Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 september 2010, 16:00   #561
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Wow, wat een gezagsargument !
als je niks te zeggen hebt, moet je niet per se dingen typen en op versturen drukken hoor. Wacht gewoon af, denk een beetje na, en kom dan hier iets posten.

En by the way, weet je wel wat een gezgsargument is, want wat ik zei was meer een sneer, geen gezagsargument.

styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2010, 16:01   #562
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
als je mij ervan beschuldigt fotos te vervalsen, moet je dat hard kunnen maken.

In het andere geval maak je je compleet belachelijk.

Jij zei dat de sint voortaan geen kruis meer droeg om de allochtonen niet voor het hoofd te stoten.

ik heb dan gezocht naar fotos op het net en heb er ook gevonden van sinten Met kruis en MET allochtone kinderen erbij. Zo had ik uw goedkope beweringen zonder moeite helemaal ontkracht.

En wat is uw repliek nu? dat ik fotos vervals?

Helaba gast ik beschuldig jou van helemaal niets. Ik maak een vergelijk met de realiteit. Ik heb je nooit gevraagt pluk een foto van het net. Ik wil van uw kinderen met de sint en de moslims een foto zien. Ik kan het helaas niet voorleggen. De moslimas wilden dat niet! Ik quote hen : de duivel neemt een stuk van je ziel mee in een foto. Ik verdenk de sossen directie dat ze dat influisteren zodat die klaas zonder kruis niet op de foto kwam.

Dus ik wacht op uw repliek. Geef mij eens die foto van een sint met uw kindjes en moslims. Ik geloof nooit dat je die kan voorleggen. Mensen met kinderen kennen de gevaren en de agressie van de islam.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2010, 16:04   #563
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ephialtes Bekijk bericht
Verwerpt u ook onderdelen van de "islamitische cultuur"?? Of aanvaardt u deze integraal? Of misschien bestaat deze gewoon niet?
Je bedoelt waarschijnlijk de Islamitische godsdienst; aangezien bijvoorbeeld een Marokkaanse en een Senegalese Moslim; een verschillende culturele achtergrond hebben.

Neen, ik aanvaard geen enkel religie; want ik aanvaard al niet dat er een god bestaat.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2010, 16:07   #564
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Het is uw goed recht om niet onverdeeld gelukkig te zijn met alle aspecten van de Vlaamse cultuur, maar ik zie u hier NERGENS het bestaan van de Vlaamse cultuur ontkennen. Hoe kan je nu als allochtoon ook maar het minste respect hebben voor de Vlamingen als je het lef hebt om te stellen dat de Vlamingen GEEN cultuur hebben? Dat is waar het hier om draait. Het erbij sleuren van FC De kampioen en dergelijke is gewoon een manier om het in het belachelijke te trekken.
Wie zegt er waar dat de Vlamingen geen cultuur hebben?
Er wordt betwijfeld dat "DE Vlaamse cultuur" bestaat.
Oud 6 september 2010, 16:07   #565
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Men beweert hier dat sommige rechten niet meer gelden sinds dat de moslims hier zijn. Ik heb herhaaldelijk gvraagd om "afgeschafte" rechten eens bij naam te noemen.

Maar men komt niet verder dan gebrabbel over criminele allochtonen, fanatieke eenzaten en fait divers.

Ze zeggen dat hun recht op vrije meningsuiting geschonden wordt. Totaal niet waar! Mensen nu zijn mondiger dan ooit te voren en weten zelf hun belangen te behartigen.

Ze zeggen dat andergeaarde mensen haast niet meer buiten durven komen. Dat is niet waar. Homos zijn vandaag de dag meer zichtbaar dan ooit tevoren.

Ze zeggen dat meisjes en vrouwen zich niet meer kunnen kleden zoals ze zelf willen. Ook niet waar. Tegenwoordig moet men niet langs ruiten binnenkijken om hoeren te zien. De straten stikken vandaag de dag van hoerig geklede meisjes en vrouwen.
Wat een leugens ! Meisjes hedendage worden lastig gevallen. Dat past uiteraard niet in het perfecte plaatse van de salonsos. Daarom is het ofwel racistische praat ofwel een fait divers. Beschamend !!!! Al die slachtoffers van de islam worden door de salonsossen nogmaals psychologisch aangerand.

