Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 16 september 2010, 22:25   #261
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Waarom zou de ene forummer toch iets meer te vertellen hebben dan de andere?
Puur en simpel het niveau van de inhoud van de post, Artisjok.
Ik stel vast dat blijkbaar niet iedereen een meester was/ is in het schrijven van een verhandeling of, nog fundamenteler ,in het eenvoudige verwoorden van de eigen mening. Ik wil niet opscheppen , maar ik heb daar altijd goede punten op gekregen.

Laatst gewijzigd door Pericles : 16 september 2010 om 22:28.
Pericles is offline  
Oud 16 september 2010, 22:27   #262
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Jij maakt er van wat je wilt. Moor is hier geboren en heeft het recht zn mening te verkondigen. Dus dit land is ook van hem, of u dat aanstaat boeit ons minder. Oké, ge hebt genoeg aandacht gekregen voor vandaag. Overigens vraag ik me af wat uw probleem is. Was jij niet degene die niks met den Belziek te maken wilde hebben?

Uw crimineel leven is nochtans ook niet verenigbaar binnen deze christelijke samenleven. Afbollen misschien? Niet dat uw leven me boeit, verre van zelfs
Er is hier niets van hem.
Pericles is offline  
Oud 16 september 2010, 23:35   #263
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
(ik hoop hier geen punten te scoren voor het citeren van zaken die tegen de forumregels zijn)
Geen argumenten dus, net zoals Moor zelf, dacht ik al!
alice is offline  
Oud 17 september 2010, 00:44   #264
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Heeft niets met racisme te maken.
Eerder iets met "ik ben uwen bullshit beu"
En laat ons eerlijk zijn. Veel plausibele argumenten heeft u in deze draad nog niet aangevoerd.
U bent net hetzelfde zielige figuur dat we een jaar of twee geleden bij ons op gesprek kregen i.v.m. een vacature.
Eerste vraag toen die binnen kwam : "Krijg ik een GSM en een wagen van de firma ?"
Hij had niet eens de beleefdheid om een hand te geven en keurig "goeiemorgen" te zeggen.
Gelukkig voor u zijn er wél beleefde en intelligente Marokkaanse mensen rond.
Die maken het een beetje goed wat u verknald...

Al die racistische uitspraken hier, het is verschrikkelijk, ik waan mij hier in één of andere Hitlerstad, of zo, weet je verander de website in Hitlerville of zo

En dit in Belgie, de hoofdstad van Europa, anno 2011, nochtans is het strafbaar om aan te zetten tot haat, het is strafbaar om racistische uitspraken te maken, of opmerkingen te maken, dus beste mensen, niet vergeten the police is watching you and Allah is also watching

Ten slotte beste Vlamingen, concentreer jullie wat meer op jullie eigen Walen in plaats van op de Moslims, de Walen zijn nog erger dan de allochtonen, de Walen passen zich helemaal niet
Moor is offline  
Oud 17 september 2010, 02:03   #265
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Al die racistische uitspraken hier, het is verschrikkelijk, ik waan mij hier in één of andere Hitlerstad, of zo, weet je verander de website in Hitlerville of zo

En dit in Belgie, de hoofdstad van Europa, anno 2011, nochtans is het strafbaar om aan te zetten tot haat, het is strafbaar om racistische uitspraken te maken, of opmerkingen te maken, dus beste mensen, niet vergeten the police is watching you and Allah is also watching

Ten slotte beste Vlamingen, concentreer jullie wat meer op jullie eigen Walen in plaats van op de Moslims, de Walen zijn nog erger dan de allochtonen, de Walen passen zich helemaal niet
Als protest tegen zoveel racisme zou ik hier nooit meer komen, wat zeg ik, een statement zou ik maken, ik verliet zelfs dat hele rassiestische kutland, Doen Moor, Doen!

Baaj de weej; we zijn nog steeds anno 2010 hoor.
...en je allah mag je steken waar de zon nooit schijnt!

