![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel auto's heb je? | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
32 | 43,24% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
8 | 10,81% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,76% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,35% |
meer dan 4 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,05% |
geen, ik gebruik liever het openbaar vervoer |
![]() ![]() ![]() |
7 | 9,46% |
geen, ik kan het mij niet permitteren |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,41% |
nog geen, want ik heb mijn rijbewijs nog niet, maar wil het wel halen |
![]() ![]() ![]() |
14 | 18,92% |
Aantal stemmers: 74. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je droom-C2 of toch iets anders? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die - momenteel 2 - die stemmen voor "meer dan 4", hebben die toevallig een transportbedrijf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de garage van pake staat nog een half carrosserie van een charleston en ook staat er nog ergens een nieuw chassis. Ooit, in de periode van 10 jaar moet dat ding terug op de baan.
Zo'n geit dat is maf. In het dorp kunt ge daar zotte stoten mee doen. Bochten tegen 60 en dito vluchtheuvels. Als ge 90 rijdt gaat ge precies 220. Bangelijke wagens. En, ik moet het raamke niet open zetten als ik rij.
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Reminds me... op mijn werk waren er twee met de meest recente 4-reeks van Peugeot in het zwart in break versie. De term "Corbillard Sport" werd toen geboren en ik moet die echt ener deze eens opsturen naar de Vandale want het beschrijft gewoon compleet die wagen en er is echt een uitdrukking voor nodig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister
|
![]() Geen auto. Wel 2 fietsen. Wat ik aan afschrijvingen van rollend materieel en benzine bespaard heb koop ik mij binnenkort een Lamborghini Gallardo mee
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet doen voor vlaamse wegen, dan moet ge altijd de omleidingen volgen.
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beetje (maar minder erg) het gevoel met de wagen waar ik heb mee leren rijden. Ford fiesta generatie 1989 met 1 liter motor. Als je er 100 mee reed dan leek het reeds of je door de geluidsmuur ging gaan. Met mijne Ford Focus nu kan ik 200 rijden voor ik het gevoel heb dat de dingen niet stabiel blijven. Zelfde met mijn vorige (Opel Astra sport 2 liter). Met die laatste ben ik wel geflitst geweest toen ik het eens probeerde. Bom duiten en 1 week rijbewijs kwijt. Viel nog mee... goede advocaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter tegen 40 een andere auto gepakt. het chassis van die glimmende charleston zat gewoon dubbel. Nog nen hoop miserie geweest met de verzekering toen. Zo'n geit, bangelijk, maar min of meer onverantwoord. Als ge het straat oversteekt kunt ge ook doodgaan.
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zo eens tegen die bar tegen het dak van een geit gevlogen toen ik zo'n verkeersdrempel nam. 3 dagen zeer van gehad.
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan vond ik die C2 toch meer sexy. Maar soit... het is maar vervoer, he. Heb overigens nooit met een hyundai gereden, dus ken het aanvoelen niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch is de 2006 getz facelift wel een verbetering vind ik. De 1,5 CRDi-viercilinder dieselmotor is overigens een pittig ding, trekt stevig op en gaat vlot over de 170/u zonder zich al te moe maken (1 keer getest op lege autostrade). Om maar eens te vergelijken, mijn vorige was een golf 4 SDI en vergeleken daarmee is de getz een plezier om mee te rijden. Tot zover deze reclamespot. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() 1 Polo van 12 jaar oud, waar mijn vrouw meestal (=ongeveer altijd) mee rijdt.
Ik heb de mijne aan mijn zoon gegeven, jaren geleden al. Die 206 moet nu 10 of 11 jaar worden. Dus alle 2 aan vervanging toe. Het wordt waarschijnlijk een Skoda of Seat voor mijn vrouw. Mijne Brugeoise et Nivelles, daar ken ik de leeftijd niet van, maar ik heb wel een chauffeur en altijd voorrang ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 10 oktober 2010 om 14:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de VW Golf heb ik nooit moeten hebben. Best wel een solide kar maar erg stroef. Het is alsof er over je versnellingbak een plaat ligt die je maar in erg nauwe en nauwkeurige richtingen leidt om van versnelling te kunnen wisselen en dan blijft het zoeken naar het juiste stukje waar je naar de vorige of volgende versnelling moet. Van de golf 5 heb ik nog niet gehoord of dat al wat beter was. Met je 1.5 diesel verbruik je wss ook minder dan ik. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ofte... een ex-collega heeft om zijn kinderen te leren rijden ooit een Chrysler gekocht. Dat was gewoon het basismodel van een Daiwoo onder de Chrysler naam. Nieuw aan 6000 euro.
|
![]() |
![]() |