![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben benieuwd wat voor soort ongein we nog meer te horen gaan krijgen van onze zelfbenoemde moraalridder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#742 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#743 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#744 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#745 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#746 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In die tijd bleef het wel bij dat kijken, nafluiten en iets naroepen. Tegenwoordig wordt er brutaal lastiggevallen met handtastelijkheden en bedreigingen, ik was er zelf getuige van deze zomer. De heren in kwestie waren allochtonen, kom mij wat vertellen over het grotere respect voor vrouwen van mannen uit bepaalde bevolkingsgroepen in tegenstelling tot Vlaamse mannen.
![]() |
![]() |
#747 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar blijkbaar hoeven sommige mannen zichzelf niet te beheersen omdat vrouwen maar moeten zorgen dat "hij" niet in de verleiding komt, een heel rekbaar begrip! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#748 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En hier kijken ze niet naar zeker ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#749 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Als men een bepaalde groep brandmerkt/stigmatiseert, dicht men die groep als geheel een bepaald negatief kenmerk toe. Het is voor de gestigmatiseerde groep, zoals het voor een gebrandmerkte onmogelijk is van het merkteken af te komen, zeer moeilijk om een stigma kwijt te raken. Stigmatisering vindt vooral plaats op het vlak van conflicten tussen bevolkingsgroepen. "Nederlanders" hebben het stigma gierig te zijn, "Belgen" zouden dom zijn, "allochtonen" profiteurs. Aan genoemde voorbeelden is te zien, dat stigmata soms ironisch, dikwijls echter kwaadaardig zijn." http://nl.wikipedia.org/wiki/Stigma_%28schandvlek%29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#750 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lijkt me niet voldoende als argument. Je moet er nog iets relevants bij zeggen, bij voorbeeld: voordat de mohammedanen hier binnenvielen, liep iedereen hier al in soepjurken rond.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#751 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Stylo, de vrijheid van meningsuiting is de laatste decennia berperkter geworden. De racismewetgeving legt de vrije meningsuiting aan banden. De "mondigheid van de burger" heeft niks te zien met het beperken van diens vrijheid zijn mening daadwerkelijk te ventileren wanneer het een politiek incorrect kantje krijgt. Ook een politieke partij, het Vlaams Belang, werd vervolgd op basis van deze wetgeving! De wetgeving op het dierenwelzijn is teruggeschroefd, omdat thans "rituele slachtingen" (zonder verdoving) mogelijk zijn gemaakt, in naam van het geloof. Hetzelfde voor het vee-transport. Dankzij het islamterrorisme mogen we slechts beperke hoeveelheden zonnecremes meenemen op het vliegtuig, mogen batterijen niet in de handbagage, etc. Dankzij bepaalde allah-gekken, ben je als man op bepaalde momenten van de dag niet meer welkom in sommige stedelijke zwembaden. Deze zijn dan enkel voor vrouwen (moslima's) toegankelijk. In steden als Gent werd de taalwetgeving in sommige scholen terzijde geschoven... nederlands werd gebannen in de eerste jaren van het lager onderwijs om in turkse taal les te geven. Verder tast de gettovorming, verpaupering, verloedering en criminaliteit onze "rechten" als burger sricto sensu inderaad niet aan... de maatschappelijke schade die wordt aangericht is daarentegen enorm. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#752 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Anderzijds geeft u wel degelijk toe dat er zoeits als een "vlaamse cultuur" bestaat, waar u dit eerst ontkende. We boeken vooruitgang! Laatst gewijzigd door Ephialtes : 7 september 2010 om 08:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#753 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#754 |
Burger
|
![]() Inderdaad, ik huiver bij de gecahte morgen te moeten ontwaken in een "geuniformeerde" samenleving waar Joden een ster dragen vrijzinnigen een fakkel, moslims een gordijn,... Ik wens in de publieke ruimte niet te weten welk geloof of ideologie mijn medemens heeft. Dat is een privé-zaak en moet zo blijven.
Laatst gewijzigd door Ephialtes : 7 september 2010 om 08:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#755 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als dit tegenwoordig de mentaliteit bij het huidige/jonge links moet voorstellen denk ik er sterk over na om mijn heil bij de rechterzijde te gaan zoeken. Dégoutant.
![]() |
![]() |
#756 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, net daarom is de heisa rond die hoofddoek zo hypocriet.
![]() |
#757 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oude stadscentra zoals Brugge, Leuven, Gent vind je nergens anders ter wereld. Onze biercultuur is werkelijk uniek. De guldensporenslag. De yzer en de eerste wereldoorlog, etc etc. Dat maakt allemaal deel uit van DE Vlaamse cultuur. Een cultuur waar ik verdomd trots op ben en waarvan hier iemand de pretentie heeft om te zeggen dat die onbestaande is. Dat is compleet respectloos en een echt bewijs van niet-integratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#758 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#759 |
Burger
|
![]() [quote=artisjok;4965689]Waar lees jij dat het niet genoeg is?
http://forum.politics.be/showthread....22#post4964422 (...) Ik ben niet onverdeeld gelukkig met alle aspecten van de Vlaamse cultuur. Niet alle aspecten zijn onderdeel van mijn cultuur. (...) U erkent dus het bestaan van de Vlaamse cultuur. Vervolgens schrijft u: "Wie zegt er waar dat de Vlamingen geen cultuur hebben? Er wordt betwijfeld dat "DE Vlaamse cultuur" bestaat." Arti, de inhoud van uw betoog wordt bijzonder moeilijk om volgen wanneer u zichzelf begint tegen te spreken. U raakt blijkbaar verstrikt in de inconsequenties van uw eigen denken. Laatst gewijzigd door Ephialtes : 7 september 2010 om 10:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#760 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de macho-islamwereld denken de mannen er precies het zelfde over. Wekt het dan verbazing dat jonge vrouwen zich gaan hoofddoeken uit angst om als niet fastoenlijke vrouw over te komen in de ogen van hun gemeenschap die blootharigen als hoeren beschouwt. De hoofddoek is pure dwang. |
|
![]() |
![]() |