Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 september 2010, 13:09   #3481
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Uit het artikel blijkt geenzins dat het hier om die 'Flex' van het THC collectief -wie dat verder ook zijn mogen- gaat. Me dunkt dat zulks, aangezien dat bijzonder relevante informatie is, toch opgenomen zou worden in een politiebericht.

Kunt u derhalve uw bewering staven?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...flex_en_m.html
Eberhard Leclerc is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2010, 00:58   #3482
Nexer
Parlementslid

Nexer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Uit het artikel blijkt geenzins dat het hier om die 'Flex' van het THC collectief -wie dat verder ook zijn mogen- gaat. Me dunkt dat zulks, aangezien dat bijzonder relevante informatie is, toch opgenomen zou worden in een politiebericht.
Laat die veronderstelling maar snel los.

Als er bendes in het spel zijn, heeft de politie liever niet dat de pers er over begint te babbelen voor het onderzoek is afgerond. Bende's lezen ook de krant en luisteren ook naar het nieuws, weet u wel.

1) De alledaagse werkmens heeft daar feitelijk niks aan.

2) Als de pers het eens zodanig verwoord dat 1 van die bendes het slecht opneemt, dan mag je nog meer schiet/steek partijen of soortgelijke dingen verwachten. En dan kunnen onschuldige mensen gewond raken of zelfs sterven. Een verloren kogel, iemand die in de weg staat en het mes krijgt, gefrustreerde bendeleden die zot gaan doen, of zelfs maar in de richting van een pissed-off bendelid kijken terwijl je over straat wandelt. Allemaal potentiële gewonden en doden die vermeden kunnen worden.

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."

Laatst gewijzigd door Nexer : 16 september 2010 om 00:59.
Nexer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2010, 11:14   #3483
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Voorlopig is er niemand opgepakt.

Blijkbaar zijn er krachten tegen het oppakken van misdrijven plegende pedofielen in Belgie.
Eerst allochtonen en als er dan nog plaats is pas de autochtonen. Heb je dat nu nog niet door?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2010, 06:47   #3484
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Nochtans , om even on topic te blijven, is in Belgie nog immer het 'superras' aan de macht. Zij benoemen de rechters, zij vormen het justitiele apparaat. Zij hebben besloten om , bijvoorbeeld, pedofielen niet te vervolgen maar een royaal staatspensioen te verschaffen.

Een reden dat steeds meer mensen iets krijgen tegen autochtonen ?
neen, want priesters en al dat soort, heeft zichzelf aan de rand van de autochtone maatschappij gesteld door voor het priesterschap te kiezen.
Daarom dat er niet steeds meer mensen iets krijgen tegen autochtonen, omdat de priester niet representatief is voor de autochtoon.
de marokkaanse allochtoon echter, loopt heel de dag te roepen dat hij moslim is en dat we daar respect voor moeten hebben, hem afrekenen op hetgeen er in zijn walgelijk boek staat, bvb "lieg en bedrieg gerust als 't de islam voorthelpt" en nog zo'n killer; "lok de ongelovig in de hinderlaag en bestrijdt hem met het zwaard" -wat we dan ook dagelijks in onze straten mogen zien gebeuren-
mogen we dan weer niet.

Natuurlijk, blijft het schandalig dat een pedofiele bisschop nog recht heeft op een royaal pensioen en niet eens in voorarrest zit. Maar het is appelen met peren vergelijken.
Maar ja, beter materiaal om de moslim uit de wind te zetten hebt u namelijk niet.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Laatst gewijzigd door Carnivore : 18 september 2010 om 06:48.
Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2010, 06:59   #3485
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Die linkse praat is al lang dépassé.
Er leven 15 % mensen onder de armoedegrens in dit land. Toch zien we dat enkel allochtonen het crapuleuse hyenagedrag vertonen waarvan ik een recent voorbeeld gaf. Autochtone kansarme jongeren doen dat niet, in bendes mensen afrossen.
Het ergert mij ook dat de racistische inslag van die wandaden van die allochtone bendes steeds verzwegen wordt.
en dan hebben we het nog niet over hoe ze zich in groep tov niet-moslim meisjes gedragen... Heb ik ook al een paar keer van dicht en van op een afstandje mogen aanschouwen... degoutant.
Mar dat die meisjes dat niet snappen, is mij een raadsel.
Soit, ze zullen waarschijnlijk enkele jaren aan hetzelfde syndroom lijden als dat waaraan de linksen al 30 jaar lijden.
Enkel spijtig genoeg voor die meisjes loopt het voor hen nogal eens met een verkrachting of groepsverkrachting af. Daarna zijn ze wel geleerd natuurlijk....

Laatst gewijzigd door Carnivore : 18 september 2010 om 06:59.
Oud 18 september 2010, 07:02   #3486
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
De oververtegenwoordiging van minderheidsgroepen in de gevangenis (en/of de criminaliteit) hier en elders heeft mogelijk een gelijkaardige oorzaak of achterliggende reden.

