![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4761 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doen. De moeite waard al moet je hem in de bib gaan lenen. Pracht van een film en de laatste met Clint als acteur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4762 |
Gouverneur
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4763 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja... eerste zin is voor mensen die niet willen downloaden. De rest spreekt voor zich.
En in een bib gaan lenen is nog altijd beter dan een videotheek (als die dingen nog bestaan). Evenzeer kan je rippen ipv. van de soms abominabele versies die op torrents kan vinden.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 21 september 2010 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4765 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou iemand niet willen downloaden?
![]() |
![]() |
![]() |
#4766 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij een vraag. Maar je hebt ook diepgelovige mensen, etc... Als die nu tegen 50 cent in de bib een stukje god kunnen gaan halen, dan heb ik daar geen probleem mee hoor. Die betalen tenminste een stuk belasting dat ik betaal voor die bib.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 21 september 2010 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4767 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4768 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar waarom zou je nog rippen, je vind alles nu ook in streaming ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4770 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik naar een bib gaan als ik kan downloaden?
![]() Toegegeven... als het stukje download een meesterwerkje is, dan koop ik het wel. Als je kwaliteit niet betaalt, dan verdwijnt kwaliteit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4771 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4772 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de tijd dat bibliotheken nog niet op het net zaten omdat ze nog geen computers/internet hadden, had ik de gewoonte van als ik verhuisde, dan ging ik naar de locale bib en zocht me daar een aantal boeken uit die me interesseerde. Die nam ik dan mee naar huis en op mijn nieuwe adres, de bib daar die wist van niets zodat ik dan later, bij de volgende verhuis weer een aantal boeken kon meenemen. Ik herinner me toen ik na twintig jaar terug in Edegem ging wonen ik daar de bib bezocht. ik zocht wat boeken uit om te lezen en bemerkte dat er een oude man naar me stond te kijken. ik vroeg hem of er iets was en hij zei dat hij de indruk had dat hij me kende van vroeger. De man had een goed geheugen want ik had daar dus twintig jaar eerder al de verdwijntruk uitgehaald. ![]() Toen ik dan weer naar Deurne verhuisde nam ik uiteraard ook weer uit de bib van Edegem een aantal boeken mee voor mezelf, ik bedacht toen bij mezelf, die oude man in de bib zal nu wel weer weten van waar hij me kende. ![]() Helaas dus, nu dat alle bibs internet en computers hebben pakt dit niet meer. :c Ze kennen me nu zowat overal.
![]() |
![]() |
![]() |
#4773 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4774 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Met Isohunt is het best eerst eens bij de commentaren te kijken, vooraleer te downloaden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4775 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar veel van wat ik zoek is eenmaal niet zo mainstream, dan zijn torrents zeker wel de uitgewezen oplossing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4776 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja zeg, waarom dat?
![]() |
![]() |
![]() |
#4777 |
Gouverneur
|
![]() Bastard! En ik maar "Arm België", "Mein Kampf" en "A British Guide to Psilocybin Mushrooms" proberen reserveren, terwijl ze geschoept waren uit de bib.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4778 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had liever de griekse en romeinse klassiekers. Weet je niet, Livius, Vergillius, Plato, Xenophon en dergelijke meer.
![]() |
![]() |
![]() |
#4779 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |