wij wensen geen islamopvoeding voor onze kinderen. Vandaar dat we een andere school hebben gekozen waar de islam niet in de meerderheid is. Verder ga ik niet meer in debat met je. Immers uw liefde voor een pedofeet maakt dat niet mogelijk.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 1 september 2010 om 14:06.
Oud 1 september 2010, 14:06   #139
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus er bestaan geen geïntegreerde moslims volgens jou? Wat is eigenlijk een geïntegreerde moslim in uw ogen?
U moet leren lezen.
Oud 1 september 2010, 14:08   #140
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Naar de politie stappen???????????? Die gasten hebben wel wat anders te doen. Trouwens er is al iemand naar de politie gestapt. Die zeiden zelf ga weg. De islam dat is een te moeilijke materie.

Verder vind ik uw valse beschuldigingen bijzonder erg. Er van uitgaan dat ik zomaar ben gaan lopen?? Wat een leugens. Uiteraard heb ik proberen het seculiere te laten bewaren. De dreiging van de moslims in die school, zijn hard aanwezig ! Vandaar dat ik ieder normaal weldenkend mens adviseer om weg te blijven van overwegend moslims in een school. De kinderen zijn de dupe. Met de islam samenleven is onmogelijk of je moet je aanpassen. Aanpassen staat niet in mijn agenda. Een goede en degelijke haatvrije opvoeding in een school wel.
Ik beschuldig u niet vals. U gaf zelf meerdere malen toe dat u bent gaan rennen omwille van een paar allochtoontjes. Nou, ik val u zeker en vast niet aan maar ik vind dat u verkeerd hebt gehandeld. Ik werk namelijk ook in het onderwijs en hetgeen u hier typt zou bij ons op school geen waar zijn.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be