![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben die stroming domme en onnadenkende opmerkingen kotsbeu en u bent niet de uitzondering op de regel,je woont ergens en bent trouw aan uw omgeving en je medebewoners,dit is zo en dat zal altijd zo blijven. Als jij dan alleen jezelf en je omgeving kan verstaan,dan moet je ook het respect hebben om anderen te verstaan die een soms tegengestelde mening hebben. Weet je wat ik beu ben de stokers,lees eens wat comentaren in le soir en lees dan eens hoe tollerant sommigen zijn tegenover de doorsnee vlaming,dan heb ik het nog niet over de tollerantie over de meer extreme vlaming.
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 15 september 2010 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn toch nog Vlamingen, zelfs in de provincie, die wél aan introspectie doen.
De intolerantie en de inzichzelfgekeerdheid van de gemiddelde Vlaming is vooral een symptoom van luiheid, angst en onzekerheid. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 15 september 2010 om 23:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat deze discusie over verkeersdoden? Ge zijt er zoals steeds weer met niet ter zake doende commentaren!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal toch niet vanwege onze armoede zijndat iedereen in Vlaanderen wil zwonen denk ik hoor.
Laatst gewijzigd door alice : 15 september 2010 om 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan vooral massaal inkwartieren in Sint Pieters Woluwe, Sint Lambrechts Woluwe, Oudergem, Ukkel en Bosvoorde, pal naast die bourgeoisie, onder de leuze 'beter een goede buur...'.
Brussel niet te koop? Wat de fok, natuurlijk wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is de rest van het land verantwoordelijk voor het budget van het Brussels gewest en de 19 dorpsbesturen misschien?
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een leuk voorbeeld van de tolerantie en openheid der Walen
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100916_001 |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() calimero
Laatst gewijzigd door born2bewild : 16 september 2010 om 06:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=143766 Gewoon even terzijde.
![]() |
![]() |
#115 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het probleem is dat ze bij de jongetjesbesnijdenis niet genoeg wegsnijden.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ontken helemaal niet dat racisme niet zou voorkomen bij de Walen. Het enige wat mij is opgevallen is het feit dat Walen en Brusselaars vaak toleranter zijn en opener dan Vlamingen. Ik scheer ze niet over eenzelfde kam maar zeg gewoon wat mij is opgevallen over het algemeen. Ik heb namelijk in Brussel gestudeerd en ben tot die conclusie gekomen. Anderzijds ontken ik ook niet dat er totaal geen tolerante vlamingen rondlopen. In Gent bijvoorbeeld vind ik de Vlamingen vaak opener dan elders. Ikzelf word ook niet graag over eenzelfde kam geschoren maar ik ga niet onder stoelen of banken steken dat bijvoorbeeld de Arabischtaligen in Marokko opener zijn dan de Berberse bevolking. Verder is het totaal niet mijn bedoeling de Vlamingen in een kwaad daglicht te plaatsen. Ik typ slechts wat mij is opgevallen en uiteraard kan ik er naast zitten.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 16 september 2010 om 16:34. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |||
|
![]() Citaat:
Dit voorval kon zich ook in Vlaanderen voordoen hoor. Die agressor werd gearresteerd en Peumans heeft een klacht ingediend, en terecht. Uit dat artikel concludeer ik dat er 1 opgehitste agressor zn boekje te buiten is gegaan wat niet wilt zeggen dat alle Walen dit goedkeuren. Ik kan Rudy Demotte alleen maar gelijk geven. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 16 september 2010 om 17:06. |
||
![]() |
![]() |