![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat extreem rechtse groeperingen voor een stuk hun voedingsbodem vinden in moslimterrorisme en in organisaties zoals Sharia4Belgium. Sharia4Belgium wordt gevoed vanuit de Islamitische ideologie.
Dit wil trouwens niet zeggen dat ik B&H een legitieme organisatie vindt. Maar ondertussen worden er denk ik wel stappen genomen om deze ook in Belgie buiten de wet te plaatsen dacht ik? Bij Sharia4Belgium is dat denk ik nog niet het geval? |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Neen, ik zoek verre van de conflicten op. Ik vecht gewoon voor mijn rechten en dat zouden anderen ook moeten doen. Het verschil tussen mij en u is het feit dat ik niet met mn voeten laat rammelen door een allochtoon en/of autochtoon. U kunt het werkelijk niet laten mijn religie overal bij te sleuren hé. Ik neem het u niet kwalijk, fox. Die kindjes waar wij het over hebben proberen anderen uit te dagen en het is aan 'de volwassenen' om daar tegen op te treden. Het is u ontgaan maar de directie contacteren zou helpen. Eventueel de politie. Rennen is geen optie.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 1 september 2010 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw religie is dan ook de basis van de manifeste onwil tot integratie. Dat kan niet genoeg belicht worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Waarom zou men een organisatie buiten de wet moeten plaatsen?
Wat haalt dat concreet uit? Wat zijn de voordelen van een dergelijke handeling? |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen, er worden geen stappen genomen om blood and honour buiten de wet te plaatsen. Op welke grond zou je dat willen doen? De leden worden amper vervolgd voor hun misdaden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
|
![]() Citaat:
Ik schat jou echt 12 jaar. Ik kan er moeilijk bij dat U kinderen hebt. Vind het eerlijk gezegd schandalig dat uw kinderen in zo een haatomgeving moeten opgroeien. Een weldenkend mens laat zich niet kennen, geloof me.
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Verder vind ik uw valse beschuldigingen bijzonder erg. Er van uitgaan dat ik zomaar ben gaan lopen?? Wat een leugens. Uiteraard heb ik proberen het seculiere te laten bewaren. De dreiging van de moslims in die school, zijn hard aanwezig ! Vandaar dat ik ieder normaal weldenkend mens adviseer om weg te blijven van overwegend moslims in een school. De kinderen zijn de dupe. Met de islam samenleven is onmogelijk of je moet je aanpassen. Aanpassen staat niet in mijn agenda. Een goede en degelijke haatvrije opvoeding in een school wel. Laatst gewijzigd door grimbergen : 1 september 2010 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Dus er bestaan geen geïntegreerde moslims volgens jou? Wat is eigenlijk een geïntegreerde moslim in uw ogen?
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mensen worden racist omwille van andere racisten.......................... Of wordt men gewoon racist omwille van gebrekkige intelligentie, relativeringsvermogen en kennis? En in het geval van oudere mensen en bejaarden: seniliteit.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 1 september 2010 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Mijn kinderen zitten niet langer tussen de haat van de islam. Nu zijn ze zeer gelukkig dat ze tussen gewone weldenkende kinderen kunnen opgroeien. En wij zijn niet gaan lopen omwille van enkele lagere school jochies. Wel omwille van het gedrag en de opvoeding van hun ouders. Wij wensen geen islamopvoeding voor onze kinderen. Vandaar dat we een andere school hebben gekozen waar de islam niet in de meerderheid is. Verder ga ik niet meer in debat met je. Immers uw liefde voor een pedofeet maakt dat niet mogelijk. Laatst gewijzigd door grimbergen : 1 september 2010 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||