Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Schuldig of onschuldig?
Schuldig 48 38,71%
Onschuldig 76 61,29%
Aantal stemmers: 124. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 14 oktober 2010, 10:32   #1061
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Achzo, liefde voor kinderen staat nu al gelijk aan liefde voor een man? Pedofilie anyone?
Jezus, dramaqueen

Citaat:
In ieder geval, EVD had sowieso geen respect voor JDW, als ze hem dan toch graag zag en hij haar, had ze het net zo goed kunnen zeggen dat ze zowel hem als Somers graag zag.

Seks weigeren bij de ene terwijl je speciaal naar Eindhoven rijdt voor seks met de andere is trouwens nog een tekortkoming aan je theorie
Dus als uw partner er niks van bakt in bed dan moet je stoppen hem graag te zien? Is het dat wat je zegt?
Oud 14 oktober 2010, 10:38   #1062
gehuigert
Europees Commissaris

gehuigert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Jezus, dramaqueen

Dus als uw partner er niks van bakt in bed dan moet je stoppen hem graag te zien? Is het dat wat je zegt?
Zei ik iets over geen seks willen met je partner? Ik zei iets over geen seks willen met je partner TERWIJL JE TEGELIJKERTIJD ELK WEEKEND NAAR EINDHOVEN RIJDT VOOR SEKS MET EEN ANDER. Jij moet zeer gelukkig getrouwd zijn, als ik je zo hoor. In ieder geval blijft de kerkelijke "trouwen tot de dood ons scheidt" in jouw geval wel zeer letterlijk geldig. Welk bedrog moet je vrouw plegen voor je er eventueel, als het eens past, gaat denken aan scheiden?

Trouwens, jij vergeleek zelf liefde voor een man met liefde voor kinderen. Dat deed ik niet.

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[

Laatst gewijzigd door gehuigert : 14 oktober 2010 om 10:46.
gehuigert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2010, 10:48   #1063
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zei ik iets over geen seks willen met je partner? Ik zei iets over geen seks willen met je partner TERWIJL JE TEGELIJKERTIJD NAAR EINDHOVEN RIJDT VOOR SEKS MET EEN ANDER

Trouwens, jij vergeleek zelf liefde voor een man met liefde voor kinderen. Dat deed ik niet.
Neen, dat deed jij wel.
Citaat:
Achzo, liefde voor kinderen staat nu al gelijk aan liefde voor een man? Pedofilie anyone?
En in het vet rood schrijven maakt uw argument niet beter hoor. Is het nu zo moeilijk om te begrijpen dat EVD liever plezante sex had dan pijnlijke?

Laatst gewijzigd door Travis66 : 14 oktober 2010 om 10:52.
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2010, 10:53   #1064
gehuigert
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Neen, dat deed jij wel.

En in het vet rood schrijven maakt uw argument niet beter hoor. Is het nu zo moeilijk om te begrijpen dat EVD liever plezante sex had dan pijnlijke?
Neen, ik had het over liefde tussen 2 volwassen mensen. Jij sleurde kinderen erbij. Last van schizofrenie?

Achzo ze heeft pakweg 10 jaar pijnlijke seks getolereerd en dan plots gezegd, hij doet het niet goed, ik ga op een ander. Leuke notie van liefde heb jij zeg

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[

Laatst gewijzigd door gehuigert : 14 oktober 2010 om 10:54.
Oud 14 oktober 2010, 10:57   #1065
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Achzo ze heeft pakweg 10 jaar pijnlijke seks getolereerd en dan plots gezegd, hij doet het niet goed, ik ga op een ander. Leuke notie van liefde heb jij zeg
Polyamorie, nog nooit van gehoord?

En het is niet Els Van Doren waar over moet geoordeeld worden, wat zij deed was haar eigen zaak en die van haar man.
Het heeft geen enkele zin om vanuit je morele ivoren toren te gissen naar dingen waar je au fond geen weet van hebt.

Jan De Wilde zag zijn vrouw graag, zo schijnt en ze was een goede moeder.
Waarom wil je dat perse gaan afbreken?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2010, 10:59   #1066
gehuigert
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Polyamorie, nog nooit van gehoord?

En het is niet Els Van Doren waar over moet geoordeeld worden, wat zij deed was haar eigen zaak en die van haar man.
Het heeft geen enkele zin om vanuit je morele ivoren toren te gissen naar dingen waar je au fond geen weet van hebt.

Jan De Wilde zag zijn vrouw graag, zo schijnt en ze was een goede moeder.
Waarom wil je dat perse gaan afbreken?
Ik poneerde niet in deze draad de stelling dat EVD haar man graag zag. Daarvoor moet je maar bij die persoon wezen.

