![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3641 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je geeft zelf toe dat er zowel bij allochtonen als bij autochtonen criminelen zijn. Maar toch maak je een onderscheid. Jouw woorden : "De enige die daar nadelen van ondervinden zijn de allochtonen welke goede bedoelingen hebben en onterecht gediscrimineerd worden. Jammer genoeg is er geen ander middel om jezelf te beschermen tegen allochtone criminele dan te discrimineren. Ik doe het ook omdat ik vooraf niet weet of het mensen zijn met goede bedoelingen of met slechte. Maar om voor de zoveelste keer het risico te nemen...nee, nooit meer." Hoe bescherm jij je tegen autochtone criminelen? |
|
|
|
|
|
|
#3642 | ||
|
Minister
|
Ik zit toch met dit:
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#3643 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is niet van toegeven, alsof ik ook maar ooit het tegendeel zou geprobeerd te beweren hebben. Tuurlijk maak ik een onderscheid. Maar je leest blijkbaar de zin niet waarin ik zeg dat het grootste deel van de criminaliteit veroorzaakt word door allochtonen. Ik kan me niet beschermen tegen autochtone criminelen. Maar ik heb nog nooit problemen heb gehad met autochtonen. Als jij 100 man in dienst hebt op een termijn van 15 jaar. Waarvan er 95 autochtoon zijn en 5 allochtoon en je hebt met alle 5 de allochtonen problemen gehad, welke gaan van diefstal, tot zomaar thuis blijven en vandalisme...dan zou je net hetzelfde doen. Geef mij 1 reden waarom ik toch nog opnieuw allochtonen zou aannemen en het risico nemen? Dit is nogmaals geen schrik hebben...dat is mezelf beschermen.
|
|
|
|
|
#3644 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vergelijk de percentage verdachten in Rotterdam. "Het aantal Antillianen dat wordt verdacht van een misdrijf, daalde van 8,8 procent in 2008 tot 7,2 procent in 2009. Onder de Marokkanen daalde het percentage van 6,4 naar 4,6 procent. Bij de Surinamers is het bijna 4 procent en bij de Turken bijna 3 procent. In 2004 werd nog één op de tien Antillianen verdacht van een misdrijf. Het gemiddelde onder alle Rotterdammers bedraagt circa 2 procent. http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...otterdam.dhtml Wanneer in een bevolkingsgroep 2% of 3% of 4% of 4,6% of zelfs 7,2% van de mensen verdacht was van een misdrijf; is dat nu echt een reden om ze anders te beoordelen als groep? Laatst gewijzigd door artisjok : 25 september 2010 om 19:47. |
|
|
|
|
|
|
#3645 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3646 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#3647 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is idd moeilijk. Het lijkt er op dat deze criminelen niet opgespoord noch gesanctioneerd worden. Het superras heeft nl besloten deze zo veel mogelijk buiten het gevang te houden. En dan hebben we het niet alleen over onze pedo geestelijken... |
|
|
|
|
|
|
#3648 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3649 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3650 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Gelukkig maar.
|
|
|
|
|
#3651 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar aub niet overdrijven. Kunt u misschien iemand noemen uit de bouwfraude affaire (meer dan honderd betrokkenen) bijvoorbeeld (vele miljoenen euro s) die gevangenisstraf heeft gekregen? Geduldig wacht ik op antwoord. |
|
|
|
|
|
|
#3652 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3653 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3654 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#3655 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3656 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3657 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ze allemaal crimineel zijn heb ik waar gelijk in? Waarom zou ik andere cijfers moeten gaan vergelijken? Wat heb ik aan cijfers over antillianen? Ik heb al gezegt dat het mij geen reet interesseerd hoeveel % van een groep crimineel is. Mij gaat het om hoeveel % van criminele feiten gepleegd worden door allochtonen. Gaat de criminaliteit naar beneden indien er morgen 10.000.000 allochtonen bijkomen die niets verkeerd doen omdat dan het aantal criminelen, procentueel naar beneden gaat, vergeleken met het aantal dat hier in Belgie wonen? Het word niet veiliger op straat door er mensen bij te doen om zo het % naar beneden te krijgen. Belgie blijft even groot hoor, en de criminele feiten blijven dan ook op hetzelfde stukje land gepleegd. Ik beoordeel ze niet anders als groep.
|
|
|
|
|
#3658 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jawel, maar dat interesseerd jouw niets.
|
|
|
|
|
#3659 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nogmaals, eerst de allochtonen erin en dan pas autochtonen als er plaats over is.
|
|
|
|
|
#3660 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat zou die anders moeten aantonen? Hoeveel pistolé's er verkocht worden op de kermis?
|
|
|