![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Sunny : 24 september 2010 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen; ik vind het niet normaal dat vrouwen die de hoofddoek dragen worden aangerand. Ik vind het ook niet normaal dat om het even welke vrouw, omwille van om het even welke reden wordt aangerand. Jij wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Banneling
|
![]() Ah neen vandaar dat ik tegen de hoofddoek ben. Als niemand zulk achterlijk symbool draagt dan kunnen moslims geen onderscheid maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tof dat je uw post hebt aangepast !! Vooral erg geloofwaardig dat het gekleurde deel er pas gisteren aan toegevoegd is .... heb je dat gedaan om geloofwaardiger over te komen ...? ... Jij bent gewoon FAKE ! Ik kies in de strijd tegen het dierenwelzijn geen verschillende vijanden op grond van cultuur of geloof in deze strijd is er maar 1 vijand en dat zijn dierenbeulen ...die zijn er in alle culturen , rassen en religies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Vreemdeling
|
![]() Als ik de leden van de "rechtse kerk" hier goed volg vinden ze het onaanvaardbaar dat men bij de selectie voor halal slachters discrimineert, maar vinden ze ook dat alleen niet moslim vrouwen hoofddoeken mogen dragen?
Moet je godsdienst dan op je identiteitskaart staan opdat de politie bij controle kan nagaan of je al dan niet recht hebt op een hoofddoek? Even on topic als het mag... Ik snap niet dat iemand hier kan verdedigen dat men in een staatsschool alleen maar halal vlees aanbiedt dat van niet verdoofde dieren afkomstig is. Laat scholen toch gewoon hun normale menu aanbieden en een vegetarisch/veganistisch alternatief. Dat zou al meer zijn dan "in mijnen tijd" en voldoen aan ieders verwachting. Ik weet dat compromis, redelijkheid, verdraagzaamheid en solidariteit stilaan verdwijnende woorden en begrippen aan het worden zijn in België, maar zo blind zijn voor een simpele en afdoende oplossing... Geen wonder dat we geen regering kunnen vormen. Als lid van de cultuurrelativistische vegetarische atheïstische seculiere linkse kerk vind ik niet dat staatsscholen zich moeten aanpassen aan religieuze regeltjes van welke aard ook. Voor zover ik weet zijn vegetarische gerechten, waaronder boterhammen met choco, aanvaardbaar voor elk geloof. Wel tof dat men problemen creëert door onbestaande problemen aan te pakken. De meeste moslims (in deze regio althans) sturen hun kinderen trouwens toch naar katholieke scholen, waar men zonder discriminatie zowel de autochtone als allochtone jongeren indoctrineert. Serveert men overigens vlees op vrijdagen voor de atheïstische scholieren in katholieke scholen? Altijd rot als het gebeurt, maar soms leggen zelfs reactionaire vlaamse kwezels de vinger op de wonde. Mijns inziens kan men in die zeldzame gevallen beter een oplossing aanreiken dan het probleem te gaan ontkennen. Door problemen te gaan ontkennen of te laten verrotten kunnen bepaalde thema's te gemakkelijk gemonopoliseerd worden door éénthemapartijen en éénhersencelmensen. Zie de opgang van VB, Lijst De Wever euh ik bedoel N-VA en in zekere mate ook AGALEV en Ecolo eertijds. |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zoals toen, lijken de huidige agressiefenomenen te grof om waar te kunnen zijn. Mensen die gelukkiglijk nog niet werden geraakt, kunnen gewoon niet geloven wat er zich afspeelt en welke gevolgen eraan verbonden zijn. Linkse en andere Politici zullen liefst te vroeg dan te laat moeten afzien van hun desastreus sociaal opzet. De tijd is rijp om voor mogelijk gezichtsverlies te kiezen, liever dan globaal machtsverlies in het voordeel van de 'Islam' met alle gevolgen van dien. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
In deze optiek lijkt het mij toch praktischer dat alle aanhangers, volgelingen en adepten van deze 'groep', getypeerde kledij zou dragen. Indien zij deze voorkeur voor duidelijk verschil in het absolute dan toch zouden staven, zou ik voorstander zijn voor ten minste een verplicht herkenningsteken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De islam is niet mijn vijand. De islam is de vijand van ieder ander. Dat staat in hun verzen. Dat zie je dagelijks met hun haat en terreurdaden. Ze laten mensen onveilig voelen omdat ze zich niet willen onderwerpen aan de haatreligie. Als je begint met woorden als vijand. Dan kan je heel wat boompjes opzetten. Te beginnen met hun oorlogs en veroveringsdrang. ![]() Herkenningstekens? ![]() Het is trouwens de islam die zijn volgelingen oplegt om duidelijke herkenningstekens te dragen. Zo kunnen ze zien dat ze niet elkaar aan het afmaken of aan het vernederen zijn. Op deze wijze kunnen ze vlug de ongelovigen aanpakken. De islam kiest voor de term apartheid ! Dus gast dat is pech hé ! Laatst gewijzigd door grimbergen : 3 oktober 2010 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Men zou haast gaan denken dat het een soort van afgunst is op al die mannen uit die moslimcultuur : Eigen vrouwrechten-beknotting eerst ! Laatst gewijzigd door praha : 3 oktober 2010 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil je nu al , afhankelijk van wat Artisjok al dan niet op haar hoofd wenst te dragen, determineren wat een andere vrouw mag en niet mag dragen op haar hoofd ?
![]() Laatst gewijzigd door praha : 3 oktober 2010 om 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij kiezen uit VRIJE WIL voor deze produkten. Pech hé gast ! Fake zijn dwaallichten die doen alsof ze medelijden hebben met de dieren. Totdat men vraagt om tegen rituele slachtingen te stemmen. Dan beginnen ze te schuimbekken van woede. Want vrijheid van godsdienst is belangrijker dan dierenrechten. Dus gast als er ene FAKE is dan ben jij het wel ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Banneling
|
![]() Dat is typisch iets voor de islam ! Die leggen hun vrouwen op wat ze moeten dragen. Met alle gevolgen van dien voor de autochtone vrouw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge raakt daar een bijzonder hekel punt grimbergen....
Stel je voor dat we rode strikjes zouden moeten goedkeuren dan lijkt me dat evenmin bevordert opdat kinderen voor zichzelf zouden gaan denken zodra ze de actuele tv-beelden tot zich opnemen... in het slechtste geval worden ze homo en in het beste geval opgeblazen papzakken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1. halal is barbaars 2. de hoofddoek lokt xenofoob gedrag uit bij de moslimdudes Dus gast de islam en zijn barbaarse gebruiken horen niet meer thuis in de westerse samenleving punt uit ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu zijn we d'r ... we verbieden de hoofdoek opdat 'onze' vrouwen niet meer verkracht zouden worden Da's verdraaid goed gevonden van je grimbergen op dat kleine andere detail na : de hoofddoek is er toch ter bescherming van de vrouw daar al die hitsige moslim-mannen zich anders niet weten te beheersen neeje, grimbergen... in feite pleit jij dus voor een hoofddoekgebod Het is immers de enige mannier om 'onze' vrouwen een nakende verkrachting door (een) moslim-man(nen) te voorkomen. Ik zou zelfs meer durven zeggen : eigen vrouwen verkrachting eerst ! Laatst gewijzigd door praha : 3 oktober 2010 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |