Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord

Discussietools
Oud 14 oktober 2010, 10:25   #1
Blue Sky
Europees Commissaris

Standaard BMW-rijders zijn de meest gefrustreerde weggebruikers

Volgens een onderzoek in Engeland.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7..._.html?cid=rss

Onzin of klopt het wel volgens uw ervaring?
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2010, 10:34   #2
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

als bmw-rijder heb ik dat vooral met audi's en mercedessen
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2010, 10:35   #3
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht

Ze zijn iig geval zwaar gefrustreerd door het artikel aan de reacties te zien..

Echt zware overlast heb ik maar zeer uitzonderlijk..gestresseerde kilometervreters in een 'zware' wagen kunnen nog al eens snel gepikeerd zijn door de 'amateurs op de weg', dat klopt wel.. daar één merk opplakken is niet correct
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2010, 10:36   #4
Anna List
Banneling

Standaard

die witte busjes !!!

so spot on !

en t is natuurlijk wel zo dat BMW idd meer aso in een rijvak staan (als motorrijder heb je daar wel last van)
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2010, 10:37   #5
nihao
Minister

nihao's schermafbeelding

Standaard

INTEGENDEEL !

BMW is voor wie écht wil hij rijden,
ook al kan hij het niet.

De lui zijn dus zééér tevreden dat ze wél de weg op kunnen,
en dat iedereen -noodgedwongen- hen daartoe ruimte geeft !
Oud 14 oktober 2010, 10:43   #6
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Ik heb het alleen moeilijk met mercedessen.
Meestal rijden die (veel te traag) aan de kop van een file.
De gebruikers zijn meestal oude mensen die als kroon op hun harde werk een sjieke bak willen kopen maar geen gas durven geven uit schrik voor de brandstof-rekening.
De bestuurders worden meestal gesignaleerd met pet/hoed en sigaar.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2010, 10:45   #7
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
die witte busjes !!!

so spot on !

en t is natuurlijk wel zo dat BMW idd meer aso in een rijvak staan (als motorrijder heb je daar wel last van)
Ooit, in mijn motorperiode, van zonen bak de spiegel afgeshot, omdat hij me opzettelijk verhinderde om tussen de file door te rijden.
Nooit niks meer van gehoord
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2010, 11:01   #8
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Ooit, in mijn motorperiode, van zonen bak de spiegel afgeshot, omdat hij me opzettelijk verhinderde om tussen de file door te rijden.
Nooit niks meer van gehoord
al dikwijls 'goesting' voor gehad ... maar vrees altijd de 'terugslag' ...
Oud 14 oktober 2010, 11:20   #9
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zou u nooit opzettelijk sandwichen, maar moest uwe voet uitschieten, dan schiet mijne voet van mijn ambriage , van t verschieten he, en staat mijn stuur toevallig scheef...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2010, 11:21   #10
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ik zou u nooit opzettelijk sandwichen, maar moest uwe voet uitschieten, dan schiet mijne voet van mijn ambriage , van t verschieten he, en staat mijn stuur toevallig scheef...
dan schiet ge nog tegen den auto naast u ook, want die moto is dan uiteraard just gepasseerd ...
Oud 14 oktober 2010, 11:22   #11
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zie dat nog niet zo gauw gebeuren, in volle rit een spiegel 'erafsjotten'. Maar mits wat welgemikt ellebogenwerk lukt het wel hoor. Wel zorgen dat je niet te snel rijdt, of course.

Mijn favoriet terrein is de Kortenberglaan en de Wetstraat. Bij de meeste wagens plooien die spiegels mee en kan je die gewoon terugzetten. En nooit, maar dan ook nooit ambras mee gehad. De mensen denken echt dat zij jou geraakt hebben. Grappig.

Effe on BMW-Topic: zo'n X5 of X6 met extra brede banden etc, dat is dus een ramp, hé.
Oud 14 oktober 2010, 11:29   #12
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

De laatste tijd krijg ik het nog het meest op mijn zenuwen van de traktors waar ik zowel in't oprijden als afkomen bijna dagelijks achterhang.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2010, 11:32   #13
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Ik zie dat nog niet zo gauw gebeuren, in volle rit een spiegel 'erafsjotten'. Maar mits wat welgemikt ellebogenwerk lukt het wel hoor. Wel zorgen dat je niet te snel rijdt, of course.

Mijn favoriet terrein is de Kortenberglaan en de Wetstraat. Bij de meeste wagens plooien die spiegels mee en kan je die gewoon terugzetten. En nooit, maar dan ook nooit ambras mee gehad. De mensen denken echt dat zij jou geraakt hebben. Grappig.

Effe on BMW-Topic: zo'n X5 of X6 met extra brede banden etc, dat is dus een ramp, hé.
Als ge ziet dat ge er niet tussen kunt moet ge het niet proberen he, een dezer komt ge toch eens ene tegen die het daar niet bij laat of die iets snellere reflexen heeft als gijzelf.

Hebt ook eens respect voor iemand anders zijn grief ik zou er niet mee kunnen lachen, zelf al plooit hij door.

T is den eerste niet die ik een aanrijding met vluchtmisdrijf aan zijne rekker geholpen heb.
Oud 14 oktober 2010, 12:54   #14
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht

Totale onzin.

Komt wslk van zo´n groenewollen-stadsmuis/rat die zich verveelt op ´t werk, en wslk een haat heeft op elk gemotoriseerd verkeer.

