Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 oktober 2010, 23:09   #3801
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
In het nieuwe regeerakkoord staat dat je criminelen met geweld van je eigen terrein mag jagen. Dat is alvast een goede stap vooruit. Ook worden veelplegers met een dubbel paspoort, die een misdaad plegen waarop hoger dan 12 jaar staat, het land uitgegooid.

Ik ben het politiek correcte gezeur ook meer dan spuugzat, en ben verheugd dat het er naar uitziet dat we daar binnenkort vanaf zijn.
Ja 't ziet er schoon uit... maar dat jullie dan wel merken van zodra er al wat teveel postbodes etc de hersenpan worden ingeslagen door de jaloerse echtgenoot.
En uitgaande van de post waarop je reageerde ziet het er nog schoner uit ...
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2010, 00:42   #3802
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Ja 't ziet er schoon uit... maar dat jullie dan wel merken van zodra er al wat teveel postbodes etc de hersenpan worden ingeslagen door de jaloerse echtgenoot.
Maak er nou niet een karikatuur van...
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2010, 00:58   #3803
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Maak er nou niet een karikatuur van...
Waar zie jij de karikatuur ?
Denk jij niet dat zulke zaken zouden kunnen voorkomen ?
Ik weet nu niet het fijne van dat wetsvoorstel maar la wat ik eruit kan maken uit je post is dat je een indringer mag en kan belagen.
Juist ?
Er is geen tussenkomst veriest van politie.... juist ?

Dus zowel de vaststelling, beoordeling en het uiteindelijke handelen wordt louter overgelaten aan de eigenaar van het perceel.
En ik zou er een karikatuur van maken ?
Oud 4 oktober 2010, 10:29   #3804
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik weet nu niet het fijne van dat wetsvoorstel maar la wat ik eruit kan maken uit je post is dat je een indringer mag en kan belagen.
Juist ?

Dus zowel de vaststelling, beoordeling en het uiteindelijke handelen wordt louter overgelaten aan de eigenaar van het perceel.
Artisjok heeft een tweelingzus.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2010, 10:47   #3805
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bent u postbode? Het lijkt net of u spreekt uit ondervinding
Oud 4 oktober 2010, 13:45   #3806
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We zullen zien of dat zoveel gebeurt als jij wil doen uitschijnen.
Alvast minder dan dat er inbraken gebeuren...
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2010, 13:46   #3807
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Juist ?

Alles kan, maar inbraken gebeuren massaal vergeleken met postbodes welke verwisseld zullen worden.

Laatst gewijzigd door illwill : 4 oktober 2010 om 13:46.
Oud 4 oktober 2010, 14:13   #3808
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De aanval op het politiekantoor kan ik nergens vinden....al gewoon geworden ofzo?

Wederom enkele rotte appels zekers. Altijd dezelfde of niet?

Laatst gewijzigd door illwill : 4 oktober 2010 om 14:14.
Oud 4 oktober 2010, 14:35   #3809
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
De aanval op het politiekantoor kan ik nergens vinden....al gewoon geworden ofzo?

Google het eens, zo moeilijk is het niet te vinden, hoor. Het waren echter niet "dezelfde" deze keer.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2010, 15:43   #3810
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist ?

We hebben het gerecht om te bepalen of het geweld dat nodig was om de indringer weg te jagen proportioneel was. In de meeste gevallen zal dat ook wel zo zijn.

Maar u maakt er een karikatuur van, als zou de helft van die inbrekers direct vermoord worden. En wat de vetgedrukte zin betreft: wat is daar mis mee? Bij het geval van inbreken is het telefonisch bereiken van de politie vaak onmogelijk en is men (ook vanwege de tijd die het voor de politie kost om eindelijk eens daar te geraken) op eigen kracht aangewezen om de indringer tegen te houden.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2010, 15:47   #3811
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Google het eens, zo moeilijk is het niet te vinden, hoor. Het waren echter niet "dezelfde" deze keer.
Kheb het gewoon gemist blijkbaar...

http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20101001_126
Oud 4 oktober 2010, 16:34   #3812
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Figuren als een Dewinter, een Deleu en mogelijk ook een Vanhecke zijn systematisch hun zakken aan het vullen geweest. Op welk deel van het beleid moeten zij dan wegen? Op de strijd tegen fiscale fraude, zoals een Woerth dat in Frankrijk zo prachtig deed? Op het correct innen van de belastingen zoals de MR dat zo fantastisch deed? Op het tegengaan van het nepotisme, de vriendjespolitiek en de collusie tussen kapitaal en overheid zoals de PS dat (deels terecht) verweten werd?

Het VB is in hetzelfde bedje ziek als datgene waarvan ze haar tegenstanders beschuldigt. Als ze weegt op het beleid - en dat doet ze - dan is ze eveneens verantwoordelijk voor de verspillingen, het nepotisme en het algemene zakkenvullen. Dat bleek duidelijk uit het dossier van het Antwerpse vlinderpaleis. Dat bleek ook duidelijk uit het feit dat het Vlaamse grootkapitaal de drijvende motor was achter de intussen begraven Forza Flandria-idee. En dat blijkt eveneens uit de koers van een Dewinter, die liever dan echt deel te nemen aan het bestuur en een stap opzij te zetten, in het land der blinden koning is en zijn dolgedraaide plaatje blijft herhalen. Een uitspraak van Annemans: "zolang er nog één zetel voor het VB in de Kamer is, zal die wel naar mij gaan." (bron: Knack van enkele weken terug, interview met Morel en Koen Dillen) Dat getuigt vooral van politiek cynisme en opportunisme, en niet van een of andere overtuiging. Het crapuul laat zich voor partij en samenleving kennen door eenzelfde graaicultuur.

Ja, het VB oefent meer invloed uit op onze overheid, onze media, de publieke ruimte en dus op de samenleving dan de communisten. Dat lijkt me in tijden van algemene ontevredenheid niet echt iets om mee uit te pakken.
ja jongen.
Denk je nu echt dat mannen als Vanhecke (vastgdoedmakelaar) Annemans (advokaat ) Penris (advokaat) enz... niet meer zouden kunnen verdienen in de privé.
Om te lachen.
De mensen waarover ik het heb beklimmen regelmatig het spreekgestoelte. Vele anderen van andere partijen zijn blijkbaar zelfs niet in staat dat om dat te doen.
Ik denk dat de betichting "hun zakken vullen" dan ook meer op hen van toepassing zou zijn.

Laatst gewijzigd door Pericles : 4 oktober 2010 om 16:41.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2010, 17:00   #3813
Wisord
Banneling

Standaard

Dwaas in eigen land

Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2010, 17:02   #3814
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
ja jongen.
Denk je nu echt dat mannen als Vanhecke (vastgdoedmakelaar) Annemans (advokaat ) Penris (advokaat) enz... niet meer zouden kunnen verdienen in de privé.
Om te lachen.
De mensen waarover ik het heb beklimmen regelmatig het spreekgestoelte. Vele anderen van andere partijen zijn blijkbaar zelfs niet in staat dat om dat te doen.
Ik denk dat de betichting "hun zakken vullen" dan ook meer op hen van toepassing zou zijn.
Conclusie: Democratie slechter of véél slechter dan communisme?

In elk geval een fameuse ellebogenaangelegendheid!
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2010, 17:31   #3815
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
ja jongen.
Om te lachen.
Zakkenvullers die wegen op de besluitvoering zijn beter dan zakkenvullers die niet wegen op de besluitvoering, ook al is die besluitvoering zelf door en door corrupt? Voor die logica pas ik. Het VB is al lang niet meer het alternatief waarvoor je ze hier verslijt. Je zegt dan ook treffend dat zakkenvullen "meer op anderen van toepassing is dan op het VB". Een gradatieverschilletje. Dat kan je van de PvdA-mensen niet zeggen. Er zijn daar - tot op de dag van vandaag - geen collusies tussen partij en kapitaal. Er is mij daar geen systematische corruptie gekend. En hun programma verrijkt niet systematisch een groep industriëlen uit hun old-boys-network.

Laatst gewijzigd door Andy : 4 oktober 2010 om 17:32.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2010, 17:46   #3816
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Zakkenvullers die wegen op de besluitvoering zijn beter dan zakkenvullers die niet wegen op de besluitvoering, ook al is die besluitvoering zelf door en door corrupt? Voor die logica pas ik. Het VB is al lang niet meer het alternatief waarvoor je ze hier verslijt. Je zegt dan ook treffend dat zakkenvullen "meer op anderen van toepassing is dan op het VB". Een gradatieverschilletje. Dat kan je van de PvdA-mensen niet zeggen. Er zijn daar - tot op de dag van vandaag - geen collusies tussen partij en kapitaal. Er is mij daar geen systematische corruptie gekend. En hun programma verrijkt niet systematisch een groep industriëlen uit hun old-boys-network.

tja, voor de Pvda is het dan ook zo goed als onmogelijk om geldelijk en/of besluitvormig corrupt te zijn, ze hebben namelijk geen van beide.
't is zowat hetzelfde vergelijk als stellen dat de afrikanen veel gezonder leven, want er komt in Afrika geen obesitas voor.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2010, 17:53   #3817
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
tja, voor de Pvda is het dan ook zo goed als onmogelijk om geldelijk en/of besluitvormig corrupt te zijn, ze hebben namelijk geen van beide.
't is zowat hetzelfde vergelijk als stellen dat de afrikanen veel gezonder leven, want er komt in Afrika geen obesitas voor.
Zulke Afrikanen lijken me efficiënter in de strijd tegen obesitas dan een Verkest.

Laatst gewijzigd door Andy : 4 oktober 2010 om 17:55.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2010, 20:49   #3818
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Is dat een hobby van je? Overal proberen karikaturen te maken? Hopelijk zit links snel in het marginaal hoekje.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2010, 20:50   #3819
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:

Anti globalisten waren het.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 4 oktober 2010 om 20:50.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2010, 21:05   #3820
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We zullen zien of dat zoveel gebeurt als jij wil doen uitschijnen.
Alvast minder dan dat er inbraken gebeuren...
Alles heeft dus te maken met het aantal ( postbodes) ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be