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
Oud 14 oktober 2010, 11:04   #1067
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Jij moet zeer gelukkig getrouwd zijn, als ik je zo hoor. In ieder geval blijft de kerkelijke "trouwen tot de dood ons scheidt" in jouw geval wel zeer letterlijk geldig. Welk bedrog moet je vrouw plegen voor je er eventueel, als het eens past, gaat denken aan scheiden?
Ik ben inderdaad enorm gelukkig getrouwd. Dank U.

Citaat:
Neen, ik had het over liefde tussen 2 volwassen mensen. Jij sleurde kinderen erbij. Last van schizofrenie?
Nope. Ik vraag of liefde voor twee kinderen misschien onmogelijk is. Om aan te tonen dat "liefde voelen" voor iets of iemand helemaal niet uniek hoeft te zijn.
Jij maakt er met je perverse geest dan van dat een kind graag zien gelijk staat aan het willen neuken. Ik niet.

Citaat:
Als een sexrelatie niet bevredigend is, en de misdeelde partner probeert nog 10 jaar lang om het te doen werken. Dat kan alleen maar liefde zijn.

Ik vind het niet opportuun om te beginnen schelden. maar na Schizofreen en pedofiel genoemd te zijn, denk ik dat ik ook eens mag wijzen.
Ik begrijp best dat mannen die hun vrouw niet kunnen bevredigen erop staan dat het feit dat ze wanhopig toch naar bevrediging zoekt ergens anders een halsmisdaad is.
Voor mij is het een logisch gevolg van een natuurlijke drang. En die heeft met liefde niks vandoen.

Heb je trouwens al door dat je nieuwe handtekening het omgekeerde beweert van wat jij verdedigd?

Laatst gewijzigd door Travis66 : 14 oktober 2010 om 11:05.
Oud 14 oktober 2010, 11:06   #1068
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik poneerde niet in deze draad de stelling dat EVD haar man graag zag. Daarvoor moet je maar bij die persoon wezen.
Nee, je schreef dat ze geen respect voor hem had.
Dat kan jij op geen enkele manier weten.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2010, 11:08   #1069
gehuigert
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik ben inderdaad enorm gelukkig getrouwd. Dank U.
Uit hoeveel partners bestaat het?
Citaat:

Nope. Ik vraag of liefde voor twee kinderen misschien onmogelijk is. Om aan te tonen dat "liefde voelen" voor iets of iemand helemaal niet uniek hoeft te zijn.
Jij maakt er met je perverse geest dan van dat een kind graag zien gelijk staat aan het willen neuken. Ik niet.
De notie van liefde voor kinderen is compleet verschillend en wordt bij mij ook volledig verschillend beleefd dan liefde voor een vrouw. Dat jij die liefdes gelijkstelt, is pervert.
Citaat:

Heb je trouwens al door dat je nieuwe handtekening het omgekeerde beweert van wat jij verdedigd?
Neen, het toont het perverse aan de zogenaamde rechtsstaat aan. Twee halve waarheden maken geen ganse waarheid. Niet in de wiskunde en zeker niet in de realiteit. De illusie dat jij en advocaten hebben dat dat wel zo is, vertelt veel over hoeveel jullie geven om de waarheid. Bij jullie bestaat waarheid blijkbaar enkel uit roddels, achterklap en geen bewijzen.

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
Oud 14 oktober 2010, 11:15   #1070
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Uit hoeveel partners bestaat het?
2 uiteraard
Citaat:
De notie van liefde voor kinderen is compleet verschillend en wordt bij mij ook volledig verschillend beleefd dan liefde voor een vrouw. Dat jij die liefdes gelijkstelt, is pervert.
Evil is in the eye of the beholder
Citaat:
Neen, het toont het perverse aan de zogenaamde rechtsstaat aan. Twee halve waarheden maken geen ganse waarheid. Niet in de wiskunde en zeker niet in de realiteit. De illusie dat jij en advocaten hebben dat dat wel zo is, vertelt veel over hoeveel jullie geven om de waarheid. Bij jullie bestaat waarheid blijkbaar enkel uit roddels, achterklap en geen bewijzen.
Uw quote zegt dat advocaten, niet zoals in de wiskunde, best toekomen zonder harde bewijzen.
Oud 14 oktober 2010, 11:41   #1071
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heel die uitleg geldt voor alle drie. Waarom heeft Clottemans geweigerd en de anderen niet?

Ik zou ook weigeren,

De reden waarom zei geweigerd heeft, geen idee, maar zelf al zou je haar verplichten en dat ding geeft aan dat ze liegt, is de bewijskracht daarvan nog altijd 0

Wel goed om leden van een jury met een gemiddeld IQ mee te gaan sturen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2010, 11:43   #1072
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Omdat ze hem graag zag misschien?
Hehe, ... er zijn maar 2 goei reden waarom dat vrouwen die verliefd zijn op een ander bij hun vent blijven en dat is 1 voor t geld en t huis. 2 voor de kinderen...

