![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#641 |
|
Banneling
|
Krik u dan maar zelf eens op. Want ik wil anders wel naar uw taalfouten op zoek gaan.
|
|
|
|
|
#642 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Wat is het hier nat In mijn hazenbad. |
|
|
|
|
|
#643 | |
|
Burger
|
Citaat:
En je hebt de laatste tijd al vaak verkondigt dat BDW in authentieke Deweverstijl zijn schup gaat afkuisen, maar hij lijkt toch te blijven doorgaan, niet waar? Ik wrees dat jouw mening dat Dewever initiatief moet nemen meer voorkomt uit de hoop om BDW op zijn bek te zien gaan, en niet wat het beste is voor dit land. |
|
|
|
|
|
#644 |
|
Banneling
|
Zwak, zeer, zéér zwak van Gelre. Nu, of u beter kunt? Misschien. Maar 'misschien', helaas, impliceert altijd 'misschien niet'.
|
|
|
|
|
#645 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Let wel, taalfouten, hé, geen tikfouten. Want die maakt iedereen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#646 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 6 september 2010 om 22:32. |
|
|
|
|
|
#647 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Mevrouw system gaat nu koortsachtig op zoek naar taalfouten van mijnheer djimi. Iedereen houdt de adem in.... Wordt vervolgd. |
|
|
|
|
|
#648 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#649 |
|
Banneling
|
U kunt het weten. Want u bent één van de initiators in deze. Meer nog, u maakt er een hobby van. Nu, ik geef toe, iedereen heeft zo zijn hobbies. En de ene hobby is al respectabeler dan de andere.
|
|
|
|
|
#650 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien zijn alle tikfouten wel taalfouten (wat ik betwijfel),
maar niet alle taalfouten zijn tikfouten. U zou mij werkelijk een plezier doen met het aanduiden van alle taalfouten die geen tikfouten zijn, alhoewel ze toch getikt zijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
#651 |
|
Banneling
|
Omdat u zo een hoffelijk mens bent, ga ik dat dus niet doen.
Laatst gewijzigd door system : 6 september 2010 om 22:42. |
|
|
|
|
#652 |
|
Minister-President
|
Als u mijnheer djimi dat plezier niet wil doen omdat hij een hoffelijk mens is, doe mij dan het plezier om zijn taalfouten op te zoeken.
Laatst gewijzigd door Gwylan : 6 september 2010 om 22:46. |
|
|
|
|
#653 |
|
Banneling
|
Tikfouten zijn nu eenmaal taalfouten. Hoe kan ik nu het onderscheid maken tussen tikfouten en taalfouten. U kunt wel opperen: 'ja maar ik was verstrooid, dat is geen echte taalfout, maar een tikfout'. Tja dat is mogelijk natuurlijk maar ook niet mogelijk. Ik kan dat niet weten.
Laatst gewijzigd door system : 6 september 2010 om 22:47. |
|
|
|
|
#654 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Oh, maar ik wil best wel een brutale bek opzetten als ik u daar zo ver mee krijg dat u mij op getikte taalfouten gaat wijzen, hoor.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! Laatst gewijzigd door djimi : 6 september 2010 om 22:47. |
|
|
|
|
#655 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als vroegere linkie-winkie ben je steeds meer een man naar mijn hart geworden. Je bent opschoven van Bruxelles naar Broekzele.
|
|
|
|
|
#656 |
|
Banneling
|
U kunt dat toch zelf ook. Zelfkennis is de eerste weg naar de wijsheid.
Laatst gewijzigd door system : 6 september 2010 om 22:49. |
|
|
|
|
#657 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ik een taalfout zou hebben gemaakt, zou ik ze onmiddellijk als dusdanig (h)erkennen, me ervoor schamen, en hopen dat ik ze nooit meer herhaal. Maar laten we nog wat spotten. Dat is veel beter voor de gezondheid.
|
|
|
|
|
#658 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het onderwerp van de draad kan hem reeds lang niet meer schelen. Hij wil schelden. Olijke Bart, Intrieste Bourgeois, Bolle Brepoels, geweerkolf Ananas, het onnozele kalf Bart, e.d. Best wel lovenswaardig op een politiek forum waar men geacht wordt om te argumenteren. De haat druipt er af en zelfs met een drilboor kan je niks veranderen aan dat soort mensen.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 6 september 2010 om 22:56. |
||
|
|
|
|
#659 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vive la république!
|
|
|
|
|
#660 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Want zelfs iemand die zonder zonde is, zou de eerste steen nooit mogen werpen. Laatst gewijzigd door system : 6 september 2010 om 22:57. |
|
|
|