![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Slachten is nergens een religieuze handeling, dus ook niet bij Moslims en Joden. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In een gemeentelijke basisschool heb je toch de keuze welke levensovertuiging je volgt. De Katholieke godsdienstles in de basisschool is in alle netten hetzelfde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.deheppening.be/info.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, als die daar capabel voor zijn. Meestal is dat echter niet het geval. Aan de andere kant zijn er minstens even capabele niet-moslim slachters te vinden maar die worden uitgesloten door de halalslachthuizen. Dat is discriminatie van de ergste soort, zoals dat terecht aangekaart wordt door de CGKR in het geval van de uitzendsector. Het is dan ook niet teveel gevraagd denk ik om halalvlees te mijden in de publieke sector.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is geen antw ...beste grimbergen . Blijf nu eens beschaafd antw. eerst op mijn vraag . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zever in pakskes ik ben daar in augustus geweest omdat mijn vrouw de kindjes graag dichtbij op de school wou en het is wel degelijk een gebed dus kindjes gaan nu op het KA ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Banneling
|
![]() Dan heb je toch wel 'pech' volgens mij..gebeden zijn allang geen standaard protocol meer in het vrij onderwijs
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Banneling
|
![]() Het zou wel een groot toeval zijn moest dit de enige gebedschool zijn .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Minister-President
|
![]() De ark bestaat ook, een school met als basis de bijbel. Je kinderen naar daar sturen is heel veilig, allemaal brave kindjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben beschaafd. Ik ben voor verdoving. Jij daarentegen bent voor het barbaars slachten. Daarenboven preek je : met of zonder verdoving ene pot nat is. Totdat ik vraag om het eens in uw leven toe te passen. Dan kom je af met het woord beschaafd. ![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 24 september 2010 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geloof die mensen als ze zeggen dat het een moment van bezinning is. Ik geloof jou dus niet. Hoe zou dat komen. Oh ja verdoving en niet verdoving is hetzelfde volgens u. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wie zijn kinderen geen bezinnigsmoment gunt is mesjogge. Wie zijn kinderen opleert dat de hoofddoek goed is is mesjogge. Wie zijn kinderen leert dat de koran een heilig boek is is mesjogge. Voor de dwaallichten is een gebed natuurlijk den duivel behalve als het een koranvers is. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee grim ik ben tegen dierenmishandeling en tegen het onnatuurlijk en gruwelijk kweken van dieren , het leven dat het dier had voor het slachten is ook belangrijk om te weten ... iets waar jij waarschijnlijk geen weet van hebt door gebrek aan interesse . Uw interesse gaat denk ik enkel uit naar de haat tegen een religie . De rest van uw post .... ![]() |
|
![]() |
![]() |