![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Is het terecht dat Kim Geybels is moeten opstappen als senator?(motivatie posten aub) | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
55 | 66,27% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
28 | 33,73% |
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1123 |
Banneling
|
![]() Hij is een medewerker die toegang krijgt tot vanalles en nog wat. Volgens zijn eigen zeggen dan. Een trouwe partijslaaf dus. Maar hij weet niet waarom Geybels is ontslagen.
Mogelijk besluit: -ofwel krijgt partijslaaf 007 maar weinig toegang tot vanalles en nog wat. -ofwel is partijslaaf 007 het voorwerp van een tijdelijke vlaag van dementia praecox. En deze laatste aandoening impliceert soms schizofrenie of gespletenheid . Wie zal het zeggen? Laatst gewijzigd door system : 7 september 2010 om 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 7 september 2010 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is ten derde male genoteerd. U bevindt zich dus links van dat spectrum. Dat mag. En als het daar is dat u de inspiratie vindt om op uw volksgenoten te kakken zoals u dat hier boven herhaaldelijk heeft gedaan dan mag u dat gerust van mij maar dan moet u zich natuurlijk niet verwonderen dat ik die dédain van u abject en laaghartig vind.
![]() |
![]() |
#1126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hela! Die groet zoals Hitler!
![]() |
![]() |
![]() |
#1127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft geen zin nu in te kappen op de NVA, laat ze zichzelf maar vernietigen. Vroeg of laat zullen ze een compromis moeten sluiten. als ze dat niet doen, zal iedereen hen automatsch aanwijzen als schuldigen, als ze het wel doen, verliezen ze een groot deel van hun radicale achterban. Nu komen ze nog weg met het flauw excuus van de 500 miljoen voor Brussel, maar de volgende keer zal het moeilijker worden "non" te zeggen en toch nog geloofwaardig te beweren dat ze een eerbaar compromis willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Pas op ik zou Ministe niet willen missen. Altijd goed voor een dosis ammusement. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1130 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1132 |
Minister-President
|
![]() jezus wat zijn die vlaamse meisjes toch lelijk
![]()
![]() |
#1133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hé gij flauwe imitatie-Brel...
![]() |
#1134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nog niet door dat al die truuken al eens geprobeerd zijn, en geen verf gepakt hebben? Integendeel, het mega-succes van de N-VA is voor een belangrijk deel te danken aan jullie machinaties.
![]() |
![]() |
#1135 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1136 | |
|
![]() Citaat:
wat hij ook doet; het zal verkeerd zijn; toegeven en met de PS een regering vormen = verketterd worden door zijn Volksunie-kiezers. niet regeren = onbegrip van zijn gelegenheidskiezers BDW had niet verwacht dat hij zoveel stemmen ging halen waardoor hij niet aan de zijlijn kan blijven staan (met dank aan Luc Cortebeeck). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1138 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dank u maar ik heb al een huis in Louvain-la-Neuve. Met genoeg plaats voor mijn caravan en een paar andere. En subsidies ontvang ik niet. Ik betaal netjes belastingen.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 7 september 2010 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Van de machteloze B-gefrustreerden op dit forum ben jij één van de meer doorzichtige. Dat levert leedvermaak én tegelijk verveling op. Geef mij maar een échte tegenstander. ![]()
![]() |
![]() |
#1140 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Misschien moet u zelf eens omschrijven wat volgens u links is en waarom CdH, Groen!, Ecolo, SP-A en PS aan die definitie voldoen. Mogelijk kan ik dan begrijpen wat uw woordenkramerij juist inhoudt.
![]() |
![]() |