Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Bekijk resultaten enquête: Is het terecht dat Kim Geybels is moeten opstappen als senator?(motivatie posten aub)
Ja 55 66,27%
Neen 28 33,73%
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 27 september 2010, 22:11   #1381
Kawadude
Provinciaal Gedeputeerde

Kawadude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ik zeg niets. Ik herhaal alleen wat Kim Geybels zei op Terzake. En tot nader order is zij nog altijd NVA-senator. Dus zij kan het beter weten dan u en mij tesamen.
Klopt niet, ze heeft haar ontslagdocument ondertekend en is door de Senaat aanvaard: http://www.standaard.be/artikel/deta...S&word=geybels

Laatst gewijzigd door Kawadude : 27 september 2010 om 22:12.
Kawadude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 22:12   #1382
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kawadude Bekijk bericht
Klopt niet, ze heeft haar ontslagdocument ondertekend en is door de Senaat aanvaard: http://www.standaard.be/artikel/deta...S&word=geybels
als haar versie klopt, heeft De Wever haar gechanteerd met de Orde van Geneesheren indien zij niet tekende.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 22:16   #1383
Kawadude
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
als haar versie klopt, heeft De Wever haar gechanteerd met de Orde van Geneesheren indien zij niet tekende.
De vraag is niet 'als dat klopt?', maar 'hoe toon je aan dat het klopt?'.
Oud 27 september 2010, 22:18   #1384
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Geybels is het mes op de keel gezet door het Onzalige Trio. Zoveel is duidelijk. Maar waarmee Dewever heeft gedreigd, is toch wel het laagste van het laagste. Voorzover het allemaal waar is natuurlijk. Maar Geybels is nu niet het type om hierover te liegen. Maar zelfs dan. De NVA is zeer onzorgvuldig te werk gegaan door niet eerst de zaken wat te laten bezinken en uit te vissen wat er nu echt aan de hand was. Denkelijk wilde men haar kwijt en had men een ineens de gegeerde stok in handen om de hond te slaan. Of wilde men het imago van de partij kost wat kost behoeden. Zoals Danneels met zijn club.

Laatst gewijzigd door system : 27 september 2010 om 22:23.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 22:21   #1385
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De vraag is niet 'als dat klopt?', maar 'hoe toon je aan dat het klopt?'.
met een rechtzaak. Voor 8000€/maand wil ik ook "redelijk ver" gaan. Dit is dus in zekere zin broodroof.

Citaat:

Laatst gewijzigd door Zipper : 27 september 2010 om 22:22.
Oud 27 september 2010, 22:25   #1386
Kawadude
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Geybels is het mes op de keel gezet. Zoveel is duidelijk. Maar waarmee Dewever heeft gedreigd, is toch wel het laagste van het laagste. Voorzover het allemaal waar is natuurlijk. Maar Geybels is nu niet het type om hierover te liegen. En bovendien is zeker zo dat de NVA zeer onzorgvuldig te werk is gegaan en niet eerst de zaken heeft laten bezinken. Denkelijk wilde men haar kwijt en had men een ineens de gegeerde stok om de hond te slaan.
Dat ze misschien te snel en door paniek overmand gereageerd hebben bij NVA, wil ik nog aannemen.

Dat het allemaal zo gelopen is als ze beweert, zou me verbazen. Dan zou ze meteen na haar ontslag de pers gemeden hebben en geen verklaringen afgelegd hebben waaruit -voor mij althans- blijkt dat ze ofwel toen, ofwel nu loog.

Of was ze volgens u toen zo bang en onder de indruk van het dreigement dat ze toen verklaarde haar mandaat op te geven om de partij -waar ze in bleef geloven- geen schade toe te brengen?

Doet in ieder geval niets af van het feit dat haar verklaringen toen geloofwaardig overkwamen -althans opnieuw volgens mij- waardoor uw uitspraak Maar Geybels is nu niet het type om hierover te liegen me iets minder geloofwaardig lijkt.
Oud 27 september 2010, 22:40   #1387
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
met een rechtzaak. Voor 8000€/maand wil ik ook "redelijk ver" gaan. Dit is dus in zekere zin broodroof.
Ook in een rechtszaak zal het woord tegen woord blijven en de bewijslast dat er sprake is van chantage of druk ligt bij haar. Het feit dat haar aanvankelijke verklaringen nl. vrijwillig afstand doen van het senatorschap om de partij geen schade toe te brengen), in tempore non suspecto, niet stroken met het toontje dat ze nu aanslaat, komt haar geloofwaardigheid uiteraard niet ten goede...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 22:42   #1388
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Ook in een rechtszaak zal het woord tegen woord blijven en de bewijslast dat er sprake is van chantage of druk ligt bij haar. Het feit dat haar aanvankelijke verklaringen nl. vrijwillig afstand doen van het senatorschap om de partij geen schade toe te brengen), in tempore non suspecto, niet stroken met het toontje dat ze nu aanslaat, komt haar geloofwaardigheid uiteraard niet ten goede...
Veel zal ook afhangen, indien het zover zou komen, of De Wever onder eed zal durven liegen (gesteld dat die chantage klopt).

