![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3541 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh ja, toch wel.
Bedoelde enkel dat geen van ons beide zo'n fan van U2 is dat we naar dat concert wilden gaan.
![]() |
#3542 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3543 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De twee vorige jaren naar Night of the Proms, enkele jaren terug naar Boudewijn De Groot, (en toevallig Ozzy Osbourne in New York ![]()
![]() |
![]() |
#3544 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3545 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat vond je van dat optreden van Ozzy?
![]() |
![]() |
#3546 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk, vooral wegens de context.
We waren op weg naar ons hotel, en moesten via Times Square. Nu is het daar altijd wel druk, maar toen we naderden werd ons duidelijk dat het die avond wel heel druk was. Bleek dus dat Ozzy daar een concertje gaf naar aanleiding van de lancering van een spelletje. Het vooral jong publiek was superenthousiast, en dat werkte aanstekelijk. ![]()
![]() |
#3547 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe komt het dat jij oude berichten zo snel kunt terug vinden?
en vooral, hoe kom je er soms bij om daar naar op zoek te gaan?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3548 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Antwoord in omgekeerde volgorde: Citaat:
Toen ik vanmiddag Voltian's thread doornam, meende ik me te herinneren dat onze vriend duveltje382 indertijd de "kleine man tegen grote brug"-kaart uitspeelde. Zeker was ik niet, maar toch de moeite om dat eens te checken, dacht ik. Citaat:
Dit volstond (vijfde hit bij mij).
![]() |
![]() |
#3549 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aah, wat zouden we zijn zonder Google??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3550 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slimmer?
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3551 |
Minister-President
|
![]() Ben je als Antwerpenaar tevreden met de tunnel e.d.? Indien niet, waarom? Welk politiek besluit had je dan liever gehad?
Wat vind je van de handelingen van de VLD in de hele discussie? Heb je meer begrip voor van Campenhout of Bungeneers?
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 24 september 2010 om 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3552 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan daar dus niet tevreden mee zijn. Bovendien is het voorlopig op bepaalde punten heel vaag. Zo vraag ik me af hoe ze die tunnel tussen Wommelgem en Wilrijk gaan aanleggen zonder te boren. Ik vrees dat eerst enkel een tunnel bij de luchthaven gebouwd zal worden (als het van de vleermuizen mag), en dat de rest op de lange baan zal worden geschoven. Van de A102 van Wommelgem naar Antwerpen-Noord wordt nu al gezegd dat ie pas n�* de Oosterweelverbinding zal worden gebouwd. Dat betekent echter wel dat het "argument" dat de oostelijke bretel de ring zal ontlasten en zo de verbreding onnodig maakt grotendeels BS is. Dat de VLD niet volgt lijkt me politiek logisch voor een oppositiepartij. Dit compromis dient vooral om de Vlaamse regering te redden. De andere oppositiepartijen (VB, LDD, Groen!) zijn evengoed kritisch. Als schepen van financiën kon Bungeneers moeilijk aanblijven. Beweren dat stad en haven 350 miljoen euro kunnen neertellen zonder dat de burgers er iets van zullen voelen is werkelijk de schaamte voorbij. Van Campenhout leeft al langer in onmin met zijn (ex?) partij. Voor de verkiezingen dacht ik dat hij zich bij Patrick Janssens zou aansluiten. Later waren er geruchten over contacten met De Wever. Misschien verkoopt hij zich wel aan de meest biedende. Dat de Vlaamse regering zich niet eens aan haar eigen dubbelbesluit kon houden is een blamage waar ze nog vaak aan zal worden herinnerd. Wat had ik liever gehad? Een beslissing op basis van een dossier dat echt af is, met kosten, baten, timing van alle werken, enz ... Wat we gekregen hebben is veel debiele propaganda (van alle kanten), een oefening in schijndemocratie, en uiteindelijk een cynisch staaltje wafelijzerpolitiek.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 24 september 2010 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3553 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Goddamn right! Ik ben er echt triest en gelaten van...
![]() |
![]() |
#3554 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3555 |
Banneling
|
![]() heb je uitgeslapen vandaag, Fire ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3556 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in "ze binnen 10 jaar ook nog aan die Meccano zullen moeten beginnen" is "moeten beginnen" volgens mij de cruciale term. Zoals gezegd vrees ik dat ze nu (allez, tussen nu en 2020) enkel de Krijgsbaan in de omgeving van de luchthaven zullen ondertunnelen. Dat is wat De Wever als compensatie heeft gekregen. De rest van de oostelijke bretel (en al zeker niet de A201) komt er wellicht niet voor 2020, en wie weet wanneer wel. Misschien ware het beter geweest het hele ding op zijn kop te zetten. Eerst de oostelijke bretel volledig afwerken, en d�*n zien hoe het verder moet. Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 25 september 2010 om 11:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3557 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
Er is hier "iemand" die stilletjesaan het begrip "weekend" (of algemener: "vrije dag") begint door te hebben. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 25 september 2010 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3558 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3559 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, natuurlijk wel.
Vroeger gebeurde het wel vaker dat we op zaterdag of zondag pas laat uit ons bedje kropen.
![]() |
#3560 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=19109 |
|
![]() |
![]() |