![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I dare you to. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik antwoord je "omdat het geen strafbaar feit is". Je gaat akkoord dat het geen strafbaar feit is. Wat is dan nog je probleem? Kan ik nu je mening krijgen over de uitspraken van mevrouw Van Bellegem? Er zijn hier nog velen die zich daarover niet kunnen/willen/durven uitspreken. Laatst gewijzigd door artisjok : 13 augustus 2010 om 05:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niettemin vind ik het maar een denegrerende vergelijking die Van Bellegem maakt. Hoewel ik haar mening voor een stuk deel, zou ik dat nooit in die bewoordingen laten blijken. Dat is ronduit beledigend voor de mensen in kwestie. Ik verduidelijk: men mag, net zoals ik, tegen het huidige vreemdelingenbeleid zijn, maar niet tegen de vreemdelingen zelf. En die indruk geeft ze wel als zij die bewoordingen gebruikt. En dat is verkeerd. Paulus. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Burgemeester
|
![]() Natuurlijk blijven het racisten. En marginalen. Bart De Wever gaat akkoord.
http://www.youtube.com/watch?v=edR6ZT_ORzo |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mocht Artisjok, als exegeet van de pensée unique waar het CGKR voor is opgericht en waar het voor dient, niet bestaan zouden we hem/haar moeten uitvinden.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 13 augustus 2010 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() Tja, vleesgeworden karikatuur van het dogmatisch denken, a.k.a. forummanifestatie van multiculturele kwaadaardigheid zijn, is een rol die niet iedereen past, en waar nog minder mensen geschikt voor zijn. Toch is dit een belangrijke rol, juist omdat de waanzin en onredelijkheid van de multiculturele nachtmerrie hier in één persoon samenkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Edoch, ik ben geen gelovig mens en zie het daarom eerder als een vorm van kunst. Entartete kunst weliswaar, maar da's ondanks alles óók kunst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaar dat mevrouw Van Bellegem evenmin vervolgd wordt. Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 16 augustus 2010 om 06:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meer spaghetti voor ons ... ![]() Laatst gewijzigd door Wisord : 24 augustus 2010 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hangt er vanaf, ik sta niet echt te springen om door God goedgekeurde spaghetti te eten.
Gooi mijn part maar voor de varkens, die zijn niet zo kieskeurig.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 augustus 2010 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het was niet goedgekeurd ...... bij deze "nog meer spaghetti " ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Wisord : 24 augustus 2010 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ok, mijn fout. Ik had niet begrepen dat de man het antwoord rechtstreeks van God had gekregen.
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Burger
|
![]() Citaat:
als ze zich gediscrimineerd voelen vertrekken ze maar terug vanwaar ze komen en probleem is opgelost en de politie is toch ook de vijand van de gewone mens? ![]()
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Steeds meer beroep op het Centrum Het Centrum publiceert vandaag zijn jaarrapport Discriminatie / Diversiteit. De focus ligt dit jaar op het thema handicap. Deze keuze is niet toevallig. Handicap is het discriminatiecriterium waar het Centrum het meeste meldingen over ontvangt, na de ‘raciale’ criteria. 40% van deze meldingen hebben betrekking op de goederen- en dienstensector. De arbeidssector is goed voor 31%. Ook de toegankelijkheid van gebouwen vormt vaak een knelpunt. Deze meldingen kunnen een krachtige hefboom zijn om concrete oplossingen te implementeren, maar ook om de perceptie en het beleid ten aanzien van personen met een handicap te doen evolueren. In juli 2009 ratificeerde België het ‘VN-Verdrag voor Gelijke Rechten voor Personen met een Handicap’. Het is een baanbrekend verdrag omwille van de principes, rechten en vrijheden die het verdedigt en de afdwingbaarheid ervan." http://www.diversiteit.be/index.php?...il&artikel=430 |
|
![]() |
![]() |