Dat men dat durft schrijven???? Homos in antwerpen liepen enkele jaren terug goed zichtbaar hand in hand. Dat durven ze niet meer op verschillende plaatsen in het stad. Autochtone kinderen worden uitgescholden omdat ze "anders" zijn.

Meisjes zijn hoerig als ze niet volgens uw normen gekleed gaan. Daaruit drukt u uw minachting uit voor de hedendaagse vrouwen. Wat een racisme. Geef het nu maar toe dat je een volgeling van de pedofeet bent. alleen deze gasten praten zo hatelijk over hedendaagse vrouwen. Onze vrouwen hebben het recht zich te kleden zoals ze willen. Mannen moeten zich gedragen en hun poten thuis houden ! Hoeren zijn vrouwen die betaalde seks krijfgen. Vrouwen die dragen wat ze willen zijn geen hoeren !! Knoop dat goed in je oren !

Laatst gewijzigd door grimbergen : 6 september 2010 om 16:08.
Oud 6 september 2010, 16:07   #566
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Helaba gast ik beschuldig jou van helemaal niets. Ik maak een vergelijk met de realiteit. Ik heb je nooit gevraagt pluk een foto van het net. Ik wil van uw kinderen met de sint en de moslims een foto zien. Ik kan het helaas niet voorleggen. De moslimas wilden dat niet! Ik quote hen : de duivel neemt een stuk van je ziel mee in een foto. Ik verdenk de sossen directie dat ze dat influisteren zodat die klaas zonder kruis niet op de foto kwam.

Dus ik wacht op uw repliek. Geef mij eens die foto van een sint met uw kindjes en moslims. Ik geloof nooit dat je die kan voorleggen. Mensen met kinderen kennen de gevaren en de agressie van de islam.
Het probleem is dat ik niet getrouwd ben en dus ook geen kinderen heb. Wat nu? heb ik het recht niet meer om mee te discussieren nu?

trouwens, nu weet ik wat jou probleem is

Je denkt dat het omwille van die kruis is dat ge die foto niet mocht maken. tja, als je onwetend zijt kun je dergelijke onzin uitkramen ja.

Dat heeft niks met die kruis te maken.

Sommige marokkanen hebben het bijgeloof dat fotos iets duivels zijn. ze willen zich niet laten fotograveren. Maar dit is niet iets typisch marokkaans, ook bij Turken heb ik dit gehoord.

zie, stom bijgeloof is dat. Niks met die kruis of met de Islam te maken.

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 6 september 2010 om 16:11.
Oud 6 september 2010, 16:10   #567
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wat een leugens ! Meisjes hedendage worden lastig gevallen. Dat past uiteraard niet in het perfecte plaatse van de salonsos. Daarom is het ofwel racistische praat ofwel een fait divers. Beschamend !!!! Al die slachtoffers van de islam worden door de salonsossen nogmaals psychologisch aangerand.

Dat men dat durft schrijven???? Homos in antwerpen liepen enkele jaren terug goed zichtbaar hand in hand. Dat durven ze niet meer op verschillende plaatsen in het stad. Autochtone kinderen worden uitgescholden omdat ze "anders" zijn.

Meisjes zijn hoerig als ze niet volgens uw normen gekleed gaan. Daaruit drukt u uw minachting uit voor de hedendaagse vrouwen. Wat een racisme. Geef het nu maar toe dat je een volgeling van de pedofeet bent. alleen deze gasten praten zo hatelijk over hedendaagse vrouwen. Onze vrouwen hebben het recht zich te kleden zoals ze willen. Mannen moeten zich gedragen en hun poten thuis houden ! Hoeren zijn vrouwen die betaalde seks krijfgen. Vrouwen die dragen wat ze willen zijn geen hoeren !! Knoop dat goed in je oren !
Het is overduidelijk dat bij jou thuis de vrouwen en meisjes er hoerig bij lopen. zie u frustratie eens over dit onderwerp.

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 6 september 2010 om 16:13.
Oud 6 september 2010, 16:13   #568
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Het probleem is dat ik niet getrouwd ben en dus ook geen kinderen heb. Wat nu? heb ik het recht niet meer om mee te discussieren nu?

trouwens, nu weet ik wat jou probleem is

Je denkt dat het omwille van die kruis is dat ge die foto niet mocht maken. tja, als je onwetend zijt kun je dergelijke uitkramen ja.

