![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#702 |
Minister-President
|
![]() Wat jij daar afdoet als absurd en onrealistisch, vind ik toch wel zeer zedelijk en fatsoenlijk naar vrouwen toe. Het omgekeerde, dus wat jij normaal vond, en dat is uw ogen de kost geven aan al dat vlees, vind ik zeer verwerpelijk.
Laatst gewijzigd door styllo_ben : 6 september 2010 om 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#703 |
Banneling
|
![]() Geen hoofdletter aan het begin van de zin.
Geen punt aan het einde van de zin. Geen notie blijkbaar van het grammaticale geslacht van het woord 'toetsenbord' en bijgevolg een foutief vervoegd bijvoeglijk naamwoord. En een stompzinnige smiley. Zie hier de 'student' van vandaag de dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#704 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#705 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en wat maakt dat uit. Cultuur inquisiteur! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#706 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 6 september 2010 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#707 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#708 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#709 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en by the way, ik heb mijn vriendin niet door haar helemaal "af te kijken". als ik dat gedaan had, had ze me misschien een lap in mijn gezicht gegeven. Dat klein beetje zelf-respect heeft ze wel. De uwe niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#710 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#711 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een reeds eeuwenoude gewoonte om te huwen binnen de familie. Daarnaast is het importeren van een (familie) bruidje of bruidegom uit het land van herkomst is een zeer reguliere zaak bij met name Turken en Marokkanen. Met de immigratie van moslims naar westerse landen is ook dit gebruik meegenomen en aan populariteit toegenomen. Niet in de laatste plaats omdat vrouwen in Nederland gezien worden als hoeren. Ook de vrouwen van de eigen bevolkingsgroep worden gezien als te mondig en te modern, alhoewel over het laatste nogal wat te zeggen is. Het gebruik dat men ook wel “proefhuwelijk” noemt, draagt niet bij aan deze problematiek. Een proefhuwelijk wordt voor een beperkte periode gesloten (in de regel een week of twee) en dient slechts als legitimatie om voorhuwelijkse seks te hebben. Spreekt voor zichzelf dat deze truc van zogenaamde vrome moslimjongeren nogal wat mislukte proeven oplevert. De dame in kwestie is dan ook geen maagd meer en is derhalve niet meer populair op de huwelijksmarkt. Een grote factor in het trouwen binnen de familie die niet over het hoofd gezien mag worden is het belang dat deze families hebben bij het scoren van verblijfsdocumenten in Nederland. Het blijkt dat dit een enorme fraudeleuze zaak is die onlangs werden blootgelegd. In 2002 bleek uit onderzoek van het Universitair Medisch Centrum Utrecht dat aangeboren afwijkingen de voornaamste doodsoorzaak vormen onder jonge migranten. Omdat vooral de combinatie neef-nicht erg populair is, lopen deze Turkse en Marokkaanse paren twee keer zoveel kans op kinderen met een (verstandelijk) handicap of erfelijke ziektes als andere paren. De kans daarop wordt nog groter als het traditie is dat neven en nichten binnen de familie met elkaar trouwen. Hetgeen dat dan ook bedoeld is als bewaking van de zuiverheid en zedigheid blijkt juist hetgeen te zijn dat de zwakke schakel is binnen de moslimgemeenschap. Veel Turkse en Marokkaanse echtgenoten raken in psychische problemen als |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#712 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik neem aan dat deze mevrouw dan wel op haar rug lag, dus echt helpen doet dit niet. Laatst gewijzigd door Steve_M : 6 september 2010 om 19:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#713 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij maakt dat heel veel uit. Iemand die op zo'n grove manier zo slordig met zijn taal omgaat, kan ik niet ernstig meer nemen. Op geen enkel terrein. En het is cultuurinquisiteur. Aan elkaar geschreven dus. Geen dank, Uw immer vriendelijke Taal-iban. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#714 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"ogen de kost" De mens is geevolueerd rond zijn ogen. (en tast) Kijken verwerpelijk vinden is even achterlijk als de Islam ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#715 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door styllo_ben : 6 september 2010 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#717 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#718 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leer eens het verschil tussen kijken en begluren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#719 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#720 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelf heb ik een tijdje terug aan een vrouw die mij ongegeneerd in mijn kruis aan het staren was, gevraagd of ze het zo goed kon zien, of dat ze liever had dat ik mijn familiejuwelen uit hun beknelde positie bevrijdde opdat ze het één en ander eens goed van dichtbij kon bestuderen. Ze wist niet hoe snel ze met een rooie kop een andere kant uit moest kijken. Saillant detail: deze mevrouw was behoofddoekt. |
|
![]() |
![]() |