![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: Schuldig of onschuldig? | |||
| Schuldig |
|
48 | 38,71% |
| Onschuldig |
|
76 | 61,29% |
| Aantal stemmers: 124. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1081 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1082 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
's Toch nog net iets anders dan klagen dat hij 't ni kan of zo ... Dan nog bestaat er iets als samen aan zo'n dingen werken in een relatie ... |
|
|
|
|
|
|
#1083 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#1084 |
|
Minister-President
|
Het is respectvoller om eerlijk te zeggen aan je partner wat er verkeerd is aan jullie seksleven. Dat een koppel bakvissen het nog zal proberen te verdoezelen , oke, kan ik begrijpen. Maar als gehuwd koppel, samen een paar kinderen op de wereld gezet, je kent elkaar van kop tot teen, van binne en van buiten, dan nog niet eerlijk en openhartig kunnen praten over wat je mist in je seksuele beleving?...dan is er iets grondig fout me dunkt.
|
|
|
#1085 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er is wel een heel belangrijk verschil..daar is de man op voorhand op de hoogte van de escapades van zijn vrouw..men wederzijdse toestemming dus.. Anyway..ik heb nog steeds niet gestemd maar zet mijn geld toch op een 'veroordeling'..omdat sommige beschuldigen, tijdens de verhoren of het proces, zo een (schijnbare?) arrogantie of onverschilligheid ten toon spreiden dat juryleden sneller geneigd zijn om deze te veroordelen omdat ze zich niet met die persoon kunnen identificeren..ook al zijn de bewijzen meer een indruk dan een feit.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 15 oktober 2010 om 08:17. |
|
|
|
|
|
|
#1086 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#1087 |
|
Minister
|
Online-album van Clottemans. De foto's zijn geplaatst in augustus en september 2006.
http://cid-7168ababa981d58b.photos.live.com/albums.aspx Laatst gewijzigd door discuz : 15 oktober 2010 om 12:10. |
|
|
|
|
|
#1088 |
|
Minister
|
En conclusies na de foto's ? Dat die enorm veranderd is, amaai !
|
|
|
|
|
|
#1089 |
|
Minister
|
Clottemans haar live space werd gisteren dus gewijzigd, maar ze weet van niets. In principe zou zij ook geen toegang kunnen hebben vanuit de cel.
Rare boel ze. |
|
|
|
|
|
#1090 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wanneer wordt de uitspraak eigenlijk verwacht ??
|
|
|
#1091 |
|
Minister
|
Was er in week één van het proces ook geen heisa rond de hotmail account van Clottemans? Die zou verlopen zijn of zoiets? Maar is een Windows Live account geen overkoepelende login, ook voor Hotmail?
|
|
|
|
|
|
#1092 |
|
Minister
|
Van die hotmail account heb ik niets gehoord. Of een live space nog kan bestaan met een vervallen email account weet ik niet.
Vandaag zijn familieleden komen getuigen en 2 familieleden hebben haar ooit gevraagd of ze er een affaire op nahield waarop Els zei dat dit niet zo was. Van Dooren loog dus tegen haar eigen zus. Karol over haar moeder vandaag:"Ik zou er tientallen anekdotes over kunnen vertellen… Die luisterde altijd naar ons en heeft ons nooit geslagen… Ik was er gewoon echt fier op…" WTF ? Waarom zegt zei zoiets ? Waren er kwatongen die dat wel beweerden dan ? |
|
|
|
|
|
#1093 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1094 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Lekker op de zwier met centjes geërfd van papa, 56.000 euro opbrassen als studentje, rotverwend door de mama die er al lang niks meer aan te zeggen had. En natuurlijk constant een aandachtshoersmoel trekken op foto's, typisch. |
|
|
|
|
|
|
#1095 |
|
Minister
|
Die foto's dateren wel van voor de moord en op een foto met Van Dooren omschrijft ze haar als haar beste vriendin. De familie Van Dooren vond dit trouwens heel ongepast dat Clottemans haar een laatste groet wou komen brengen. Clottemans profileert zich dus niet als beste vriendin om zich onverdacht te maken, ze had die overtuiging echt (of dat voor Van Dooren zelf zo was is daarmee natuurlijk niet gezegd). En zo een Live Space hacken en data aanpassen zou al heel straf zijn.
Voor mij is dit een vrijspraak bij gebrek aan bewijzen. |
|
|
|
|
|
#1096 |
|
Europees Commissaris
|
Het proces ging drie weken duren. Dit is het einde van week 2.
|
|
|
#1097 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Noorman |
|
|
|
|
|
|
#1098 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
![]() Babs en Mars, in betere tijden http://cid-7168ababa981d58b.photos.l...bs%5E0Mars.bmp ![]() 'elsjes' http://cid-7168ababa981d58b.photos.l...erg/Elsjes.bmp ![]() EVD die met haar arm rond Mars hangt Group hug
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 16 oktober 2010 om 01:44. |
|
|
|
|
|
|
#1099 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar ze had buiten dat ander jaloerse kreng gerekend. Haar man vind ik toch ook wel een speciale...Mag nooit aan zijn vrouw komen, maar aanvaard wél dat ze het élk weekend afstapt ? Dit getuigd van grote naïviteit...Of er zit iets anders achter. |
|
|
|
|
|
|
#1100 |
|
Banneling
|
Ze zag hem ZO graag dat ze reeds vaginale pijnen had, zogauw hij haar maar met één vinger aanraakte...
Trouwens, als die pijnen vaginaal waren, als ze hem ZO graag zag, er zijn nog wel een paar andere mogelijkheden een man te bevredigen. Maar nee, ze was in feite " trouw " aan haar para-wipper. Laatst gewijzigd door den dinges : 16 oktober 2010 om 08:49. |
|
|
|