![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: Schuldig of onschuldig? | |||
| Schuldig |
|
48 | 38,71% |
| Onschuldig |
|
76 | 61,29% |
| Aantal stemmers: 124. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1061 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#1062 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Trouwens, jij vergeleek zelf liefde voor een man met liefde voor kinderen. Dat deed ik niet.
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 14 oktober 2010 om 10:46. |
|
|
|
|
|
|
#1063 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Travis66 : 14 oktober 2010 om 10:52. |
||
|
|
|
|
|
#1064 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Achzo ze heeft pakweg 10 jaar pijnlijke seks getolereerd en dan plots gezegd, hij doet het niet goed, ik ga op een ander. Leuke notie van liefde heb jij zeg
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 14 oktober 2010 om 10:54. |
|
|
|
|
|
|
#1065 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En het is niet Els Van Doren waar over moet geoordeeld worden, wat zij deed was haar eigen zaak en die van haar man. Het heeft geen enkele zin om vanuit je morele ivoren toren te gissen naar dingen waar je au fond geen weet van hebt. Jan De Wilde zag zijn vrouw graag, zo schijnt en ze was een goede moeder. Waarom wil je dat perse gaan afbreken? |
|
|
|
|
|
|
#1066 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#1067 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Jij maakt er met je perverse geest dan van dat een kind graag zien gelijk staat aan het willen neuken. Ik niet. Citaat:
Ik vind het niet opportuun om te beginnen schelden. maar na Schizofreen en pedofiel genoemd te zijn, denk ik dat ik ook eens mag wijzen. Ik begrijp best dat mannen die hun vrouw niet kunnen bevredigen erop staan dat het feit dat ze wanhopig toch naar bevrediging zoekt ergens anders een halsmisdaad is. Voor mij is het een logisch gevolg van een natuurlijke drang. En die heeft met liefde niks vandoen. Heb je trouwens al door dat je nieuwe handtekening het omgekeerde beweert van wat jij verdedigd?
Laatst gewijzigd door Travis66 : 14 oktober 2010 om 11:05. |
|||
|
|
|
|
|
#1068 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1069 | ||
|
Europees Commissaris
|
Uit hoeveel partners bestaat het?
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#1070 | ||
|
Europees Commissaris
|
2 uiteraard
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#1071 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou ook weigeren, De reden waarom zei geweigerd heeft, geen idee, maar zelf al zou je haar verplichten en dat ding geeft aan dat ze liegt, is de bewijskracht daarvan nog altijd 0 Wel goed om leden van een jury met een gemiddeld IQ mee te gaan sturen. |
|
|
|
|
|
|
#1072 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1073 |
|
Europees Commissaris
|
Ik geloof nochtans in die bullshit.
|
|
|
#1074 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1075 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat staat u geheel vrij van te geloven natuurlijk, en uitzonderingen bestaan altijd, Maar in de meeste gevallen is dat toch de bepalende factor.
Uiteindelijk moet je ook inzien dat haar andere relatie uiteindelijk op sex gesteld was. En dat is geen verwijt naar het slachtoffer toe. Ik weet genoeg van de wereld om te weten dat de situatie nu eenmaal zo kan uitdraaien dat je op zoek gaat of stomweg erin wordt meegesleurd. Dat is nu eenmaal menselijk. Maar gewoon uit Liefde blijven en dan niet altijd bij die andere persoon willen zijn, nee nee dat is zelden gewoon alleen maar uit Liefde. |
|
|
|
|
|
#1076 |
|
Banneling
|
In mijn geval zou ik niet snel meer spreken van liefde als ik door mijn vrouw 'droog' gezet werd om naderhand te vernemen dat anderen wel hun gangen mochten gaan..dat ligt wat te gevoelig bij mij om met de spons der liefde te wissen..
|
|
|
|
|
|
#1077 |
|
Europees Commissaris
|
Nochtans begrijpbaar hoor. Je zegt tegen je man makkelijker dat je er niks aan vindt dan dat hij er niks van bakt. Het is zelfs respectvoller, je spaart zijn ego.
|
|
|
#1078 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dit geval noemt met 'horens zetten', een man kan niet zwaarder beledigd en vernederd worden..tenminste diegenen die nog beschikken over een fris libido en wat zelfrespect.. Daarom dat ik de reactie van de echtgenoot wat 'verdacht' vindt, hij reageerde voor een man wat te mild over deze affaire ( publiekelijk toch ) |
|
|
|
|
|
|
#1079 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar de meeste zullen hun toch ook niet laten doen als ze het te weten komen, dat is ook een normale reactie. Ook al doen ze daarmee soms meer schade dan goed, maar het is menselijk. |
|
|
|
|
|
|
#1080 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Vorige vrijdag riep mijn vrouws minares me nog uit tot de "best husband ever". ik vond trouwens de reactie bloednormaal. Als mijn vrouw dood mocht gaan ga ik absoluut niet wakker liggen van haar sexleven. Ik ga veel te veel spijt hebben dat ze dood is.
Laatst gewijzigd door Travis66 : 14 oktober 2010 om 15:45. |
|
|
|
|