Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 september 2010, 15:29   #221
Ephialtes
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Je doet alsof u mij kent en weet hoe ik zou reageren in zulke situaties en dat siert u niet mijn beste.

Neen, ik zoek verre van de conflicten op. Ik vecht gewoon voor mijn rechten en dat zouden anderen ook moeten doen. Het verschil tussen mij en u is het feit dat ik niet met mn voeten laat rammelen door een allochtoon en/of autochtoon. U kunt het werkelijk niet laten mijn religie overal bij te sleuren hé. Ik neem het u niet kwalijk, fox.

Die kindjes waar wij het over hebben proberen anderen uit te dagen en het is aan 'de volwassenen' om daar tegen op te treden. Het is u ontgaan maar de directie contacteren zou helpen. Eventueel de politie. Rennen is geen optie.
Suqar, misschien vind je ook nog eens ergens de tijd om te antwoorden op onderstaande, simpele vraag:

Strijdvaardige taal. Voelt u zich dan in uw rechten aangetast, suqar... dat u er zo moet voor vechten? Op welk vlak? Graag enige verduidelijking
Ephialtes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2010, 15:31   #222
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ephialtes Bekijk bericht
Moslim!, uw sofistisch redeneervermogen is inmiddels eenieder hier op dit forum bekend.

Probeer eens te antwoorden op de vraag in plaats van uw zelfde doorwrochte epistel telkenmale neer te schrijven.
Je klinkt ongeloofwaardig op die manier. Je zou wat minder voor iedereen moeten spreken.
Oud 2 september 2010, 15:31   #223
Ephialtes
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
hoeveel bommen zijn er ontploft in belgie? Frankrijk, nederland, duitsland en de rest, in engeland en spanje zijn er aanslagen geweest en daar zijn er ook andere geweest ira, eta... Trouwens zeg maar niet aan basken en ieren dat het 'in hun eigen land' is.
Moslim!, U haspelt ideologisch terrorisme en territoriumstrijd door elkaar. Indien u hierover een ernstig debat wil voeren, dient u een duidelijk onderscheid te maken tussen beide.
Oud 2 september 2010, 15:32   #224
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Suqar, misschien vind je ook nog eens ergens de tijd om te antwoorden op onderstaande, simpele vraag:

Strijdvaardige taal. Voelt u zich dan in uw rechten aangetast, suqar... dat u er zo moet voor vechten? Op welk vlak? Graag enige verduidelijking
Neen, op dit moment voel ik me niet in mn rechten aangetast.
Oud 2 september 2010, 15:34   #225
Ephialtes
Burger

Standaard

Citaat:
Je klinkt ongeloofwaardig op die manier. Je zou wat minder voor iedereen moeten spreken.
Ik vrees dat ik van u geen lessen in geloofwaardigheid te trekken heb, beste suqar Ik kan idd niet spreken voor het moslimbroederschap, waartoe ik niet behoor.

Er is voldoende gereageerd op het paradigma van Moslim!

Laatst gewijzigd door Ephialtes : 2 september 2010 om 15:37.
Oud 2 september 2010, 15:35   #226
Ephialtes
Burger

Standaard

Citaat:
Neen, op dit moment voel ik me niet in mn rechten aangetast.
Op welk ander moment dan wel? Wat bedoelt u dan met uw comment?
Gelieve niet rond de pot te draaien...
Oud 2 september 2010, 15:36   #227
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Ik vrees dat ik van u geen lessen in geloofwaardigheid te trekken heb, beste suqar
Blijkbaar wel beste Ephialtes.

Citaat:
Moslim!, uw sofistisch redeneervermogen is inmiddels eenieder hier op dit forum bekend. .
Oud 2 september 2010, 15:37   #228
Ephialtes
Burger

Standaard

Citaat:
Blijkbaar wel beste Ephialtes.
Verklaar u nader...
Oud 2 september 2010, 15:40   #229
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Op welk ander moment dan wel? Wat bedoelt u dan met uw comment?
Gelieve niet rond de pot te draaien...
Ik draai niet rond de pot. Het is niet mijn probleem dat mijn antwoord u niet bevalt.

Ik gaf jou toch een antwoord: neen, ik voel me op dit moment niet in mn rechten aangetast. Niet op het werk, niet in mn privéleven.
Oud 2 september 2010, 15:43   #230
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Verklaar u nader...
Lees uw reactie nog eens goed.

Ik heb geen tijd en behoefte aan dat soort muggenzifterij. Moslim! geeft zoiets tijd, ik niet.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 2 september 2010 om 15:43.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2010, 16:02   #231
Ephialtes
Burger

Standaard

Citaat:
Lees uw reactie nog eens goed.

Ik heb geen tijd en behoefte aan dat soort muggenzifterij. Moslim! geeft zoiets tijd, ik niet.
U kan dus niet antwoorden op mijn vraag wat u bedoelt met "opkomen voor uw rechten"... Blij dat u hiermee impliciet toegeeft dat ze eigenlijk nooit werden geschonden.