Al de rest is emo bullshit.
Oud 14 oktober 2010, 11:46   #1073
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Hehe, ... er zijn maar 2 goei reden waarom dat vrouwen die verliefd zijn op een ander bij hun vent blijven en dat is 1 voor t geld en t huis. 2 voor de kinderen...

Al de rest is emo bullshit.
Ik geloof nochtans in die bullshit.
Oud 14 oktober 2010, 11:49   #1074
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin Bekijk bericht
Van grofheid gesproken!
Dus volgens jou mag iedereen die overspel pleegt hetzelfde lot ondergaan als EVD?
Amai, er gaan er nogal wat uit de lucht komen vallen dan
Don't feed the trol..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2010, 11:57   #1075
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik geloof nochtans in die bullshit.
Dat staat u geheel vrij van te geloven natuurlijk, en uitzonderingen bestaan altijd, Maar in de meeste gevallen is dat toch de bepalende factor.

Uiteindelijk moet je ook inzien dat haar andere relatie uiteindelijk op sex gesteld was. En dat is geen verwijt naar het slachtoffer toe. Ik weet genoeg van de wereld om te weten dat de situatie nu eenmaal zo kan uitdraaien dat je op zoek gaat of stomweg erin wordt meegesleurd. Dat is nu eenmaal menselijk.

Maar gewoon uit Liefde blijven en dan niet altijd bij die andere persoon willen zijn, nee nee dat is zelden gewoon alleen maar uit Liefde.
Oud 14 oktober 2010, 12:00   #1076
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

In mijn geval zou ik niet snel meer spreken van liefde als ik door mijn vrouw 'droog' gezet werd om naderhand te vernemen dat anderen wel hun gangen mochten gaan..dat ligt wat te gevoelig bij mij om met de spons der liefde te wissen..
Oud 14 oktober 2010, 12:30   #1077
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
In mijn geval zou ik niet snel meer spreken van liefde als ik door mijn vrouw 'droog' gezet werd om naderhand te vernemen dat anderen wel hun gangen mochten gaan..dat ligt wat te gevoelig bij mij om met de spons der liefde te wissen..
Nochtans begrijpbaar hoor. Je zegt tegen je man makkelijker dat je er niks aan vindt dan dat hij er niks van bakt. Het is zelfs respectvoller, je spaart zijn ego.
Oud 14 oktober 2010, 12:41   #1078
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Nochtans begrijpbaar hoor. Je zegt tegen je man makkelijker dat je er niks aan vindt dan dat hij er niks van bakt. Het is zelfs respectvoller, je spaart zijn ego.
Je bent zelf een vrouw zeker ?

Dit geval noemt met 'horens zetten', een man kan niet zwaarder beledigd en vernederd worden..tenminste diegenen die nog beschikken over een fris libido en wat zelfrespect..

Daarom dat ik de reactie van de echtgenoot wat 'verdacht' vindt, hij reageerde voor een man wat te mild over deze affaire ( publiekelijk toch )
Oud 14 oktober 2010, 12:47   #1079
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dit geval noemt met 'horens zetten', een man kan niet zwaarder beledigd en vernederd worden..tenminste diegenen die nog beschikken over een fris libido en wat zelfrespect..

Daarom dat ik de reactie van de echtgenoot wat 'verdacht' vindt, hij reageerde voor een man wat te mild over deze affaire ( publiekelijk toch )
Ja niet iedereen reageert gelijk, en ja ze is dood, ze kan zich niet meer verdedigen, en als ge haar dan als man graag gezien hebt, en echt in dat verhaaltje geloofde, ... ja dan gaat ge u zeker bedrogen voelen, maar niet iedereen gaat staan roepen of staan schreeuwen...

Maar de meeste zullen hun toch ook niet laten doen als ze het te weten komen, dat is ook een normale reactie. Ook al doen ze daarmee soms meer schade dan goed, maar het is menselijk.
Oud 14 oktober 2010, 15:44   #1080
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Nope, ik ben een man. Maar wel een man die het helemaal niet eens is met de heersende, hypocriete sexuele moraal. Sex is één van de plezantste maar minst belangrijke bezigheden.
Vorige vrijdag riep mijn vrouws minares me nog uit tot de "best husband ever". Omdat ik zo tollerant was naar haar toe. Anyway, dat heeft andere voordelen ook natuurlijk

ik vond trouwens de reactie bloednormaal. Als mijn vrouw dood mocht gaan ga ik absoluut niet wakker liggen van haar sexleven. Ik ga veel te veel spijt hebben dat ze dood is.

Laatst gewijzigd door Travis66 : 14 oktober 2010 om 15:45.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be