![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En aangezien dat het de waarheid is : 30 jaar. Onder fascistische regime wordt "de waarheid vertellen" steeds zwaarder gestraft. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard is dit een politiek proces. Dat staat als een paal boven water. Dit werd reeds uitvoerig bewezen door de uitspraken van de rechter en door de banden die de wrakingscommissie heeft met politieke drukkingsgroepen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Maar die moslim op de achtergrond wil hem meteen in de sharia-rechtbank ![]() Laatst gewijzigd door plakker : 6 oktober 2010 om 08:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
opinions are like assholes: everybody has one.
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat bedoel je met die 1%? Je ontkent dat Wilders de afgelopen jaren politiek en in de media en door het establishment is afgemaakt als een barbaar die zich verschuilt achter zijn recht op meningsuiting? En dat hij nu juridisch wordt beoordeeld? En jij bent niet hypocriet?
Laatst gewijzigd door Piero : 6 oktober 2010 om 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() Ik begrijp dat ge dit denkt, en het is natuurlijk de makkelijkste en standaard verdediging voor iemand die in de politiek staat, maar dat maakt het nog niet de waarheid.
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() Die met zijne baard zijn ogen...
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dit geval wel, maar u moet natuurlijk wel uw paardekleppen afzetten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Wie gaat er uitmaken wat de waarheid is? In ieder geval niet de heren achter de tafel.
Ik ben bang dat de rechters hun oordeel al hebben bepaald. De enige manier om een eventueel oordeel onderuit te halen is de politieke betrokkenheid van Hirsch Ballin en de rechters in kwestie aan te tonen. Dat is al ten dele gebeurd. Een rechter inschakelen die (politieke) banden heeft met de vertegenwoordigers van de aanklagende partij mag natuurlijk nooit bij een dergelijk proces betrokken zijn. Als Moscowicz hier niet naar kijkt deugt hij als advocaat bepaald niet. (Waar ik zelf min of meer van overtuigd ben).
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Uw goede raad is voor mij al even weerzinwekkend als varkensworst. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Op voorwaarden dat elke moslim zijn tweede nationalitiet verliest als hem niet bedekte vrouwen op straat aanvalt of uitscheldt. Eens kijken of de landverraders daar willen mee akkoord gaan.
Laatst gewijzigd door grimbergen : 6 oktober 2010 om 15:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() Wees gerust, die heb ik niet.
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
Ik ga je helemaal niet op mijn negeerlijst zetten, ik lach ook al eens graag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus uw fabeltje over vrijheid is belachelijk en kwetsend voor onze vrouwen. Vrijheid en gelijkheid is niet mogelijk met apartheidssymbool zoals de hoofddoek. Geen enkele slimme mens gelooft dat die hoofddoek uit vrije wil is. Die hoofddoek is er om hun aparheid te laten zien. Zodat hun eigen soort (moslims) hen herkent en met respect zal behandelen. Geen vrijheid en geen gelijkheid bij de islam. Dat is niets nieuws. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() Ik lach daar ook graag mee, vandaar dat ik je ook niet op mijn negeerlijst zet,
![]() |
#140 |
Europees Commissaris
|
![]() Je mag best eens boos worden en iets onwelgevoegelijks zeggen. Maar het is anders wanneer dat een discours wordt, dat het systematisch gebeurt.
|
![]() |
![]() |