![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3481 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3482 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Als er bendes in het spel zijn, heeft de politie liever niet dat de pers er over begint te babbelen voor het onderzoek is afgerond. Bende's lezen ook de krant en luisteren ook naar het nieuws, weet u wel. 1) De alledaagse werkmens heeft daar feitelijk niks aan. 2) Als de pers het eens zodanig verwoord dat 1 van die bendes het slecht opneemt, dan mag je nog meer schiet/steek partijen of soortgelijke dingen verwachten. En dan kunnen onschuldige mensen gewond raken of zelfs sterven. Een verloren kogel, iemand die in de weg staat en het mes krijgt, gefrustreerde bendeleden die zot gaan doen, of zelfs maar in de richting van een pissed-off bendelid kijken terwijl je over straat wandelt. Allemaal potentiële gewonden en doden die vermeden kunnen worden.
Laatst gewijzigd door Nexer : 16 september 2010 om 00:59. |
||
|
|
|
|
|
#3483 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eerst allochtonen en als er dan nog plaats is pas de autochtonen. Heb je dat nu nog niet door?
|
|
|
|
|
#3484 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Daarom dat er niet steeds meer mensen iets krijgen tegen autochtonen, omdat de priester niet representatief is voor de autochtoon. de marokkaanse allochtoon echter, loopt heel de dag te roepen dat hij moslim is en dat we daar respect voor moeten hebben, hem afrekenen op hetgeen er in zijn walgelijk boek staat, bvb "lieg en bedrieg gerust als 't de islam voorthelpt" en nog zo'n killer; "lok de ongelovig in de hinderlaag en bestrijdt hem met het zwaard" -wat we dan ook dagelijks in onze straten mogen zien gebeuren- mogen we dan weer niet. Natuurlijk, blijft het schandalig dat een pedofiele bisschop nog recht heeft op een royaal pensioen en niet eens in voorarrest zit. Maar het is appelen met peren vergelijken. Maar ja, beter materiaal om de moslim uit de wind te zetten hebt u namelijk niet.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 18 september 2010 om 06:48. |
|
|
|
|
|
|
#3485 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Mar dat die meisjes dat niet snappen, is mij een raadsel. Soit, ze zullen waarschijnlijk enkele jaren aan hetzelfde syndroom lijden als dat waaraan de linksen al 30 jaar lijden. Enkel spijtig genoeg voor die meisjes loopt het voor hen nogal eens met een verkrachting of groepsverkrachting af. Daarna zijn ze wel geleerd natuurlijk....
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 18 september 2010 om 06:59. |
|
|
|
|
|
|
#3486 |
|
Staatssecretaris
|
de afro-amerikaan is bij mijn weten al lang geen minderheid meer in de USA.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
|
|
|
|
#3487 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
En zèker niet in de gevangenis. Misschien zijn ze... gewoon... sneller geneigd tot gebruik van geweld... of crimineler? Genetisch. Want idd, alle mensen zijn gelijkwaardig, maar niet gelijk, ergens zijn er genetishe verschillen die bepalen dat een zwarte zwart ziet, een aziaat spleetoogjes heeft... Du misschien is er ook ergens een dna'tje dat de neiging tot geweld regelt. Of zou ik dat niet mogen denken? Wegens verboten?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
|
|
|
|
|
#3488 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Trouwens dat kijkgedrag en doorcontrolleren van migranten... Als een politiepatrouille in brussel al eens door een hete wijk rijdt... en direkt een baksteen door hun ruit krijgen... tja, dan kunnen ze moeilijk anders dan de gooiertjes controleren en staande houden he? Want de bak ga j daar al lang niet meer voor in. Ik ken verscheidene politiemensen uit het brusselse en geloof me, de tijd dat migrantjes werden gecontrolleerd gewoon, omdat ze migrantjes waren, is echt al lang voorbij zenne. ik geloof niet dat u weet wat een strijd er zich daar momenteel afspeelt.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 18 september 2010 om 07:18. |
|
|
|
|
|
|
#3489 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 18 september 2010 om 08:25. |
|
|
|
|
|
|
#3490 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
U zit met uw ideeën ergens eind 19de eeuw, midden 20ste eeuw en uw schrijnende onwetendheid wordt mooit geëtaleerd door de flauwekul die u neerschrijft.
|
|
|
|
|
#3491 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
18/09/10: Moeder vermoord eigen kind
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...enbrakel.dhtml 18/09/10: Dode en zwaar gewonde na schietpartij. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...eulebeke.dhtml
Laatst gewijzigd door illwill : 18 september 2010 om 12:55. |
|
|
|
|
|
|
#3492 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Is dit typisch voor allochtonen of zo? |
|
|
|
|
|
|
#3493 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Lees de titel...
Nee, dat is niet typisch, wel teveel voorkomend. Moet het typisch zijn dan? Kunnen criminele feiten typisch zijn volgens jouw? Als het niet typisch is is het niet erg? Als het niet typisch is gebeurt het niet teveel ofzo? Moet het typisch zijn waarom mensen er genoeg van krijgen?
|
|
|
|
|
#3494 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#3495 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vind het verschrikkelijk voor dat hele gezin, er moet toch heel wat vooraf zijn gegaan voordat eender welke moeder zo iets doet! |
|
|
|
|
|
|
#3496 |
|
Europees Commissaris
|
Waarom hebben steeds meer Vlamingen iets tegen allochtonen? De criminaliteit heeft daar maar een kleine aandeel in. Volgens mij is het culturele aandeel veel groter daarin net zoals de overheid en overheidsdiensten een grote rol spelen. ivm hun positieve discriminatie en diversiteitsaanpak. Deze laatste 3 spelen een belangerijke rol waarom allochtonen steeds minder geliefd zijn.
|
|
|
|
|
|
#3497 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Door keer op keer in te gaan op zelfs de meest stompzinnige vragen helpt u het niet nader te noemen forumlid mee in haar pogingen de focus van het onderwerp van de discussie af te leiden. |
|
|
|
|
|
|
#3498 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Dat vraag ik me al heel dit topic af.
|
|
|
|
#3499 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Dat is net het punt.
|
|
|
|
#3500 |
|
Banneling
|
Voor mij wel. De wanverhouding tussen allochtone bajesklanten en hun aandeel in de bevolking is veelzeggend. Het duidt alvast hoe de linkse multiculties pathologisch blijven liegen over de multiculturele verrijking.
Daarvan hoorde ik zojuist een staaltje tijdens het avondnieuws. Bij die afrekening tussen Turken in het Leuvense, kreeg de politie de 'buurtjongeren' over zich die hun dienstwapens wilden pikken. Dat ingevoerd 'jongerenfenomeen' noem ik nu echt geen verrijking. De meeste Belgen noemen dat geen verrijking, met uitzondering van de linkse pamperaars die hun boterham verdienen met het knuffelen van importcriminelen. Laatst gewijzigd door Sunny : 18 september 2010 om 18:21. |
|
|
|