Dat heeft niks met die kruis te maken.

Sommige marokkanen hebben het bijgeloof dat fotos iets duivels zijn. ze willen zich niet laten fotograveren. Maar dit is niet iets typisch marokkaans, ook bij Turken heb ik dit gehoord.

zie, stom bijgeloof is dat. Niks met die kruis of met de Islam te maken.
U geeft dus toe dat u geen vrouw en kinderen hebt. Hoe durft u dan meepraten over de gevaren van de islam op onze scholen en straten. wat een lefgozer. Wat een brutaliteit om zo minachtend te doen. Zoals ik al dacht je kan geen foto van de realiteit laten zien. De salonsossen leven in hun klein wereldje. en grommen en brullen naar mensen die in de realiteit met de barbaarse islam moeten omgaan.

Wat een grap hé. In vlaanderen anno 2007/2008 geloven de oh zo geintegreerde moslims(volgens de salonsossen) nog in de duivel. Dus wij vlamingen moeten ons aanpassen aan die achterlijke religie. Geen leuke fotos van de sint. Geen toffe herinneringen want de salonsossen vinden de achterlijke religie de islam een te volgen religie. Het komt voor bij turken en marokkanen maar het is niets typisch de islam. Wie gelooft die salonsossen nog????
Oud 6 september 2010, 16:15   #569
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Hoe flauw! U kunt Ratatorsk helemaal niet beschuldigen van onverdraagzaamheid. Zij wil gewoon haar boterhammen opeten op school zoals ze altijd gedaan heeft en zoals decennia lang voor haar gebeurde.
Natuurlijk verzet zij zich als plots enkele bekrompen geesten haar de les willen spellen omdat zij geen rekening houdt met de ramadam. Dat moet zij toch ook helemaal niet!
Het ging hierover, hé

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ach, je bedoelde dat er meisjes zijn die solidair willen zijn met Moslims tijdens de ramadan.
Zitten er veel linkse progressieve geitenwollensokkendragende meisjes in je Katholieke school?
Teveel naar mijn goesting.
Oud 6 september 2010, 16:16   #570
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik verdenk de sossen directie dat ze dat influisteren zodat die klaas zonder kruis niet op de foto kwam.
waarover zever je toch?

ga eens op google afbeeldingen. daar zie je massas fotos van sinten met kruis en sinten zonder kruis.
Oud 6 september 2010, 16:16   #571
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is overduidelijk dat bij jou thuis de vrouwen en meisjes er hoerig bij lopen. zie u frustratie eens over dit onderwerp.
U noemt mijn vrouw een hoer??? Tja u bent niet alleen salonsos maar ook moslim?

Vrouwen mogen kleden hoe ze willen. De mannen moeten zich gedragen. Ik zou maar oppassen om zomaar willekeurig vrouwen hoer te noemen. Je mag dan wel moslim zijn en denken dat alles kan. Maar de tijden zullen veranderen. Zulke uitspraken worden hopelijk in een rechts bewind bestraft. Zodat de slachtoffers van de islam niet langer in de kou staan. Vreselijk dat vrouwen die niet de juiste kledij dragen volgens de islam zomaar als hoer mogen worden bestempeld.
Oud 6 september 2010, 16:17   #572
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
waarover zever je toch?

ga eens op google afbeeldingen. daar zie je massas fotos van sinten met kruis en sinten zonder kruis.
Nogmaals geef een foto van je eigen realiteit. Google en je pc is niet de echte wereld. Die bevind zich buiten uw voordeur.
Oud 6 september 2010, 16:20   #573
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
U geeft dus toe dat u geen vrouw en kinderen hebt. Hoe durft u dan meepraten over de gevaren van de islam op onze scholen en straten. wat een lefgozer. Wat een brutaliteit om zo minachtend te doen. Zoals ik al dacht je kan geen foto van de realiteit laten zien. De salonsossen leven in hun klein wereldje. en grommen en brullen naar mensen die in de realiteit met de barbaarse islam moeten omgaan.

Wat een grap hé. In vlaanderen anno 2007/2008 geloven de oh zo geintegreerde moslims(volgens de salonsossen) nog in de duivel. Dus wij vlamingen moeten ons aanpassen aan die achterlijke religie. Geen leuke fotos van de sint. Geen toffe herinneringen want de salonsossen vinden de achterlijke religie de islam een te volgen religie. Het komt voor bij turken en marokkanen maar het is niets typisch de islam. Wie gelooft die salonsossen nog????
ik zei toch zelf dat het stom bijgeloof is en niks met de Islam te maken heeft. waar kom jij nog mee af.

