![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4021 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge". Ja, ja. Nu hopen dat Andy ook nog 's begrijpt wat hij van een andere forummer copieert. |
|
|
|
|
|
|
#4022 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bekentenis Vijf jaar geleden schreef ik voor Humo een reportage met als kop 'Turken en Marokkanen met hun BMW's'. Het was zomer, zoals nu. Zoals nu werd er naar hartenlust gecruiset door de straten. Ik hoorde, zoals nu, tientallen mensen sakkeren dat "ze die jonge gastjes met hun BMW 's eens moesten aanpakken, want dat zulke bakken nooit eerlijk verdiend konden zijn". En in tegenstelling tot nu dacht ik dat ik het tegendeel wel zou bewijzen. Die zomer heb ik dagenlang door Antwerpen gefietst. Zag ik een knappe, 'donkere' gast in een dure BMW/ Mercedes zitten dan begon ik te zwaaien. Mijn enthousiaste bewegingen hadden altijd succes: de bestuurder ging wat verderop dubbel geparkeerd staan en ik kon hem over mijn reportageplannen aanspreken. [...] Al die sympathieke, hulpvaardige jonge gasten wilden maar al te graag met hun prachtige auto en dito lijf in Humo. Maar zodra ik aangaf dat ik ook diende te weten met welk geld ze die miljoenenbak (40.000 euro en veel meer) hadden betaald trokken ze elke deelname terug. Want "natuurlijk hebben we dat geld niet verdiend door te werken, juffrouw". Minstens zestig gasten met een chique bak heb ik aangesproken. Uiteindelijk heb ik er drie bereid gevonden hun verhaal te doen. Harde werkers waren ze, die er alles voor overhadden om in hun glinsterend statussymbool rond te kunnen rijden. Na het werk klusten ze bij. De afbetaling van de auto bedroeg een veelvoud van de huishuur. Eentje kocht zijn auto alleen voor zomers gebruik; na de zon verkocht hij hem weer. Humo was nog geen week uit of een van de drie bleek zijn verhaal tot in de puntjes te hebben verzonnen. Nog even later werd hij door de politie voor een zwaar misdrijf gearresteerd. Dat die reportage mijn grootste journalistieke flater is geweest is veel minder erg dan de maatschappelijke problematiek die erachter schuilgaat. Ik heb - en als journalist is deze houding laakbaar - de werkelijkheid vertekend door blindelings te geloven in een gedachte die zo politiek correct is dat ze stinkt. [...] Telkens als het Vlaams Belang succes boekt, schuurt die les van vijf jaar geleden in mijn hoofd. Want wat hierboven staat, heb ik niet gefantaseerd. Sterker zelfs: ik wou - nog altijd - dat ik het verzonnen had. Maar de straat vertelt soms andere waarheden dan die waarin we willen geloven. Het stemhokje doet dat ook. Margot Vanderstraeten in een brief aan Jos Geysels, in De Morgen van 24 juni 2006 |
|
|
|
|
|
|
#4023 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4024 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Langzaam komen we dus verder in deze draad met u. Of deze vormen meer voorkomen in linkse kringen kunnen we niet weten want u weet dat deze criminaliteit niet wordt opgespoord, voor een rechtbank wordt gebracht én gesanctioneerd. |
|
|
|
|
|
|
#4025 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bouwfraudeurs vernietigen enorme hoeveelheden geld van de gemeenschap door hun , onbestrafte, criminele activiteiten. Die gemenschap merkt dat pas later. Niet dat het klootjesvolk dat snapt. Daar is het ook klootjesvolk voor. |
|
|
|
|
|
|
#4026 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#4027 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Feiten : In Molenbeek zijn de m2 prijzen voor een woning het dubbele van de prijzen in de witte Vlaamse verkaveling. Als u ervan uitgaat dat in Molenbeek grote groepen criminele Marokkanen zouden wonen, zouden we volgens uw stelling zeer lage huizenprijzen moeten waarnemen. Maar u mag hier natuurlijk ook komen beweren dat er in Molenbeek geen grote groepen criminele Marokkanen wonen. |
|
|
|
|
|
|
#4028 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat heeft u alvast goed gezien. U begrijpt het al: 'Waarom er meer mensen iets krijgen tegen autochtonen '. |
|
|
|
|
|
|
#4029 |
|
Banneling
|
De kiezer heeft al lang gesnapt hoe 'kosjer' de sale-and -lease-back activiteiten onder Paars waren. Heeft het klootjesvolk uit de rapperswereld dat nog niet door? Waarom rappen ze daar geen deuntje over?
|
|
|
|
|
|
#4030 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als de overheid zich laat oplichten door bedrijven is dat haar eigen schuld. Ze bepaalt zélf of ze geld geeft aan die woningbouwcorporaties. |
|
|
|
|
|
|
#4031 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4032 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bouwfraudeurs en stratimannen begrijpen elkaar naadloos. En ja , daar wordt druk over gerapt. Eén van de populairste plaatjes in de grote steden van Nederland en Vlaanderen trouwens. Feest der herkenning.
http://www.youtube.com/watch?v=aP7X4Cu255g Jayh ft. Hef, Adonis & Kempi - Mijn Hossel (2,4 miljoen hits) Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 7 oktober 2010 om 22:09. |
|
|
|
|
|
#4033 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4034 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een goede rapper is geen verlengstukje van de overheid. Deze hierboven zeker niet, daarom is hij ook verboden in de Vlaamse media (niet dat dat helpt).
Maar misschien kunt u vast uitleggen waarom het superras bij de Vlaamse/Belgische overheid er niet in slaagt om alle criminaliteit te targeten en daarna op te sporen , te vervolgen en te sanctioneren? En ten behoeve daarvan gevangeniscapaciteit te creeeren. U schijnt dit onvermogen bij de overheden ook vast te stellen, dus daarom trekken wij, naar ik aanneem gezamenlijk, de conclusie: Daarom dat er meer mensen iets krijgen tegen autochtonen Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 7 oktober 2010 om 22:20. |
|
|
|
|
|
#4035 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4036 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4037 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#4038 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4039 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#4040 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wie zijn die mensen die volgens u iets krijgen tegen autochtonen? Zijn dat rappers of allochtonen?
|