Laatst gewijzigd door SDX : 17 september 2010 om 02:05.
SDX is offline  
Oud 17 september 2010, 04:14   #266
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Puur en simpel het niveau van de inhoud van de post, Artisjok.
Ik stel vast dat blijkbaar niet iedereen een meester was/ is in het schrijven van een verhandeling of, nog fundamenteler ,in het eenvoudige verwoorden van de eigen mening. Ik wil niet opscheppen , maar ik heb daar altijd goede punten op gekregen.
Ach, vandaar de "naar mijn bescheiden mening" in je stelling.
artisjok is offline  
Oud 17 september 2010, 04:38   #267
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Geen argumenten dus, net zoals Moor zelf, dacht ik al!
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=248
artisjok is offline  
Oud 17 september 2010, 07:44   #268
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Als protest tegen zoveel racisme zou ik hier nooit meer komen, wat zeg ik, een statement zou ik maken, ik verliet zelfs dat hele rassiestische kutland, Doen Moor, Doen!

Baaj de weej; we zijn nog steeds anno 2010 hoor.
...en je allah mag je steken waar de zon nooit schijnt!
Is dat de reden Daisy dat jij ook je biezen hebt gepakt?
Oud 17 september 2010, 07:47   #269
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Er is hier niets van hem.
Die glimlach is er te veel aan, vin je zelf ook niet?

Verder, heb jij hier evenveel te zeggen als Moor en alle andere Morokkanen. Leer ermee leven of pak uw biezen richting Namibië. Ik stel maar wat voor hoor

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 17 september 2010 om 07:51.
suqar_7loe is offline  
Oud 17 september 2010, 07:51   #270
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Diegenen die wél de ballen hadden zijn (helaas) van dit Forum af gemodereerd.

Zelf ben ik nooit onder de indruk van scheldpartijen. Lijkt me zonde van je toetsenbord maar laat die internetgangsters toch lekker gillen denk ik dan.
Ach ja, daar verschiet ik niet van.

Ge zegt daar zoiets, laat ze gillen, schreeuwen en vervolgens hun pc tegen de muur slaan. Dat zou op zn minst die internetgangers sieren.
Oud 17 september 2010, 09:18   #271
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ach, vandaar de "naar mijn bescheiden mening" in je stelling.
Ik blijf altijd beleeft.
Pericles is offline  
Oud 17 september 2010, 09:19   #272
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Verder, heb jij hier evenveel te zeggen als Moor en alle andere Morokkanen. Leer ermee leven of pak uw biezen richting Namibië. Ik stel maar wat voor hoor
Ik kan hier niet weg , maar gij wel. Gij hebt de Marokkaanse nationaliteit.
Trouwens , waarom vertrek je niet , ge vindt het hier toch slecht, met al die racisten hier.

Laatst gewijzigd door Pericles : 17 september 2010 om 09:21.
Pericles is offline  
Oud 17 september 2010, 09:57   #273
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Trouwens , waarom vertrek je niet , ge vindt het hier toch slecht, met al die racisten hier.
Met slechts 1,4 kind gemiddeld per witte autochtone vrouw is dat wel een kwestie van tijd.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 17 september 2010 om 09:57.
Eberhard Leclerc is offline  
Oud 17 september 2010, 13:59   #274
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is dat de reden Daisy dat jij ook je biezen hebt gepakt?
De reden waarom jij hier nog steeds zit als dubbelnikker ontgaat me.

Waarom jij nog steeds in dat intolerante Vlaanderen vol rassiesten zit is me ook nog steeds een raadsel, je zit zo vol afkeer van alles wat ons eigen is en tóch blijf je, je zal er wel een reden voor hebben, het ontbreekt je waarschijnlijk aan de middelen om naar beter oorden te trekken, dus blijf je maar en weet je niks beters te verzinnen dan continu het land - waar notabene je ouders of grootouders heen getrokken zijn om een beter leven op te bouwen - af te zeiken, sta je er ooit bij stil hoe het je vergaan zou zijn indien jullie in je achterlijk land gebleven waren? Welke kansen je dan gehad zou hebben, welke rechten je dan had?
Maar als het je uitkomt roeptoeter je luidkeels over 'mijn' rechten, rechten waar jouw voorouders gene fuck voor gedaan hebben, je onderwerpt je vrijwillig aan een onzichtbaar wezen, verzonnen door een pedofiele karavaanrover die niet vies was van een kop meer of minder af te snijden, wiens wetten hoger staan dan de mensgemaakte wetten, jijzelf stelt die wetten boven democratische wetten, je houdt je er enkel aan indien ze niet conflicteren met de wetten van je allah, jouw 'rechten' zijn die die je van islam toegewezen zijn Aisha!

