![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Volgens Hamas zijn de illegale settlers een legitiem militair doelwit. En ze hebben gelijk. Het is hun regering die dit bloed aan hun handen hebben, door hun te laten begaan, hen in een militaire zone land laten stelen.
Ze hebben het recht om hun te verdedigen tegen indringers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Palestijnen zouden beter allemaal teruggaan naar hun eigen land , Jordanië. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() En de joden terug naar Oost Europa deporteren, vanwaar ze kwamen. En zullen wij er gaan wonen en elkaars kop inslaan. Dat lijkt me wel wat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() Je vergeet dat Israel tot nu toe zijn oorlogen heeft gewonnen.Dus van verbannen worden
naar oost-europa etc is voorlopig geen sprake. Het is aan de verliezer om het hoofd te b uigen, niet aan de winnaar. Ondertussen noteer ik met het nodige jolijt dat arabieren als ze andermans grondgebied in nemen dat grondgebied beschouwen als 'veroverd' gebied. Nemen Joden gewoon terug wat hun lang geleden toebehoorde, dan heet dat landdiefstal. Ja, ik heb al eens eerder gesuggereerd tot en met de laatste moslim in Europa naar moslimgebied te deporteren en Israel naar de Franse Azurenkust te verhuizen. Geloof me, de Fransen zijn akkoord. Liefhebbers? Gek, maar ik kan er geen vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() maar ge zult met hamas moeten onderhandelen aangezien zij de democratische vertegenwoordigingvd palestijnen zijn. met vrienden moet je tenslotte niet onderhandelen.
Abbas zit nu aan tafel maar eigenlijk is het tijd om terug verkiezingen te houden in de westbank. dit zal niet gebeuren omdat men WEET dat hamas de rest zal verpletteren en opnieuw tussen de 60 en 70% vd stemmen zal halen. en dat afslachten is semantiek. moeten de palestijnen met massamoordenaars aan tafel gaan zitten? ze hebben geen keuze |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En wat met blanke, Belgische moslims? Wat zegt je indoctrinatieboekje daarvan? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Israel moet stoppen met de moordpartijen welke de voedingsbodem zijn voor de steun aan anti-Israelische groeperingen
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() Over welke moordpartijen heb je het eigenlijk?
http://www.johnstonsarchive.net/terr...errisrael.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Gouverneur
|
![]() Israel wil geen vrede !
Ze eisen al van de Palestijnen dat ze ook toegevingen moeten doen. Terwijl de Palestijnse eis de stopzetting van die illegale nederzettingen is! Ik vraag me trouwens af waarom die domme Palestijnen het spelletje van de zionisten blijven meespelen. Terwijl later alles op niks uitdraait en ze als beloning nog wat bommen op hun nek krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als een éénzijdige stop op illegale nederzettingenbouw al een brug te ver is voor Israel, lijkt het me duidelijk dat het 'vredesproces' volgende week zal afgelopen zijn. ![]() Ik hoop alleen dat de rest van de wereld niet blijft stilzitten. Misschien moet de rest van de wereld Israel & Palestina splitten. Desnoods met geweld.
"Military justice is to justice what military music is to music." G. Marx Laatst gewijzigd door Sodomis : 16 september 2010 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ Sodomis
Je laatste zinsnede is natuurlijk een onhaalbare zaak. Als echter die woningbouw werk oplevert en die woningen ook ter beschikking komen van de aldaar wonende Arabieren, wat zou dan het probleem zijn? De huizen zien er niet onaantrekkelijk uit en zou Abbas daar goed gebruik van kunnen maken. Aan de andere kant ben ik wel weer met je eens dat het politieke spel niet meer dan een 'spel' zou kunnen zijn. Ik geloof persoonlijk niet dat Israël van de vooraf bepaalde koers zal afwijken. De tekenen wijzen er althans niet op.
![]() |
#77 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Laat Hamas hierbuiten. Van hen wordt in deze onderhandelingen niets verwacht. Niet door Israel, niet door Abbas. De voorwaarde voor vredesgesprekken, was een stopzetting van illegale nederzettingenbouw door Israel. No more, no less. ...en dan nog lappen de Israeli's daar hun laarzen aan.
![]() |
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() Ik vind niet dat er voorwaarden mogen worden gesteld. En zéker niet door de Palestijnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister
|
![]() Kijk, we weten allebei dat heel wat van die nederzettingen gewoon zullen verdwijnen als
er ooit vrede komt. ALS. Maar dat is geen reden om de Palestijnen nu al toe te staan dit of dat te eisen. Want elke eis van hun die ingewilligd wordt, beschouwen ze dus nooit als een teken van welwillend-heid vanwege Israel, wél als een overwinning voor hun en een nederlaag voor Israel. |
![]() |
![]() |