![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Schuldig of onschuldig? | |||
Schuldig |
![]() ![]() ![]() |
48 | 38,71% |
Onschuldig |
![]() ![]() ![]() |
76 | 61,29% |
Aantal stemmers: 124. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat werpt meteen een ander licht op de verdachtheid en motief van Els C. ,of niet soms?
![]() |
![]() |
#562 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jan Van Doren heeft altijd volgehouden dat hij niet wist dat zijn vrouw een buitenechtelijke relatie had en de speurders hebben geen enkele aanwijzing gevonden van het tegendeel. Ik stel alleen maar vast dat sommigen hier heel verschillende standaarden hanteren als het op bewijslast aankomt. Ik vind ook dat EC moet vrijgesproken worden als er geen bewijs tegen haar is. Ik vind evenzeer dat als er geen bewijs bestaat dat Jan Van Doren iets afwist van de buitenechtelijke relatie van zijn vrouw, we dan moeten aannemen dat de man daar niets van wist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als deze discussie gaat blijven duren zal het proces al lang voorbij zijn tegen dat men er hier aan uit is.
![]() |
#564 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermits in Belgie vermoeden van schuld voldoende is wordt het levenslang.
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het verbaast u misschien, maar je kan een polygaam sexleven hebben en dan nog altijd een goede mens zijn. Ik kan u "the ethical slut" aanbevelen als leesvoer. Verder zijn er geen aanwijzingen dat De Wilde liegt, terwijl er massa's aanwijzingen zijn dat Clottemans niet eens weet wat het woord waarheid betekent.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 3 oktober 2010 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot hiertoe is er niet veel anders gedaan dan een lichtje te schijnen naar EC , net dat maakt de hele toestand een beetje onwezenlijk en onredelijk ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie zegt dat ik geen seksmaniak ben? Ik ben bisexueel ; met medeweten van mijn man. Dus vertel nu eens....vanwaar kom ik? Els Van Doren was elk weekend weg, zogenaamd om dichter bij de paraclub te zijn. Oke, klinkt aannemelijk. Had haar man dan totaal geen interesse in haar hobby zodat hij eens een weekendje meeging? En zeker bij een hobby als skydiven waarbij het gevaar en de kans op fatalisme toch groot is. Het was geen kantklosclub of een vinkenzetting waar ze naar toe ging he. ![]() Stelde die man zich dan nooit vragen? Of was hij echt zo bitter weinig geintresseerd in zijn vrouw?
![]() |
![]() |
#568 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus als ik mag gokken, je komt vanuit sexuele frustratie.
![]() |
![]() |
#569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog altijd bezig aan wat de langste draad in de historie van dit forum gaat worden in een zaak waar nog altijd niets geweten (althans niet voor niet-onderzoekers) is? Als 5 "nieuwe belgen" zonder reden iemand dood/half-dood of tenminste levenslang kreupel slaan en stampen, dan lees ik daar 1 berichtje over in de krant en vanaf dan is het radiostilte (of het moet gaan om een sympathieke jongeling met een mp3 spelertje). Clottemadam en consoorten zijn goed voor elke dag 20 artikels. Laat het gerecht en speurders hun werk doen en niet de media en evenzeer ook wij niet.
Steek je vinger op als je erbij was op het moment dat die parachute onklaar werd gemaakt. Licht ons dan in (oh... en vergeet de onderzoekers ook niet in te lichten). Je zal vast wel een gsm met zo'n cameraatje erin hebben gehad bij zulks chantage-gevoelige gebeurtenissen. Zo niet, stop met (ver)oordelen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 3 oktober 2010 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Probeer even te begrijpen waar de interesse vandaan komt. Het is net OMDAT er geen bewijzen zijn dat deze zaak zo interessant is. Trouwens, uw vergelijking gaat perfect op voor de moord op Joe Van Holsbeek, dat ze met 1 klein berichtje hebben afgehaspeld.
![]() |
![]() |
#571 |
Minister
|
![]() Deze zaak is inderdaad interessant omdat men hier een misschien onschuldig persoon op basis van vage vermoedens 20 jaar van haar leven kan afpakken.
Dat is een gevaarlijke tendens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In deze... waarom gaat iedereen dan oordelen over dat triootje? Er zijn geen bewijzen en toch heeft iedereen zijn oordeel al klaar. Nuance...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de VS kan je 20 jaar op Death Row zitten om dan ineens vrijgesproken te worden. Daarom net moet onderzoek er aan blijven werken en niet wij en zeker niet de media. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door discuz : 3 oktober 2010 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat de zaak denk ik voor velen interessant maakt is het grote whodunit-gehalte. En de mega-show is jammer genoeg inherent aan een jury-proces. Daar doen de advocaten en familieleden binnen en buiten de rechtzaal trouwens maar al te graag aan mee. Laatst gewijzigd door discuz : 3 oktober 2010 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#579 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vind het gewoon raar dat haar man achteraf zogenaamd "uit de lucht viel"...voor hem was het blijkbaar doodnormaal dat zijn vrouw elk weekend weg was voor een paar dagen en stelde hij zich daar geen vragen bij.
![]() |
![]() |
#580 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze beloog en bedroog haar man langs alle kanten, dus ja het stoort mij dat ze Els V.D. als heilig boontje afschilderen. Als het dan toch zo'n "liefhebbende" echtgenote en moeder was....waarom was ze dan elk weekend liever bij die Marcel ipv bij haar man en haar kinderen?
![]() |