Citaat:
Oud 27 september 2010, 22:47   #1389
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

En wanneer horen we uit wat die onfrisse zaken bestaan waar de orde van op de hoogte moet worden gebracht?
Oud 27 september 2010, 22:57   #1390
Kawadude
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Veel zal ook afhangen, indien het zover zou komen, of De Wever onder eed zal durven liegen (gesteld dat die chantage klopt).
Je kan het ook omkeren: zal zij bereid zijn onder eed te verklaren dat ze gechanteerd werd?
Oud 27 september 2010, 22:59   #1391
Kawadude
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
En wanneer horen we uit wat die onfrisse zaken bestaan waar de orde van op de hoogte moet worden gebracht?
Ik pas er toch ook voor om in Limburg (waar ligt dat ziekenhuis waar ze werkt?) op de spoed terecht te komen. Elders ook natuurlijk, maar dáár toch meer in het bijzonder...
Oud 27 september 2010, 23:12   #1392
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Zware imagoschade voor NV-A:

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/po..._geybels_tucht

Laatst gewijzigd door filosoof : 27 september 2010 om 23:14.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2010, 23:44   #1393
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat ze misschien te snel en door paniek overmand gereageerd hebben bij NVA, wil ik nog aannemen.

Dat het allemaal zo gelopen is als ze beweert, zou me verbazen. Dan zou ze meteen na haar ontslag de pers gemeden hebben en geen verklaringen afgelegd hebben waaruit -voor mij althans- blijkt dat ze ofwel toen, ofwel nu loog.

Of was ze volgens u toen zo bang en onder de indruk van het dreigement dat ze toen verklaarde haar mandaat op te geven om de partij -waar ze in bleef geloven- geen schade toe te brengen?

Doet in ieder geval niets af van het feit dat haar verklaringen toen geloofwaardig overkwamen -althans opnieuw volgens mij- waardoor uw uitspraak Maar Geybels is nu niet het type om hierover te liegen me iets minder geloofwaardig lijkt.
Mij komt haar relaas zéér geloofwaardig over: ik maakte dgl. situaties en bedreigingen al mee, gelukkig alleen maar als bijna toevallig aanwezige derde.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2010, 00:26   #1394
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Sterke advocaat. Erg vlotte spreker ook.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2010, 01:52   #1395
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Mij komt haar relaas zéér geloofwaardig over
lol
verrassing

kim geybels heeft 1 persoon overtuigd, onze "filosoof"...bij hem heeft ze vanalles rechtgezet. Zéér.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 28 september 2010 om 02:15.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2010, 03:26   #1396
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar gewoon een wolf is in schapenvacht, die de mensen botweg en koudweg als speelgoed weggooit wanneer hij hen niet meer nodig heeft of wanneer ze zijn goesting niet doen. En dat hij er niet voor terugschrikt om minder fraaie middelen te gebruiken om zijn doel te bereiken.
U jammert al een half jaar in deze stijl, maar u hebt nog nooit uitgelegd wat er exact mis mee zou zijn met "koudweg" aan politiek doen of minder fraaie middelen gebruiken om je doel te bereiken.
Oud 28 september 2010, 04:17   #1397
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geybels is het mes op de keel gezet door het Onzalige Trio. Zoveel is duidelijk. Maar waarmee Dewever heeft gedreigd, is toch wel het laagste van het laagste. Voorzover het allemaal waar is natuurlijk. Maar Geybels is nu niet het type om hierover te liegen. Maar zelfs dan. De NVA is zeer onzorgvuldig te werk gegaan door niet eerst de zaken wat te laten bezinken en uit te vissen wat er nu echt aan de hand was. Denkelijk wilde men haar kwijt en had men een ineens de gegeerde stok in handen om de hond te slaan. Of wilde men het imago van de partij kost wat kost behoeden. Zoals Danneels met zijn club.
Citaat:
Ik zeg niets.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2010, 06:28   #1398
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Sterke advocaat. Erg vlotte spreker ook.
Spijtig van het kleine spgaakgebgek...

Geybels was zelf ook beschamend, vooral wanneer men haar vroeg wat ze in die senaat wou bereiken, brabbelde ze iets over haar eigen "domein", wat totaal niet aan bod komt in de senaat.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 september 2010 om 06:29.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2010, 06:41   #1399
Tejokus
Minister-President

Tejokus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Spijtig van het kleine spgaakgebgek...

Geybels was zelf ook beschamend, vooral wanneer men haar vroeg wat ze in die senaat wou bereiken, brabbelde ze iets over haar eigen "domein", wat totaal niet aan bod komt in de senaat.
Hahaha > www.nva.com misschien ??
Tejokus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2010, 06:46   #1400
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
was ze er niet zo gerust in dat ze die zogenaamde roddels ging kunnen weerleggen?
Van vuile achterklap blijft altijd iets hangen, je weet dat wel. Niet dat die Kim mij iets kan schelen, per slot zat ze uit vrije wil in de partij die haar nu buitengooit, en zonder die " drug-affaire " was ze nu beste maatjes met Den Dikken Bart , en stond ze nog altijd met haar kontje te draaien op het parlement voor al die geile ouwe ministers... Maar het bewijst wel dat Bart niet zo een sympatiek ventje is...Als je je " vrienden " al zo rap laat vallen, hoe behandel je je kiesvee dan ?
Vlaanderen verdient beter vind ik. Stel je voor dat België eindelijk splitst, een republiek word, en dat Dikken Bart de President van dit nieuw land word ...??
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be