Was het dan een misplaatste poging om zich te wentelen in een soort slachtofferrol? Anders schrijft u dingen, zonder te weten waarom u ze schrijft. Dat laatste is ernstiger dan het eerste

Laatst gewijzigd door Ephialtes : 2 september 2010 om 16:04.
Oud 2 september 2010, 16:07   #232
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
U kan dus niet antwoorden op mijn vraag wat u bedoelt met "opkomen voor uw rechten"... Blij dat u hiermee impliciet toegeeft dat ze eigenlijk nooit werden geschonden.

Was het dan een misplaatste poging om zich te wentelen in een soort slachtofferrol? Anders schrijft u dingen, zonder te weten waarom u ze schrijft. Dat laatste is ernstiger dan het eerste
Deze reactie kon ik natuurlijk verwachten. Vandaar dat ik expliciet had vermeld 'op dit moment'. Leer lezen. Ga een ander wat lastigvallen, ik heb momenteel geen tijd voor jou. Verder zijn het uw zaken niet en het laatste dat ik zou doen is aan uw neus hangen wanneer mijn rechten werden geschonden. Prettige dag verder.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 2 september 2010 om 16:07.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2010, 16:36   #233
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

"links geergerd..."

die linksen hebben tenminste iets van rechtvaardigheidsgevoel en ageren ze als er onrecht wordt gedaan.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2010, 16:43   #234
Moslim!
Parlementslid

Moslim!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moslim!, uw sofistisch redeneervermogen is inmiddels eenieder hier op dit forum bekend.

Probeer eens te antwoorden op de vraag in plaats van uw zelfde doorwrochte epistel telkenmale neer te schrijven.
ofwel ben jij iemand met 60 dubbelnick's ofwel moet jij leren spreken voor jezelf.
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2010, 16:44   #235
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
ofwel ben jij iemand met 60 dubbelnick's ofwel moet jij leren spreken voor jezelf.

Oud 2 september 2010, 16:44   #236
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=LS2UCF9G

Eva Brems van Groen! maakt zich druk omdat de islam niet op politiek correct wijze voorgesteld is in een leerboek godsdienst. Het liefst zou ze onze schoolkindjes willen indoctrineren met een bewerkt, leugenachtig beeld van de islam.

"Eén ervan toont een terrorist met bommengordel en koran en de titel 'Gewapend met koran en bommen', gevolgd door de uitleg 'Met de koran in de hand en explosieven achter de gordel, stappen leden van een islamitische terreurorganisatie op voor een heilige oorlog'. De boodschap voor de Vlaamse pubers bij hun eerste contact met de islam is dus duidelijk: moslims zijn terroristen."

Gut, nooit gedacht dat er in Vlaanderen nog uitgeverijen waren die zich (nog) niet laten intimideren door de fatwaas van Weldenkend Links om de 'correcte' boodschap te verkondigen. Schitterend!
Ik heb zelf politiek-correcte Islamles gehad op de middelbare school. Leerlingen die niet meededen aan dit standaardbeeld werden verguisd of de klas uitgestuurd door de lerares (die overigens lid was geweest van de Communistische Partij).
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2010, 16:47   #237
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik heb zelf politiek-correcte Islamles gehad op de middelbare school. Leerlingen die niet meededen aan dit standaardbeeld werden verguisd of de klas uitgestuurd door de lerares (die overigens lid was geweest van de Communistische Partij).
zeg eens concreet wat er is gebeurd.

anders doe je gewoon aan stemmingmakerij.
Oud 2 september 2010, 16:49   #238
Moslim!
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Moslim!, U haspelt ideologisch terrorisme en territoriumstrijd door elkaar. Indien u hierover een ernstig debat wil voeren, dient u een duidelijk onderscheid te maken tussen beide.
yeah right:

ira, eta= territorium strijd
djhadi terrorisme = ideologische terrorisme

let vooral op het verschil tss 'strijd' en 'terrorisme'

kunt u verder ernstig argumenteren ipv alles wat niet binnen uw bevattingsvermogen past af te doen als 'niet ernstig'.

Laatst gewijzigd door Moslim! : 2 september 2010 om 16:50.
Oud 2 september 2010, 16:51   #239
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
zeg eens concreet wat er is gebeurd.

anders doe je gewoon aan stemmingmakerij.
Een medeleerling van mij werd de klas uitgestuurd toen hij een spreekbeurt hield over enkele gewelddadige aspecten van Mohammeds leven. Ik werd verguisd toen ik opperde dat een boerka een teken was van ongelijkheid van de seksen in de Islam. Kritische vragen uit de rest van de klas werden genegeerd.

En dit was een klas met 0 moslims erin. Moet je je voorstellen hoe moeilijk het is om erover te spreken als je gelijk geschreeuw terugkrijgt bij de minste kritiek?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2010, 16:54   #240
Moslim!
Parlementslid

Standaard

Citaat:

Dit smile symbool is onvoldoende is om uw getandenknars te verbergen
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be