Want zij/hij gaat enkel te voet of met de fiets en soms OV want meer heeft ze niet nodig, alles wat lawaai maakt en wat riekt en sneller als 25 kmh haalt rijdt haar/hem voor de voeten.

Een uitzondering maakt zij/hij voor het vliegtuig want van haar spaarcenten vliegt ze op skivakantie en op strandvakantie over de ganse wereld, zelfs Nieuw-Zeeland is te mooi om te missen.

Laatst gewijzigd door Micele : 14 oktober 2010 om 12:58.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2010, 12:54   #15
Tavek
Banneling

Standaard

Camionettekes met werkvolk in.

Rijden veel te snel, plekken een uw gat en langs rechts inhalen is geen issue voor die mannen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2010, 13:00   #16
Sammael
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Camionettekes met werkvolk in.

Rijden veel te snel, plekken een uw gat en langs rechts inhalen is geen issue voor die mannen.
Er zijn nogal wat eikels die met een BMW rijden, maar de ergsten vind ik inderdaad die met hun camionettekes. Bumperkleven, claxoneren, lichten knipperen, door 't rood vlammen. Heb er ooit eens ene zien uitstappen om van zijn tak te maken tegen een bejaarde man die voor 't oranje afremde (en stilstond toen het rood werd). Camionetmans vond blijkbaar dat die man door 't rood had moeten rijden (zodat hij, die erachter reed, door 't bloedrood kon).

Is de enige keer in mijn leven dat ik zelf ook uitgestapt ben (stond in het rijvak er langs) om Camionetmans te zeggen dat hij een stuk crapuul was.

Ik zou zoiets nooit meer van z'n leven doen, je weet maar nooit met welke gek je te maken krijgt, maar ik was toen zo woedend en verontwaardigd dat ik uit mijn auto was voor ik 't goed en wel besefte. Ge had die gast echt eens moeten bezig zien; wat een lul was me dat. 't Feit dat amper een week voor het voorval de echtgenote van een vriend overhoop was gereden door een camionette die los door 't rood vlamde aan 90 km/h zal er wel mee te maken hebben gehad. Maar toch, vreemd wat verkeerssituaties met 'n mens kunnen doen.

Laatst gewijzigd door Sammael : 14 oktober 2010 om 13:04.
Sammael is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2010, 13:16   #17
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andres21 Bekijk bericht
Er zijn nogal wat eikels die met een BMW rijden, maar de ergsten vind ik inderdaad die met hun camionettekes. Bumperkleven, claxoneren, lichten knipperen, door 't rood vlammen. Heb er ooit eens ene zien uitstappen om van zijn tak te maken tegen een bejaarde man die voor 't oranje afremde (en stilstond toen het rood werd). Camionetmans vond blijkbaar dat die man door 't rood had moeten rijden (zodat hij, die erachter reed, door 't bloedrood kon).

Is de enige keer in mijn leven dat ik zelf ook uitgestapt ben (stond in het rijvak er langs) om Camionetmans te zeggen dat hij een stuk crapuul was.

Ik zou zoiets nooit meer van z'n leven doen, je weet maar nooit met welke gek je te maken krijgt, maar ik was toen zo woedend en verontwaardigd dat ik uit mijn auto was voor ik 't goed en wel besefte. Ge had die gast echt eens moeten bezig zien; wat een lul was me dat. 't Feit dat amper een week voor het voorval de echtgenote van een vriend overhoop was gereden door een camionette die los door 't rood vlamde aan 90 km/h zal er wel mee te maken hebben gehad. Maar toch, vreemd wat verkeerssituaties met 'n mens kunnen doen.

Meestal scheelt er inderdaad wel iets met die gasten hun verstandelijke vermogens... Ik heb ooit eens met zo ne sprinter gereden en ik vond dat een verschrikkelijke kruk, baanligging ja, wat wilt ge met den airodynamica van een ovsized schoendoos... en eer dat ding op snelheid komt moet ge de moteur eigenlijk serieus beginnen mishandelen, was dat ding nu niet losgereden of wa, dat weet ik niet, maar ik had toch de indruk dat dat absoluut niet geschikt was om daar met 130 over de autostrade te gaan vlammen.

Nu ik was ook uitgestapt, ne ouwe mens lastig vallen omdat hij de regels volt, ja t zullen shit for brains geweest zijn zeker ?
Oud 14 oktober 2010, 13:35   #18
Blue Sky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Totale onzin.

Komt wslk van zo´n groenewollen-stadsmuis/rat die zich verveelt op ´t werk, en wslk een haat heeft op elk gemotoriseerd verkeer.

Want zij/hij gaat enkel te voet of met de fiets en soms OV want meer heeft ze niet nodig, alles wat lawaai maakt en wat riekt en sneller als 25 kmh haalt rijdt haar/hem voor de voeten.

Een uitzondering maakt zij/hij voor het vliegtuig want van haar spaarcenten vliegt ze op skivakantie en op strandvakantie over de ganse wereld, zelfs Nieuw-Zeeland is te mooi om te missen.

Dit onderzoek werd uitgevoerd door een autoverzekeringsmaatschappij en er werd gepeild naar de ervaring van 3000 automobilisten. Ervaringen uit de praktijk dus. Couldn't be any better?

Laatst gewijzigd door Blue Sky : 14 oktober 2010 om 13:59.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2010, 14:00   #19
Johnny Blaze
Minister

Johnny Blaze's schermafbeelding

Standaard

Numero Uno bitches
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2010, 14:01   #20
Anna List
Banneling

Standaard

klein pietekes ook ...

compensatie

8)
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be