![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Vergeet Wallachije niet, een stuk Roemenië.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 13 oktober 2010 om 15:23. |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 13 oktober 2010 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Ik beschouw mij als Belg, maar ik ben geen Belgicist. Ik ben eerder een Heel-Nederlander (dus met Wallonië en Frans Vlaanderen erbij).
De Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden noemde overigens in het Latijn "Belgica Foederata". Vlamingen wonen in de provincies Oost-, West- en Zeeuws-Vlaanderen. De Waalse haan is een belachelijk symbool waar we zo snel mogelijk vanaf moeten zien te geraken. |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is simpel: de état belgo-flamand, zonder reserve.
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() Zo lang de Vlamingen worden uitgemolken en als tweederangsburgers worden beschouwd, is het de evidentie zelve dat we massaal afhaken.
Ik ben NVA'er maar BLIJF zeggen dat het cordon sanitaire rond het Vlaams Belang voor heel wat wrevel heeft gezorgd. En nu presenteren we de rekening. En terecht. Foefelaars die een loopje nemen met de stemmers, dienen afgestraft te worden.... |
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar gun hen dat toch? Je schaft toch ook niet de schilden van de provincies af?
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer is dat een vereiste?
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet alsof je die mensen kan wijsmaken dat zo een onnozel kieken belachelijk is, die leven in hun eigen make belief wereld.
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 13 oktober 2010 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'O Vlaanderen mijn land in mijn o zo dierbaar België'! Dat zal dan niet meer kloppen uiteraard. Maar nu klopt het ook niet, dus veel verschil zal dat niet maken . Laatst gewijzigd door Garry : 13 oktober 2010 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als ik in uw plaats was, zou ik dat ook maar ook zo vlug mogelijk doen voor andere geschiedkundige episodes van de geschiedenis uit onze streken. Laatst gewijzigd door system : 13 oktober 2010 om 17:54. |
|
![]() |