![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#961 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij haalt geen citaat aan omdat je geen citaat kan geven waar ik de Islam promoot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#962 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#963 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet zeer goed wat ik schreef. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#964 |
Banneling
|
![]() Als je heel goed weet wat je schreef, hoef ik geen 5000 bladzijden van je islamiseringspleidooien hier te copy/pasten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#965 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anders mag je ook toegeven dat je dit niet kan; omdat die er niet zijn. Ik weet zeer goed dat ik de Islam niet promoot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#966 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#967 |
Banneling
|
![]() Wil a.u.b. oppassen dat je het forumreglement niet overtreedt.
Want ik wil eindelijk een citaat met link waaruit blijkt dat ik de Islam promoot. Misschien kan je de hulp inroepen van Cdude of daiwa, want die zijn ook nog vruchteloos op zoek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#968 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb Artisjok nooit een religie zien promoten. Zou wel wat tegenstrijdig zijn met haar atheïstisch geloof. Wat ze wel doet is opkomen voor de rechten van een individu, zou jij ook eens moeten doen eigenlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#969 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach, dat is de standaardriedel. Ik was (en ben) wel voor het hoofddoekenverbod in de de Antwerpse athenea, maar als je het op andere vlakken niet eens bent met sommigen, dan ben je ofwel een moslim, ofwel een islamknuffelaar. Een zwaktebod, niet meer of niet minder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#970 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus 1 aanbeveling : herlees wat je schreef (de ganse lappen) of neem voortaan Captagon pillen om je wankelend geheugen een boostje te geven. Je hoeft je voor mij niet te schamen voor je islamiseringsijver. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#971 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is een recht dat meer dan ooit moet verdedigd worden. Laatst gewijzigd door Sunny : 14 september 2010 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#972 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik zie is iemand die haar kinderen tientallen kilometers ver naar school brengt om het 'verplichte' uurtje godsdienst van een leek te ontlopen maar geen bezwaar heeft dat die andere school een meerderheid lesgevers en/of leerlingen heeft die zich outen als fundamentele aanhangers van een andere religie.. Maw zij verdedigd en maakt gebruik van het recht om RKK symbolen en vertegenwoordigers te vermijden maar laat toe dat anderen met andere religies geconfronteerd worden.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 14 september 2010 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#973 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat natuurlijk niet betekent dat ik drugs wens te promoten. Citaat:
Mijn dochter gaat zelfs naar de Chiro; en ze volgt balletles tussen kinderen die haar verwonderd vragen van welk land ze komt; wanneer ze vertelt dat ze niet gedoopt is en haar plechtige communie niet doet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#974 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb haar nog nooit zien opkomen voor het behoud of de rechten van ónze waarden, normen en cultuur, want die waarden en normen vindt ze eigenlijk maar niks, met de meeste ervan voelt ze zich zelfs niet verbonden. Ik heb haar nog nooit passioneel zien opkomen voor de rechten van het individu om een swastika te dragen, een KKK puntmuts of een peniskoker! Ik heb artisjok nog nooit zien opkomen voor de rechten van vlaamsbelangers om hun mening te mogen uiten - om een demonstratie te mogen houden - nee; madam opent zelfs een draadje; "het blijven racisten" over veralgemenen en stigmatiseren en over 1 kam scheren gesproken! Ik heb haar nog nooit zien opkomen voor het recht van een individu dat tégen islamisering is - integendeel!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#975 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#976 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#977 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ja het gemeenschapsonderwijs zit ook vol met hardline katholieken en Jehova's met zéér fundamentele principes.. ![]() Helaas zijn de sossen er niet in geslaagd om één succesvolle jeugdbeweging uit de grond te stampen, en balletles kinderen waarvan 2/3 tegenwoordig uit éénoudergezinnen of andere varianten komen die zich druk maken over doopsels en vorming ?..waar vind je die nog ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#978 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je deze draden niet gezien? http://forum.politics.be/showthread.php?t=128619 http://forum.politics.be/showthread.php?t=143654 http://forum.politics.be/showthread.php?t=141559 http://forum.politics.be/showthread.php?t=137279 Misschien heb je een verkeerd beeld; omdat je niet/amper buiten I&I komt. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#979 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je doet alsof Blg. een streng katteliek land is vol met extremisten, wij hebben dat juk reeds lang afgeworpen, jouw attitude zorgt er voor dat we die hele strijd van vooraf aan moeten beginnen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#980 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |