![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#8021 | |
|
Minister
|
Citaat:
Volgens u zouden dus andere dan de alpha-dieren hin sexualiteit verliezen. |
|
|
|
|
|
|
#8022 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Volgens mij verwar je motivatie met doelstelling. Wij hebben een voortplantingstelsel dat tot doel heeft om samen met een partner van het andere geslacht, ons voort te planten. Neemt inderdaad niet weg, dat het ook leuk is, dat het bevredigd, dat het voor een zekere intimiteit zorgt enz... daarin heb je gelijk. Maar het is leuk, het bevredigd enz... om de voortplanting te stimuleren. Dat zijn geen functies op zich, maar elementen met een doel. En als je het toch functies wil noemen, dan staan ze ten dienste van een grotere functie, nl het voortplanten. Een zaadlozing is er niet als uiterlijk teken van klaarkomen, maar een lichamelijke reactie op prikkelingen met als lichamelijk doel iets te bevruchten. Niet elke man wil bij elk orgasme eigenlijk 'bevruchten' natuurlijk, maar het lichaam blijkbaar wel. Net zoals het spijsverteringstelsel tot doel heeft om voedingstoffen om te zetten in energie voor ons lichaam, eten wij niet uitsluitend tot dat doel. Wij eten ook omdat we trek hebben bijvoorbeeld, of omdat het leuk en sociaal is om samen te eten, of omdat we onze smaakpapillen eens willen testen en strelen, noem maar op... Maar uiteraard zijn we daarom niet met een spijsvertering uitgerust. We zijn uitgerust met een spijsverteringstelsel om ons te kunnen voeden. Smaak en zo hebben daarmee te maken. Het ademhalingsstelsel, krak hetzelfde. Dat dient om het lichaam van zuurstof te voorzien voor de verbranding. Maar je kunt het natuurlijk ook gebruiken om nicotine mee op te nemen. Dat is een persoonlijke keuze een persoonlijke invulling voor persoonlijk plezier. Maar laten we wel wezen. We zijn niet uitgerust met een ademhalingsstelsel met als doel te kunnen sigaretten roken. Zo ook hebben het plezier, het goed gevoel, de eventuele intimiteit enz... te maken met het voortplanten. Uiteraard, is de persoonlijke invulling van het seksuele leven bij de mens een persoonlijke keuze. En dat mag ook. Men mag seks hebben louter voor het plezier en men mag dat zelfs als enig doel van de seksualiteit gaan invullen. Dat is een persoonlijke zaak. Al gaat men in de meeste gevallen moeten grijpen naar voorbehoedsmiddelen, precies om de normale natuurlijke gang van zaken te stremmen naar de persoonlijke invulling. Ik hoop goed uitgelegd te hebben, dat er een groot verschil is tussen de persoonlijke invulling van het persoonlijke seksuele leven en de reden waarom de soorten met seksualiteit zijn uitgerust. Citaat:
Is dat geen bewijs genoeg? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 21 september 2010 om 20:49. |
||
|
|
|
|
|
#8023 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ja, maar 't is hopeloos zenne.
mocht ik van u zijn, ik zou daar mijn tijd niet aan verspillen. maar goe, heel dit forum is tijdverspilling.
|
|
|
#8024 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zei; ja, homoseksualiteit zit in neurologische factoren, zie maar naar dieren, ik ben zo eens een homo-hond tegengekomen. Den homo: Ja, mijne scheper dat is ook nen homo. Nog voordat ik iets kon zeggen. Den homo: En ik heb het hem niet geleerd Maar homo honden komen inderdaad frequent voor.
|
|
|
|
#8025 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#8026 |
|
Minister-President
|
Is er eigenlijk sprake van een homoseksuele geaardheid bij dieren? Kan het niet zijn dat het een drang is naar seksuele omgang zonder rekening te houden met het geslacht van de ander, gewoon om hun instinctieve lust te botvieren?
|
|
|
|
|
|
#8027 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je slaagt er nog steeds niet in voortplanting los te zien van seksualiteit. Spijtig.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#8028 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben me daar van bewust...
Voila. Zo is dat.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#8029 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, Paulus, homoseksualiteit blijkt onder zowat alle soorten frequent voor te komen. Wist je dat niet?
|
|
|
|
|
#8030 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ben mss heel dom,maar ge heb voor voort te planten nog steeds een manneke en een vrouwtje nodig,kan mss anders,maar de natuur zal dat niet blijven goed ving(een geluk maaral)
|
|
|
#8031 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 september 2010 om 15:35. |
|
|
|
|
|
|
#8032 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar zoals reeds zo vaak gezegd in deze thread, staat de persoonlijke invulling van het seksuele leven totaal los van de reden waarom de soorten met seksualiteit zijn uitgerust. En dat is weldegelijk omwille van de voorplanting der soorten. Dat is de functie van het voortplantingstelsel. Een functie waaraan homoseksualiteit niet tegemoet kan komen. Zoals je weet kunnen homofielen geen kinderen krijgen van elkaar binnen hun relatie. Heteroseksuelen kunnen dat wel; en daarom is heteroseksualiteit funtioneler dan homoseksualiteit. Tot spijt van wie het benijdt. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#8033 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laatst op de Nederlandse tv gezien dat men met bewijzen aankwam draven dat je niet als homo geboren kunt worden,dit wordt veroorzaakt door de beïnvloeding tijdens de jeugd van het kind
De genen zouden op deze wijze veranderd worden in een erg vroege levensfase Dus Homo zijn is geen natuurlijk gedrag volgens die uitzending,voor wat ze waard was hé |
|
|
|
|
|
#8034 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
maar blijkbaar hebben homo's toch een nuttige functie want anders waren ze allang uitgesorteerd door de evolutie. en de mens is een dier en zowat alle beesten amuseren zich met hun geslachtsgenoten
|
|
|
|
|
|
#8035 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uit wat bestaat die nuttige homo-functie dan?
|
|
|
|
|
#8036 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#8037 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar u mag het me zeggen: Welke speciale functie zou homoseksualiteit dan wel mogen hebben, waar heteroseksuelen niet zouden kunnen aan voldoen? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 september 2010 om 16:53. |
|
|
|
|
|
|
#8038 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#8039 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
daardoor maken de kleintjes in de familie een grotere kans om oud te worden en gezond te blijven, zodat ze zelf kunnen voortplanten. dit zie je ook bij apen, trouwens. Aangezien het dan om familie gaat, zit je met een familiale genenpool met gevoeligheid voor homoseksualiteit. Met het uiteenvallen van de familiale levenswijze is die functie nu weggevallen. Ze willen hun 'taak' nog steeds opnemen, via adoptie, maar dat mag blijkbaar niet overal.
|
|
|
|
#8040 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|