Laatst gewijzigd door SDX : 17 september 2010 om 14:02.
SDX is offline  
Oud 17 september 2010, 14:04   #275
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Marrokanen hebben net zoals alle andere buitenlanders helemaal niets te zeggen in Belgie. Net zoals niet-marrokanen niets te zeggen hebben in Marokko.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 17 september 2010, 14:17   #276
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Marrokanen hebben net zoals alle andere buitenlanders helemaal niets te zeggen in Belgie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Met slechts 1,4 kind gemiddeld per witte autochtone vrouw is dat wel een kwestie van tijd.
Eberhard Leclerc is offline  
Oud 17 september 2010, 14:31   #277
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
De reden waarom jij hier nog steeds zit als dubbelnikker ontgaat me.

Waarom jij nog steeds in dat intolerante Vlaanderen vol rassiesten zit is me ook nog steeds een raadsel, je zit zo vol afkeer van alles wat ons eigen is en tóch blijf je, je zal er wel een reden voor hebben, het ontbreekt je waarschijnlijk aan de middelen om naar beter oorden te trekken, dus blijf je maar en weet je niks beters te verzinnen dan continu het land - waar notabene je ouders of grootouders heen getrokken zijn om een beter leven op te bouwen - af te zeiken, sta je er ooit bij stil hoe het je vergaan zou zijn indien jullie in je achterlijk land gebleven waren? Welke kansen je dan gehad zou hebben, welke rechten je dan had?
Maar als het je uitkomt roeptoeter je luidkeels over 'mijn' rechten, rechten waar jouw voorouders gene fuck voor gedaan hebben, je onderwerpt je vrijwillig aan een onzichtbaar wezen, verzonnen door een pedofiele karavaanrover die niet vies was van een kop meer of minder af te snijden, wiens wetten hoger staan dan de mensgemaakte wetten, jijzelf stelt die wetten boven democratische wetten, je houdt je er enkel aan indien ze niet conflicteren met de wetten van je allah, jouw 'rechten' zijn die die je van islam toegewezen zijn Aisha!
Wat heeft Allaah sob7anahoe wa ta3ala hiermee te maken, Daisy?
Oud 17 september 2010, 14:33   #278
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Speciaal voor jou Eber, hoop ik dat het snel gaat, erg snel, zodat jij nog kan 'genieten' van de islamitische soort 'vrede'!
Uit de grond van mijn hart, voor jou en nog wat anderen hoop ik dat het met een rotvaart richting 'vooruitgang' gaat!!!
SDX is offline  
Oud 17 september 2010, 14:33   #279
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Ik kan hier niet weg , maar gij wel. Gij hebt de Marokkaanse nationaliteit.
Ik heb ook een Belgische nationaliteit dus ik heb hier evenveel te zeggen als gij.

Tja, Als Filip de vlaamse, racistische nationalist voorstelt om naar Namibië te vertrekken, waarom zouden zn aanhangels dan niet evengoed kunnen mee vertrekken?

Verder, scheer ik niet alle Vlamingen over eenzelfde kam. Ge hebt Vlamingen waar jij alleen maar van kunt leren.
Oud 17 september 2010, 14:40   #280
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb ook een Belgische nationaliteit dus ik heb hier evenveel te zeggen als gij.

Tja, Als Filip de vlaamse, racistische nationalist voorstelt om naar Namibië te vertrekken, waarom zouden zn aanhangels dan niet evengoed kunnen mee vertrekken?

Verder, scheer ik niet alle Vlamingen over eenzelfde kam. Ge hebt Vlamingen waar jij alleen maar van kunt leren.
ah ja ? wie had je dan in gedachten ?
Anna List is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be