![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Minister-President
|
![]() als je niks te zeggen hebt, moet je niet per se dingen typen en op versturen drukken hoor. Wacht gewoon af, denk een beetje na, en kom dan hier iets posten.
![]() En by the way, weet je wel wat een gezgsargument is, want wat ik zei was meer een sneer, geen gezagsargument. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus ik wacht op uw repliek. Geef mij eens die foto van een sint met uw kindjes en moslims. Ik geloof nooit dat je die kan voorleggen. Mensen met kinderen kennen de gevaren en de agressie van de islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen, ik aanvaard geen enkel religie; want ik aanvaard al niet dat er een god bestaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er wordt betwijfeld dat "DE Vlaamse cultuur" bestaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat men dat durft schrijven???? Homos in antwerpen liepen enkele jaren terug goed zichtbaar hand in hand. Dat durven ze niet meer op verschillende plaatsen in het stad. Autochtone kinderen worden uitgescholden omdat ze "anders" zijn. Meisjes zijn hoerig als ze niet volgens uw normen gekleed gaan. Daaruit drukt u uw minachting uit voor de hedendaagse vrouwen. Wat een racisme. Geef het nu maar toe dat je een volgeling van de pedofeet bent. alleen deze gasten praten zo hatelijk over hedendaagse vrouwen. Onze vrouwen hebben het recht zich te kleden zoals ze willen. Mannen moeten zich gedragen en hun poten thuis houden ! Hoeren zijn vrouwen die betaalde seks krijfgen. Vrouwen die dragen wat ze willen zijn geen hoeren !! Knoop dat goed in je oren ! Laatst gewijzigd door grimbergen : 6 september 2010 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
trouwens, nu weet ik wat jou probleem is ![]() ![]() ![]() Je denkt dat het omwille van die kruis is dat ge die foto niet mocht maken. tja, als je onwetend zijt kun je dergelijke onzin uitkramen ja. Dat heeft niks met die kruis te maken. Sommige marokkanen hebben het bijgeloof dat fotos iets duivels zijn. ze willen zich niet laten fotograveren. Maar dit is niet iets typisch marokkaans, ook bij Turken heb ik dit gehoord. zie, stom bijgeloof is dat. Niks met die kruis of met de Islam te maken. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 6 september 2010 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door styllo_ben : 6 september 2010 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat een grap hé. In vlaanderen anno 2007/2008 geloven de oh zo geintegreerde moslims(volgens de salonsossen) nog in de duivel. Dus wij vlamingen moeten ons aanpassen aan die achterlijke religie. Geen leuke fotos van de sint. Geen toffe herinneringen want de salonsossen vinden de achterlijke religie de islam een te volgen religie. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vrouwen mogen kleden hoe ze willen. De mannen moeten zich gedragen. Ik zou maar oppassen om zomaar willekeurig vrouwen hoer te noemen. Je mag dan wel moslim zijn en denken dat alles kan. Maar de tijden zullen veranderen. Zulke uitspraken worden hopelijk in een rechts bewind bestraft. Zodat de slachtoffers van de islam niet langer in de kou staan. Vreselijk dat vrouwen die niet de juiste kledij dragen volgens de islam zomaar als hoer mogen worden bestempeld. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ja, ik ben niet getrouwd en ik heb geen kinderen. Dat is voor jou geen reden om laaghartig te doen over mij. Wil je nu zeggen dat ik zonder vrouw en zonder kinderen geen recht van spreken heb? Over beknotte rechten gesproken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | ||