![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Banneling
|
![]() Iemand met een goed voorkomen kan alcoholieker/junkie zijn. Zolang ze er nog niet té lang mee bezig zijn kan het kwaad nog verstopt worden tijdens een eerste ontmoeting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je schrijft wat je daar zelf bij verzint. of inderdaad, het kan aan je geheugen liggen. dan doe je best iets aan je drankprobleem, je geeft gelukkig zelf al toe dat het wel eens daaraan kan liggen. Ik voel me overigens niet persoonlijk aangevallen. Je kent me langs geen kanten, en je insinuaties tonen hoe belachelijk en zielig je reageert. Maar ik vind het wel triestig voor iedereen die met je in contact komt. Je zit er echt op te wachten tot je iemand écht kan kwetsen eh? Wat is je grootste droom, dat je iemand zo kan kraken dat die zichzelf van kant maakt? Is het daarvoor dat je leeft? Voel je je dan pas lekker?
![]() |
![]() |
#525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ps zijn broer is wel betalend lid geweest toen Laatst gewijzigd door duveltje382 : 2 september 2010 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat een hels leven
![]() overal omringd worden door mensen waar je op neer kijkt ![]()
![]() |
#529 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
idd een job is een job .............. echter het moet in je mogenlijkheid liggen , ik zie me geen 15 km fietsen om te gaan werken , daar mee heb ik een huis gekocht op 1 km van men werk ! verder is werk werk !
![]() |
![]() |
#530 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed laten we dat eens naderbij bekijken. Het begint op de scholen. 100 die hun diploma of attest of weet ik veel krijgen van hun gekozen richting. 90 die het pas gevolgd hebben na eerder andere richtingen gevolgd te hebben. 10 die overschieten. 1 die ervaring heeft opgebouwd links of rechts. Die 1 heeft waarschijnlijk werk en is niet werkzoekend. Vallen we terug op die 99 anderen. Die in vele gevallen een bekwaamheid attest hebben gekregen zonder dat ze "in veel gevallen" bekwaam zijn. Het begint al knap lastig te worden . 9 die min of meer geschikt zouden kunnen zijn. Nog 90 over die ingeschreven staan in de vdab volgens hun diploma zonder dat ze feitelijk in aanmerking komen. Dus nog 9 van de 99 komen in aanmerking. Maar ze hebben geen ervaring meestal, want de enige met ervaring die heeft al werk. En zo begint de rotatie. Aanwerven op proef en afwachten wie het eerst opgeeft, of de man in kwestie zelf of de baas. Het is een kwestie van wie eerst is. En zo is, al kan de volgorde en aantal wel verschillend zijn natuurlijk. Ik stel voor dat voortaan scholen op hun eind-attest vermelden hoeveel richtingen er in totaal zijn gedaan op de gedane jaren. En hoeveel uren praktijk er geweest zijn. En hoeveel ze ervan aanwezig waren ook natuurlijk. Zou dat geen schitterend idee zijn?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 2 september 2010 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je geeft wel zelf toe dat het niet de gewoonte is om iemand met opleiding en ervaring in te ruilen! En daar geef ik u gelijk in. Maar je moet ze wel hebben eerst! Bekijk het ook eens langs de patroon zijn kant. Een werknemer in dienst is een villa afbetalen. Iedere werknemer kost u een villa. 10 werknemers in dienst hebben is 10 villa's tegelijk dat je afbetaald. Me dunkt dat men nu toch wel mag toegeven dat het in orde moet zijn met die werknemer? Hé? Het is ook onze schuld niet dat jullie zo duur zijn allemaal. Richt je pijlen in die kwestie naar de overheid. Niet naar ons!
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 2 september 2010 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En misschien dat sommigen het vergeten zijn (naar goede gewoonte) , ik heb meerdere keren aangeboden dingen te kopen en te schenken aan het 4 wereld syndicaat. Zelfs iedereen een nieuwe tent op mijn kosten voor hun vergaderingen die ze om redenen die ik nooit begrepen heb ergens buiten in de weide wilden beleggen. Enfin dat was toen. Het zal me geen 2keer overkomen.
![]() |
![]() |
#533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toch alles wat er staat komt van uzelf meestal. Ik ga niet zeggen dat ik het soms niet wat uitvergroot. Maar in feite heb ik de indruk dat je mij graag hebt als ik u beledig? Er moet daar een psychologische logische verklaring voor bestaan. Dat is uw afdeling. Tenzij je dat hoofdstuk nog niet per post had ontvangen?
![]() |
![]() |
#534 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zou met de opbrengst van de verkoop van dat huis een campingcar kunnen kopen, op die manier kan je alle jobs aanvaarden, gelijk waar. Je parkeert net naast je werk. D�*t is pas flexibel zijn. ![]() Wie weigert, is een profiteur/luiaard. Nu moet je enkel nog aan je vrouw uitleggen waarom je besloten hebt dat jullie voortaan in een roulotte gaan leven, zoals de bohemers. ![]() Laatst gewijzigd door den dinges : 2 september 2010 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga ze doorverkopen aan 5000 euro per man hier. Zeker weten dat ze binnen de 2 dagen allemaal verkocht zijn. Voornamelijk aan mensen die nu moderne slaafjes met dienstencheque aan huis laten komen! Dus niet aan werkgevers. Alhoewel dat zijn ook werkgevers op hun beurt natuurlijk! En die kunnen ook nogal klagen en zagen over hun personeel hoor. Werkt u toevallig met mensen die met dienstencheques betaald worden? Al eens opgemerkt hoe de mensen steen en been klagen als die cheque eens 20 centiemen duurder is geworden? Amai. Het kot is te klein dan!
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 2 september 2010 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja dat moet je aan hun vragen.
Nochtans schooien konden ze precies wel goed. Zich laten rijden ergens naartoe of een tas levensmiddelen en zo. Duveltje niet...eerlijk is eerlijk. Maar er zaten er anderen bij. Toeval of niet, niet één die werkte of ooit gewerkt had. Weet je dat ik nog eens een gratis auto aan de king heb willen geven? Nee dat weet je niet natuurlijk. Geen nieuwe wel te verstaan, maar toch?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 2 september 2010 om 22:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is niet beledigend, Mambo. Verzinsels als dat beledigen me niet. Je maakt er jezelf wel enorm belachelijk mee. Probeer misschien eens een beetje meer mens te zijn, in plaats van alleen maar mislukte-zaakvoerder-zonder-personeel. Ik zou behoorlijk ontevreden zijn met m'n leven in jouw plaats. En jij bent dat duidelijk ook. Nooit te laat om te veranderen, hoor.
![]() |
![]() |
#540 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ... zegt de vent die zich fulltime bezig houdt met oordelen over mensen die hij niet kent. lol.