Of denkt u dat het toeval is?
de afro-amerikaan is bij mijn weten al lang geen minderheid meer in de USA.

Oud 18 september 2010, 07:06   #3487
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
De oververtegenwoordiging van minderheidsgroepen in de gevangenis (en/of de criminaliteit) hier en elders heeft mogelijk een gelijkaardige oorzaak of achterliggende reden.

Of denkt u dat het toeval is?
En zèker niet in de gevangenis. Misschien zijn ze... gewoon... sneller geneigd tot gebruik van geweld... of crimineler? Genetisch. Want idd, alle mensen zijn gelijkwaardig, maar niet gelijk, ergens zijn er genetishe verschillen die bepalen dat een zwarte zwart ziet, een aziaat spleetoogjes heeft... Du misschien is er ook ergens een dna'tje dat de neiging tot geweld regelt.
Of zou ik dat niet mogen denken? Wegens verboten?

Oud 18 september 2010, 07:14   #3488
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Yep, ik heb twee keer in voorarrest gezeten. Maar het is me niet duidelijk wat u wil zeggen.

Daar bestaat natuurlijk een reden voor. Ik stel een spelletje voor: vanaf nu kijken we uit naar gele volkswagens. Als je dat begint te doen, zal het je opvallen hoeveel gele volkswagens er eigenlijk rondrijden. En je zal ook merken dat er nog heel wat andere gele auto's rondrijden. Dat wordt plots opvallend. Je zal dus zien naar wat je kijkt.

Als je uitkijkt naar criminele allochtonen, zal je ze ook zien. Als je in wijken waar veel allochtonen wonen meer controleert, zal je ook meer strafbare feiten meten. Als je op straat vooral jonge allochtonen gaat tegenhouden voor identiteitscontroles en hen fouilleert, zal je meer inbreuken vaststellen.

Hetzelfde zou gebeuren indien de politie in villawijken systematisch huiszoekingen zou verrichten in verband met fraude, zwartwerk, ontduiking van belastingen. Indien de politie daar elke dag een prioriteit van zou maken, zou men wellicht dagelijks inbreuken vaststellen. Het zou de statistieken helemaal veranderen.
En waarna ze dan in het buitengaan met een kalashnikov beschoten worden door vluchtende gangsters, de collega plots met een opengespleten hoofd naast je zit, waarna ze dan toch moeten vaststellen dat die witte boordcriminaliteit msschien dan toch niet zon prioriteit had meten zijn. Wat ze heeft idd wel een inpakt op de staatskas en raakt onrechtstreeks ook wl de belastingbetaler. Maar uiteindelijk loop je toch gewoon liever veilig op straat.

Trouwens dat kijkgedrag en doorcontrolleren van migranten... Als een politiepatrouille in brussel al eens door een hete wijk rijdt... en direkt een baksteen door hun ruit krijgen... tja, dan kunnen ze moeilijk anders dan de gooiertjes controleren en staande houden he? Want de bak ga j daar al lang niet meer voor in. Ik ken verscheidene politiemensen uit het brusselse en geloof me, de tijd dat migrantjes werden gecontrolleerd gewoon, omdat ze migrantjes waren, is echt al lang voorbij zenne.
ik geloof niet dat u weet wat een strijd er zich daar momenteel afspeelt.

Laatst gewijzigd door Carnivore : 18 september 2010 om 07:18.
Oud 18 september 2010, 08:25   #3489
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
neen, want priesters en al dat soort, heeft zichzelf aan de rand van de autochtone maatschappij gesteld door voor het priesterschap te kiezen.
Daarom dat er niet steeds meer mensen iets krijgen tegen autochtonen, omdat de priester niet representatief is voor de autochtoon.
de marokkaanse allochtoon echter, loopt heel de dag te roepen dat hij moslim is en dat we daar respect voor moeten hebben, hem afrekenen op hetgeen er in zijn walgelijk boek staat, bvb "lieg en bedrieg gerust als 't de islam voorthelpt" en nog zo'n killer; "lok de ongelovig in de hinderlaag en bestrijdt hem met het zwaard" -wat we dan ook dagelijks in onze straten mogen zien gebeuren-
mogen we dan weer niet.

Natuurlijk, blijft het schandalig dat een pedofiele bisschop nog recht heeft op een royaal pensioen en niet eens in voorarrest zit. Maar het is appelen met peren vergelijken.
Maar ja, beter materiaal om de moslim uit de wind te zetten hebt u namelijk niet.
De Marokkaanse allochtoon echter die jij schetst is ook niet representatief voor de (Marokkaanse) allochtoon.

Laatst gewijzigd door artisjok : 18 september 2010 om 08:25.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2010, 11:08   #3490
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore
Bij uw weten is veel te beperkt. Afro-Amerikanen vormen weliswaar de grootste minderheidsgroep maar maken nauwelijks tussen de 12 en 14% uit. Dus absoluut een minderheid.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
Misschien zijn ze... gewoon... sneller geneigd tot gebruik van geweld... of crimineler? Genetisch. Want idd, alle mensen zijn gelijkwaardig, maar niet gelijk, ergens zijn er genetishe verschillen die bepalen dat een zwarte zwart ziet, een aziaat spleetoogjes heeft... Du misschien is er ook ergens een dna'tje dat de neiging tot geweld regelt.
Of zou ik dat niet mogen denken? Wegens verboten?
Het staat u vrij te denken wat u wil, maar het is in dit geval volstrekte onzin, gebaseerd op een totaal gebrek aan kennis ter zake, zowel wat Afro-Amerikanen en hun geschiedenis als wat genetica betreft.
U zit met uw ideeën ergens eind 19de eeuw, midden 20ste eeuw en uw schrijnende onwetendheid wordt mooit geëtaleerd door de flauwekul die u neerschrijft.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2010, 12:54   #3491
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

18/09/10: Moeder vermoord eigen kind

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...enbrakel.dhtml

18/09/10: Dode en zwaar gewonde na schietpartij.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...eulebeke.dhtml

Laatst gewijzigd door illwill : 18 september 2010 om 12:55.
Oud 18 september 2010, 13:07   #3492
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
18/09/10: Moeder vermoord eigen kind

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...enbrakel.dhtml

18/09/10: Dode en zwaar gewonde na schietpartij.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...eulebeke.dhtml
Ja, en dan?
Is dit typisch voor allochtonen of zo?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2010, 16:57   #3493
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ja, en dan?
Is dit typisch voor allochtonen of zo?
Lees de titel...
Nee, dat is niet typisch, wel teveel voorkomend. Moet het typisch zijn dan? Kunnen criminele feiten typisch zijn volgens jouw? Als het niet typisch is is het niet erg? Als het niet typisch is gebeurt het niet teveel ofzo? Moet het typisch zijn waarom mensen er genoeg van krijgen?
Oud 18 september 2010, 17:12   #3494
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Lees de titel...
Nee, dat is niet typisch, wel teveel voorkomend. Moet het typisch zijn dan? Kunnen criminele feiten typisch zijn volgens jouw? Als het niet typisch is is het niet erg? Als het niet typisch is gebeurt het niet teveel ofzo? Moet het typisch zijn waarom mensen er genoeg van krijgen?
Een ouder die in een familieruzie zijn kind(eren) en/of partner ombrengt is veeleer typisch Vlaams te noemen, vooral in verlengde weekends en schoolvakanties. Misschien gewoon eens 'familiedrama' googlen en zien wat dat geeft.

Oud 18 september 2010, 17:20   #3495
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een ouder die in een familieruzie zijn kind(eren) en/of partner ombrengt is veeleer typisch Vlaams te noemen, vooral in verlengde weekends en schoolvakanties. Misschien gewoon eens 'familiedrama' googlen en zien wat dat geeft.
Wat doet het ertoe welke origine mensen hebben bij zulke drama's?
Ik vind het verschrikkelijk voor dat hele gezin, er moet toch heel wat vooraf zijn gegaan voordat eender welke moeder zo iets doet!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2010, 17:24   #3496
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Waarom hebben steeds meer Vlamingen iets tegen allochtonen? De criminaliteit heeft daar maar een kleine aandeel in. Volgens mij is het culturele aandeel veel groter daarin net zoals de overheid en overheidsdiensten een grote rol spelen. ivm hun positieve discriminatie en diversiteitsaanpak. Deze laatste 3 spelen een belangerijke rol waarom allochtonen steeds minder geliefd zijn.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2010, 17:35   #3497
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Lees de titel...
Het verbaast me eigenlijk dat u blijft reageren op een bepaald forumlid, dat er om één of andere duistere reden enkel op uit is de misdaden van haar troetels ten koste van alles te willen verschonen.

Door keer op keer in te gaan op zelfs de meest stompzinnige vragen helpt u het niet nader te noemen forumlid mee in haar pogingen de focus van het onderwerp van de discussie af te leiden.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2010, 18:03   #3498
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat vraag ik me al heel dit topic af.

Oud 18 september 2010, 18:06   #3499
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Niks, helemaal niks.
Dat is net het punt.
Oud 18 september 2010, 18:19   #3500
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Niks, helemaal niks.
Dat is net het punt.
Voor mij wel. De wanverhouding tussen allochtone bajesklanten en hun aandeel in de bevolking is veelzeggend. Het duidt alvast hoe de linkse multiculties pathologisch blijven liegen over de multiculturele verrijking.

Daarvan hoorde ik zojuist een staaltje tijdens het avondnieuws. Bij die afrekening tussen Turken in het Leuvense, kreeg de politie de 'buurtjongeren' over zich die hun dienstwapens wilden pikken. Dat ingevoerd 'jongerenfenomeen' noem ik nu echt geen verrijking. De meeste Belgen noemen dat geen verrijking, met uitzondering van de linkse pamperaars die hun boterham verdienen met het knuffelen van importcriminelen.

Laatst gewijzigd door Sunny : 18 september 2010 om 18:21.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be