![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ter compensatie: de OVT van "langsvliegen" is naar analogie met andere samenstellingen wel degelijk "langs vloog", gesplitst dus. |
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#103 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 4 september 2010 om 20:17. |
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
de frustratie meneer...... Gevolgd door persoonlijke aanvallen uit onmacht ..... Het zal zeker slecht gaan met den belziek.... Laatst gewijzigd door Svennies : 4 september 2010 om 20:23. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Banneling
|
Ik heb zo de indruk dat u groen lacht en dat u hier dingen debiteert die eigenlijk op uzelf betrekking hebben.
|
|
|
|
|
#106 |
|
Minister
|
uw zelfkennis is inderdaad erg indrukwekkend!
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
|
|
|
#107 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U bent dus een kommaneuker,ik neuk liever wat anders....
|
|
|
|
|
#110 |
|
Banneling
|
Neen, ik heb niet gecorrigeerd omdat me iemand daarop wees. En zeker u niet of iemand anders, want daar was het al te laat voor. Ik tik regelmatig tikfouten. En ik moet die dan ook even regelmatig corrigeren. Ik verberg dat ook niet.
Laatst gewijzigd door system : 4 september 2010 om 21:24. |
|
|
|
|
#111 |
|
Minister-President
|
Inmiddels ten paleize….
Albert : Oeël mineir De Oeëvairre ; ties kij moed nu de probleim solutionneren hein. De Wever : Daar bedank ik voor, mijnheer. Albert : Ah bon ! Ties kij ziet medde poepers, hein… De Wever : Neen mijnheer. Ik heb gewoon geen zin. En het kan mij bovendien geen ene reet schelen of er al dan niet nog een federale regering komt. Albert : Gmmpffpff… Van Yp : Sale flamin de m.... De Wever : Bonne continuation, messieurs. En de wind van achteren. Van Yp : Bon alors, Dédé, �* toi d’jouer. Flahaut : Merci, sire. En aldus geschiedde het mirakel der redding van België. André Flahaut (of all people) loste het probleempje eventjes op, en daarna leefde iedereen nog lang en gelukkig…. Juicht belgicisten, juicht ! Laatst gewijzigd door Gwylan : 4 september 2010 om 21:47. |
|
|
|
|
#112 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 4 september 2010 om 22:03. |
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Maar mevrouw O. system, u weet toch dat u hier de enige bent met een noemenswaardig intellectueel niveau. Als de rest is zoals ik : rijzige Hollandse binken, die wel kaas gegeten hebben, maar geen Belgische. Kortom, wie geen Belgisch niveau heeft, kan het ook niet laten zakken, nietwaar. |
|
|
|
|
|
#114 | |
|
|
Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn brein is nog niet aangetast door puntige kaalkopjes mijn beste. En om de waarheid te zeggen: België Barst. Hoe hard belgicisten ook proberen die waarheid te omzeilen. Geen Elio die het zal kunnen tegenhouden.
|
|
|
|
|
#118 |
|
Minister-President
|
|
|
|