![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het "vrij te nemen" is, wat is het probleem dan? Of is het enkel "vrij te nemen " voor bewoners? Anyway, altijd effe melden; Als er ene je ne kloot wil aftrekken heb je anders prijs. Nooit iemand een reden geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Europees Commissaris
|
![]() medictaie van overledenen mag je niet zomaar toeeigenen. Daarbij moet de werkgever een EHBO-doos voorzien. In die doos zitten meestal wel aspirinekes die je kan gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door duveltje382 : 3 september 2010 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Den ene neemt een vijsje mee , ergens anders eet ne garcon telkens een paar olijven als hij aan de keuken passeert , aan de dok nemen ze pallettenhout mee (euh , onder andere ![]() Nen bokaal olijven geraakt ook op en zo . Straffen en sancties gaan daarbij minder helpen . Voorkomen door een betere communicatie en een goede relatie tussen werkgever en werknemer kan veel meer doen ... Laat de baas een manier ontwikkelen waarbij z'n werknemers een doos vijzen aan inkoopprijs kunnen kopen en die gaan van z'n leven geen vijske meer meepikken. Baaske verliest niets en werknemer heeft vijzen om z'n bed ineen te steken (en zal betere prestaties leveren omdat hij uitgeslapen is en omda hij ne goeie patron heeft) ![]() Sommige gebaren kosten niets en zorgen voor wederzijds respect , ook op de werkvloer.Al is het dat ze de macro-kaart van de firma mogen gebruiken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok dan maar,mijn ontslag had een religieuze reden samen met die Dafalgan als drogreden
Mijn ex werkgever is erg gesteld op werknemers die Christen zijn ingesteld,ik was en ben dat dus niet !!!! Stond wel in mij arbeidsreglement dat ik mij moest houden aan hun normen en waarden als men de Christelijke waarden voorop stelde hé Zeveraars zeg ik dan .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iets strafbaar melden is geen klikken bij mij. Klikken is voor mij eerder wanneer een man de wc-bril niet naar beneden heeft gedaan en een andere persoon dat gaat melden bij een bazin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The saga continues;
Verhaal van de dag van vandaag. Een werknemer moet enkele klanten doen waarvoor vandaag een afspraak was gemaakt. Niet eens veel werk, iets langer dan een halve dag alles samen waarvoor hij een ganse dag kreeg. Iets na de middag belt klant nr 1 "zeg waar zitten jullie?"....tiens die had er lang geweest moeten zijn dus bellen wat er scheelt naar hem. Zijn uitleg; ah ja...euh ik heb controle gehad met de auto van de politie of nee douane en ik vond mijn papieren van de auto niet. En toen hebben ze me gezegd, jongen zorg maar dat je meteen weer naar huis gaat! En ze lieten hem gaan...zonder papieren (die trouwens wel altijd in de auto liggen) Right ! Dus niet één klant gedaan ! Misschien een naïeveling hier dat dit weer eens gaat geloven of normaal zal vinden? Nu gaan we nog moeten opletten of hij heeft nu effectief die papieren eigenhandig ergens in het kanaal gesmeten om zijn verhaal wat kracht te geven. Als ik reageer zal ik weer eens de bullebak zijn zeker?
![]() |
#580 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |