![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1461 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De microwezentjes zijn zeer vrijheidslievend, en het zijn de domme mensen die zich liever onderwerpen aan de aliëns, die ze zelf gefantaseerd hebben. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1463 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is nieuwe informatie. De microwezentjes zijn zeer vrijheidslievend. Hebben ze je dat verteld? En hoe heb je met hen gecommuniceerd? Walkie talkie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En aangezien microwezens hogere wezens zijn kennen zij ook een veel grotere mate van vrijheid. Zowel omdat ze veel meer uiterlijke mogelijkheden hebben als ook een veel groter innerlijk bewustzijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1465 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Harrie: Keep on trolling! Zijn theorie doet me denken aan die andere eeuwig wederkerende verklaring. "The most widely known version appears in Stephen Hawking's 1988 book A Brief History of Time, which starts: A well-known scientist (some say it was Bertrand Russell) once gave a public lecture on astronomy. He described how the earth orbits around the sun and how the sun, in turn, orbits around the center of a vast collection of stars called our galaxy. At the end of the lecture, a little old lady at the back of the room got up and said: "What you have told us is rubbish. The world is really a flat plate supported on the back of a giant tortoise." The scientist gave a superior smile before replying, "What is the tortoise standing on?" "You're very clever, young man, very clever", said the old lady. "But it's turtles all the way down!"[1]" Het zijn ruimteschepen, all the way down...
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 7 september 2010 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1466 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
The tortoise is swimming in space.
![]() |
![]() |
#1467 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Als jij de nieuwe gezonden zoon van God bent, denk dan eens na. Denk je dat God het goed zou vinden moesten zijn schaapjes naïeve dommekloten zijn die alles en iedereen zouden geloven? Ik dacht het niet, anders is Hij wel laag gevallen...
![]() |
![]() |
#1468 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mijn atoomtheorie overdenken en begrijpen zoveel te moeilijker. Citaat:
WANNEER IS HET OOIT BEGONNEN? Die oneindige reeks van culturen eindigt nergens in de microkosmos, maar begint wel steeds weer opnieuw in de macrokosmos als evolutionair proces, dus zoals onze evolutie begonnen is. EERSTE DE ONEINDIGE LEEGTE VAN DE MACROKOSMOS Dus eerst heb je de oneindige leegte van de macrokosmos en dan de superclusters van melkwegen en dan de zonnen en planeten en dan het leven op aarde en dan de microkosmos met zijn atomen uit ruimteschepen, waarin weer kleinere ruimteschepen zitten, enz enz enz enz HET LOOPT VAN MACROKOSMOS NAAR MICROKOSMOS Dus het loopt van macrokosmos naar microkosmos als een ruimtelijke oneindige reeks die tevens een eindeloze evolutie is. Richting microkosmos gaat het dan oneindig door zonder einde. HET BEGIN LIGT IN DE MACROKOSMOS Maar in de macrokosmos begin het dan steeds weer opnieuw als wij bv straks weer macroreuzen in de macrokosmos gaan bouwen. Dan schuift die hele evolutionaire reeks een plaatsje op in de ontwikkeling van de evolutie. Want dan komen er macroreuzen bij en wij worden microwezens en de microwezens worden minimicrowezens enz enz enz HET IS EEN EEUWIG SYSTEEM DAT NOOIT EENS DEFINITIEF IS BEGONNEN Maar omdat dit systeem eeuwig is en nooit eens definitief is begonnen is die hele reeks in de microkosmos ook oneindig. Het is hetzelfde als een getallenreeks van 1, 2, 3, 4. enz tot oneindig. Die reeks is nooit ontstaan en is eeuwig. Maar doorloopt zichzelf constant, dwz 1 wordt 2 en 2 wordt 3, enz enz enz En omdat 1 ( de mensen ) dan wegvalt wordt deze door 2 ( de microwezens ) bijgebouwd............en 2 wordt weer gebouwd met behulp van 3 ( de mini-microwezens ) enz. Als je het even voor jezelf tekent kun je het zo begrijpen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1469 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat omdat ik mijn tijd ver vooruit ben en mijn atoomtheorie de meest diepzinnige en meest geniale ontdekking is aller tijden en de mensen te dom zijn en te conservatief om er over na te willen denken. Citaat:
Want daar zijn ze te dom voor. Citaat:
Maar de wereld zal geoordeeld worden naar haar domheid en zeer slechte manieren. Lees het verhaal van Noach in de Bijbel. WAAROM MOETEN ATOMEN UIT RUIMTESCHEPEN BESTAAN? Het moeten ruimteschepen zijn omdat wij ook in de toekomst het heelal vol gaan bouwen met ruimteschepen en dan sluit onze eigen toekomst aan op de microkosmos, want dan komt het heelal als een doorlopend evolutionair systeem in elkaar te zitten.... want ons ruimtevaartheelal wordt dan een herhaling van de ruimtevaartcultuur in de microkosmos......(dat wil zeggen: zij zijn daar al verder ontwikkeld dan wij )......en kun je ook meteen verklaren hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren, dwz dat gebeurt niet door toeval, maar door de super-intelligentie van de microwezens. .......zoals de kinderen het leven van de ouders herhalen, zo herhalen wij het leven van de microwezens. Daarom bouwen wij een ruimtevaartcultuur omdat die al in de microkosmos bestaat. Of omgekeerd: omdat wij een ruimtevaartcultuur gaan bouwen, moet die al in de microkosmos bestaan. De microkosmos is geen lagere wereld, maar een hogere wereld, die wij gaan nabouwen. GOD Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens. Lees de nieuwe bijbel over gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos. http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html http://www.vrijeforums.com/ hartelijke groeten van harriechristus |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1470 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mensen zijn niet dom omdat ze niet geloven wat niet bewezen is. Ik zou juist het tegendeel beweren. Elke weldenkende persoonlijkheid zou dat denken, ook een zekere god. Citaat:
![]() |
![]() |
#1471 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar mijn atoomtheorie is de meest diepzinnige visie hoe het heelal werkelijk in elkaar zit. Mijn atoomtheorie is veel sterker dan die van de wetenschap, die op ruim 11 zeer essentiële punten niet deugt. 1 - Toeval of bewuste intelligentie. 1 - de wetenschap meent dat het leven door toeval is ontstaan en ook de evolutie en de werking van het levende lichaam. Behalve dat de wetenschap dit niet kan bewijzen is het ook een zeer zwak idee. En dat wordt verholpen met mijn atoomtheorie op basis van bewuste intelligentie. 2 - Ondergang van het heelal of een eeuwige toekomst. 2 - dan heeft de wetenschap helemaal geen idee over onze toekomst en meent ze ook van onze geschiedenis dat deze van toeval aan elkaar hangt en geen hoger doel dient. Ja: zelfs het hele heelal zal ten gronde gaan. Ook dit is erg zwak en wordt verholpen door mijn atoomtheorie die aangeeft dat wij in de toekomst het heelal gaan veroveren en ombouwen tot een ruimtevaartcultuur. 3 - De microkosmos is een hogere wereld en niet lager. 3 - dan heeft de wetenschap zelf niet in de gaten dat de microkosmos een complexere en hogere wereld is. Ze meent dat deze lager is en dat wij zelf door evolutie uit die lagere microwereld zijn voortgekomen. 4 - Je kunt het hogere niet uit het lagere verklaren. 4 - Ook dat laatste is dan onlogisch, want je kunt het hogere niet uit het lagere verklaren, maar wel andersom. 5 - Atomen bestaan uit ruimteschepen en krijgen daardoor zin en betekenis. 5 - Door combinatie van deze eerste vier punten kan de conclusie getrokken worden dat de microkosmos als zijnde een hogere wereld een ruimtevaartcultuur moet zijn, want dan wordt onze eigen toekomst een herhaling van die van de microkosmos en komt het heelal als een logisch doorlopend systeem van evolutie in elkaar te zitten, maar niet vanuit het lagere, maar vanuit het hogere, wat wel zo logisch is. En dan kan je ook de werking van ons lichaam zeer goed verklaren. En bovendien krijgen de atomen zin en betekenis, meer dan slechts stukjes materie te zijn of energie, wat ook een zeer zwak idee is van de wetenschap. Wat voor zin zou het hebben het hele heelal vol te stoppen met dooie atomen. Gek dat de wetenschap zich dat nooit heeft afgevraagd. 6 - Een heelal dat eeuwig is en oneindig in plaats van tijdelijk en eindig. 6 - Het heelal wordt zo een eindeloos systeem van steeds hogere culturen in de microkosmos als grondslag van onze eigen evolutie als een eeuwige evolutie en brengt ons op de volgende zwakheid van de wetenschap dat het heelal tijdelijk en eindig zou zijn in plaats van eeuwig en oneindig, wat wel zo logisch is. En ook kan de wetenschap niet bewijzen dat de oerknal het begin van het heelal zou zijn. Noch dat het heelal eindig zou zijn. Ook dat heeft ze zelf maar verzonnen. Tezamen met de idee dat de evolutie van het leven op toeval zou berusten. 7 - De eenzijdige materiële visie die de materie zelf niet verklaart vanuit de Geest (wat Hegel wel kan.) 7 - Verder heeft de wetenschap de verkeerde visie van de natuur uit te gaan zonder deze eerst te verklaren. Ze kent dus geen geestelijke grondslag der natuur ter verklaring. De wetenschap is dus eenzijdig materialistisch en weet niet wat de geest is en/of meent ten onrechte de geest uit de natuur te verklaren. 8 - Het materialisme als oorzaak van de wereld-ondergang. 8 - In die zin is de hele basis van de wetenschap fout en oorzaak van onze materialistische en kapitalistische en hebzuchtige levensinstelling waardoor we bezig zijn onze wereld naar de afgrond te voeren. 9 - Een levend heelal in plaats van een dood heelal van de wetenschap. 9 - dan meent de wetenschap dat het heelal een levenloos mechaniek is met ons leven als uitzonderlijkheid en toevalligheid, terwijl mijn atoomtheorie bewijst dat het leven juist overal in het heelal is, met name in de microkosmos en de essentie is van de kosmos en niet als toevalligheid, maar als noodzakelijkheid. 10 - De wetenschap kent geen waarheid (is geen wetenschappelijk object) en geen God. 10 - Dan meent de wetenschap dat er helemaal geen God is, terwijl de mensen dat altijd terecht hebben gelooft. Zodat er ook geen hemel meer is en een eeuwig leven. Heb je het ooit tot je door laten dringen dat je volgens de wetenschap slechts één maal leeft en daarna voor goed en eeuwig dood zult zijn en nooit meer zult leven? Als je dat al eens gedacht hebt, heb je dan geen gevoel van paniek ervaren? Niet de idee dat je dan in dit ene leven alles waar moet zien te maken? Wat natuurlijk niet kan en je een gevoel van radeloosheid zou kunnen brengen. Met een eindeloos aantal levens behoef ja daar geen paniek over te hebben, want alles wat mogelijk is zal je meemaken en alles heb je ook al meegemaakt. Mijn atoomtheorie is de eerste theorie die het bestaan van God kan bewijzen en het bestaan van de hemel en het eeuwige leven. 11 - harriechristus. 11 - dan wil ik nog een klein puntje noemen ( op gevaar af als narcist en zelfverklaarde God beschouwd te worden ): heb je nooit gehoord dat Jezus op aarde terug zal komen? Dan zal je toch een stom figuur slaan als je hem niet gelooft en de domme massa wel, die mijn atoomtheorie niet aankijkt en mij als persoon daarbij ook nog eindeloos beledigt. Als je al die punten eens serieus bekijkt (die opgesplitst zouden kunnen worden in nog veel meer punten) en de zwakheid van de wetenschap vergelijkt met de zeer sterke punten van mijn atoomtheorie, wat zou je dan kiezen? Wat wil je: een rotte appel of een gezonde appel. Vergelijk het verschil als tussen een rotte appel van de wetenschap: toeval, geen toekomst, eindigheid en tijdelijkheid van het heelal, en geen god, eeuwig leven en hemel, enzovoort, met die van mijn gezonde appel, wat kies je dan? Waarschijnlijk zul je toch die rotte appel kiezen omdat je daar zo aan gewend bent en ook omdat iedereen rotte appelen eet. En ook omdat je niet gelooft dat er zoiets bestaat als een gezonde appel. Nee: in jouw ogen kan de werkelijkheid alleen maar negatief zijn. ![]() Ik hoop dat je eens wakker zult worden en misschien dat deze wereld dan nog gered kan worden voor de waarheid en een eeuwige toekomst in het heelal. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1472 |
Minister-President
|
![]() Vragen aan Harrie:
Wat gebeurt er met de ruimteschepen en hun euh, piloten als atomen gesplijt worden? En wat gebeurt als er in de zon 2 atomen samengaan om 1 nieuw atoom te vormen? Wat zijn zwarte gaten volgens u?
![]() |
#1473 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nope.
Is al diverse keren weerlegd, maar ik begrijp dat ge te dom zijt om te begrijpen dat ge met een cirkelredenering alles kunt bewijzen. (om het met uw eigen woorden en op uw niveau te zeggen)
![]() |
#1474 |
Parlementslid
|
![]() Jammer, jullie hebben al voor mij geantwoord.
![]() Iig wacht ik op een commentaar op het bovenstaande, harrie. (en aub, noem jezelf niet 'christus', zoiets kan iedereen beweren)
![]() |
#1475 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ruimteschepen zelf blijven gewoon heel. Gemakkelijk te vatten. Citaat:
Ook heel gemakkelijk te begrijpen. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1476 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht je dat denken, dan moet je maar zeggen welke cirkelredenering dat dan is. Ik kan me wel herinneren dat je in deze kwestie al eerder een hoop wartaal zonder enige inhoud hebt uitgeslagen. Overigens is het wel goed te weten dat het leven een cyclussysteem is of een cirkelsysteem en dat ook de hogere logica als zijnde de dialectiek daarop berust. In die zin is de logica daarvan een dubbele bewijsvoering van twee kanten, terwijl de wetenschap eenzijdig is, dus slechts enkel. Zo gaat de wetenschap van de natuur zonder deze eerst als noodzakelijk te bewijzen. WAAROM MOETEN ATOMEN UIT RUIMTESCHEPEN BESTAAN? Het moeten ruimteschepen zijn omdat wij ook in de toekomst het heelal vol gaan bouwen met ruimteschepen en dan sluit onze eigen toekomst aan op de microkosmos, want dan komt het heelal als een doorlopend evolutionair systeem in elkaar te zitten.... want ons ruimtevaartheelal wordt dan een herhaling van de ruimtevaartcultuur in de microkosmos......(dat wil zeggen: zij zijn daar al verder ontwikkeld dan wij )......en kun je ook meteen verklaren hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren, dwz dat gebeurt niet door toeval, maar door de super-intelligentie van de microwezens. .......zoals de kinderen het leven van de ouders herhalen, zo herhalen wij het leven van de microwezens. Daarom bouwen wij een ruimtevaartcultuur omdat die al in de microkosmos bestaat. Of omgekeerd: omdat wij een ruimtevaartcultuur gaan bouwen, moet die al in de microkosmos bestaan. De microkosmos is geen lagere wereld, maar een hogere wereld, die wij gaan nabouwen. GOD Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens. Lees de nieuwe bijbel over gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos. http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html http://www.vrijeforums.com/ hartelijke groeten van harriechristus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom het hier gaat is het aangedaan zijn door de heilige geest, die te vinden is in mijn atoomtheorie. En zalf is verder nergens voor nodig. Dat is bijgeloof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1479 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee: alleen harriechristus kan zoiets beweren krachtens de heilige inhoud ( het godsbegrip ) van mijn atoomtheorie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1480 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe lang ga je nog doorgaan met deze zever. Als er echt waarheid in zat, dan had je op z'n minst toch enkele volgers. |
|
![]() |
![]() |