Oud 6 september 2010, 16:23   #574
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Nogmaals geef een foto van je eigen realiteit. Google en je pc is niet de echte wereld. Die bevind zich buiten uw voordeur.
ben je seniel ofzo? wat moet ik je geven als je om een 'foto van je eigen realiteit' vraagt.

En ja, ik ben niet getrouwd en ik heb geen kinderen. Dat is voor jou geen reden om laaghartig te doen over mij. Wil je nu zeggen dat ik zonder vrouw en zonder kinderen geen recht van spreken heb?

Over beknotte rechten gesproken
Oud 6 september 2010, 16:25   #575
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik weet niet hoe dat bij jou is, maar bij ons bevindt de pc zich wel binnen de voordeur.

Oud 6 september 2010, 16:30   #576
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik maak me druk om het racisme van sommige forummers hier. En ook om het feit dat racisme tegenwoordig zo bon ton is, en als een "mening" beschouwd wordt en ook getolereerd.

En ten tweede, ik stoor me ook aan de vele gratuite uitspraken die totaal niets met de werkelijkheid te maken hebben. Bv. de uitspraak als zouden de sint en kersdecoratie niet meer mogelijk zijn sinds dat de moslims hier rondlopen.

Je vraagt je dan af, in godsnaam, waarop is die uitspraak of bewering gebaseerd? En dan realiseer je je dat het nergens op gestoeld is. Mensen spreken vandaag de dag vanuit hun darmen, het is kots of stront dat ze voortbrengen. Niks anders.
Uw werkelijkheid is duidelijk de onze niet
Citaat:
In Antwerpse openbare scholen mag Sinterklaas niet verschijnen met een kruis op zijn mijter. De scholen moeten de religieuze neutraliteit respecteren, en het kruis en het bisschopsgewaad zijn tekenen van het katholieke geloof. De goedheilige man moet het religieuze symbool dus thuis laten.

Frank Noten, de directeur van het stedelijke onderwijs, legt uit: "Feesten in onze scholen behandeld worden op een seculiere manier: als momenten waarop samen gezellig gevierd wordt, zonder enige verwijzing naar de religieuze betekenis." De scholen mogen het zelf invullen, maar de instructie lijkt te worden gevolgd.

Hans Gijbels, woordvoerder van Danneels, ziet het met lede ogen aan: "Het doodzwijgen van katholieke tradities is allang niet nieuw meer. Zo mag er in bepaalde scholen niet meer over Sint Nicolaas worden gesproken, maar uitsluitend over Sinterklaas. Maar wie verder zoekt, komt vroeg of laat toch uit bij de christelijke oorsprong", beschouwt hij.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2010, 16:31   #577
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
U noemt mijn vrouw een hoer??? Tja u bent niet alleen salonsos maar ook moslim?

Vrouwen mogen kleden hoe ze willen. De mannen moeten zich gedragen. Ik zou maar oppassen om zomaar willekeurig vrouwen hoer te noemen. Je mag dan wel moslim zijn en denken dat alles kan. Maar de tijden zullen veranderen. Zulke uitspraken worden hopelijk in een rechts bewind bestraft. Zodat de slachtoffers van de islam niet langer in de kou staan. Vreselijk dat vrouwen die niet de juiste kledij dragen volgens de islam zomaar als hoer mogen worden bestempeld.
ja menneke, als je vrouw zich hoerig kleedt en gans vlaanderen (moslim als niet moslim) haar nakijkt, dan is dat uw probleem. Je moet haar dan niet als argument komen gebruiken in een maatschappelijk discussie. Beetje respect voor uw vrouw graag.
Oud 6 september 2010, 16:32   #578
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Moslims houden nochtans van cadeaus
Oud 6 september 2010, 16:33   #579
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik bespeur eerder een frustratie bij jou?
Omdat je ze ziet maar er niet aan mag komen?
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2010, 16:34   #580
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
ja jong, als de socialistische zuil een vete uitvecht met de katholieke zuil, moet je de moslims niet met de vingers wijzen hé. Want zij zijn geen vragende partij.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be