![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Schuldig of onschuldig? | |||
Schuldig |
![]() ![]() ![]() |
48 | 38,71% |
Onschuldig |
![]() ![]() ![]() |
76 | 61,29% |
Aantal stemmers: 124. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euhmmmm,niet bepaald,we zien wél hoe de vork niet in de steel zit...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1142 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik was hier niet echt duidelijk. met de vork aan de steel bedoelde ik het zijspoor waar we op zaten. Het ging niet over de parachutemoord. Vandaar dat ik ermee stop.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 17 oktober 2010 om 03:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1143 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar er zijn heel veel zelfmoordenaars die zich op het laatst nog bedenken,uiteraard als het al veel te laat is : zichzelfs ophangen en dan wanhopig de strop rond hun nek proberen los te peuteren, in het kanaal springen en dan spartelend om hulp roepen, polsen oversnijden en daarna in paniek de hulpdiensten verwittigen,enz..
![]() |
![]() |
#1144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zowat alle zelfmoordenaars kiezen voor een manier die gemakkelijk is en die 'snel' resultaat oplevert, if you catch my drift. (ja er zijn uitzonderingen zoals Jan Palach in Tsjechoslovakije en Th�*ch Quảng Đức in de de vietnamese oorlog, maar dat lijkt me hier niet echt van toepassing.) Zover ik weet, is het nog nooit aangetoond dat een parachutist zijn eigen parachute heeft gesaboteerd. Bovendien zou dat een quasi ondraaglijke spanning teweeg brengen bij de zelfmoordenaar : je weet dat je aftelt naar een lange doodssmak. Weinig kans dat je dan lachend het vliegtuig instapt, bij het opvliegen opgeruimd babbelt met je minnaar en vrienden, vervolgens zonder meer buitenspringt, nog even een formatie vormt, rustig de grond dichterbij ziet komen en DAN plots in paniek slaat en begint aan je harnas te sleuren. Volg je een beetje? Laatst gewijzigd door parcifal : 17 oktober 2010 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil je dus zien aantonen dat Somers 'aandrong'. Als ik met jou een babbeltje sla over een rijke gezamelijke kennis en zeg : 'wie daar binnenbreekt zal nogal eens een buit rapen', heb ik dan aangedrongen dat jij daar binnenbreekt? Je zal met zwaar geschut mogen afkomen om DAT te bewijzen, snoezepoes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1146 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Of citeer ik je nu weer niet "letterlijk" genoeg ? Echt grappig hoe je enerzijds uit de aanwijzing "groen" het zogenaamde bewijs "gras" distilleert maar anderzijds begint te roepen dat je "woorden in de mond" worden gelegd als iemand "stront" citeert als je "kak" hebt geroepen. Ik weet het, je hebt dat niet letterlijk gedaan, het is "beeldspraak". Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1147 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1149 |
Minister
|
![]() Waarom was het vinden van die pilot chute trouwens zo belangrijk. Die pilot chute was toch verbonden met de gewone parachute die op de rug hing van Van Dooren. Als die verbinding daar al doorgeknipt was, dan had je die pilot chute toch niet meer nodig om vast te stellen dat heel de boel doorgeknipt was ? Of werkt een parachute zo niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1150 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Of ben ik te voortvarend als ik aanneem dat als er harde bewijzen waren, die een halve week voor de uitspraak zo wel langzamerhand een vorm van bekendheid hadden ontwikkeld ? Of krijgt het woord "bewijs" een andere betekenis, afhankelijk van de context waarin het wordt gebruikt ? Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1151 |
Minister
|
![]() Wat ook enorm botst met elkaar....
Iedereen op de parachuteclub getuigt tegen Clottemans. Ze omschrijven haar als een hysterische aandachtshoer. Mensen die in haar klas zaten op school, de school waar ze na haar studies is les gaan geven omschrijven haar helemaal als intelligent, vriendelijk,... Allé ja, zie die Mike Vogeleer van de parachuteclub, hij wilt zijn expertise (natuurlijk goed betaald) ter beschikking stellen om te getuigen tegen Clottemans. Hij gaat wel met foto's leuren van Somers en Van Dooren als koppeltje. Serieus, iedereen op die club is voor mij verdacht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1153 | |
Banneling
|
![]() Nee, maar ik doe er dan ook geen straffe uitspraken over.
Jij wel, dus ik neem aan dat je informatie hebt waar je je op baseert. Citaat:
Waarom denk je dat er harde bewijzen nodig zijn om een beschuldigde door te verwijzen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1154 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/R._Budd_Dwyer http://en.wikipedia.org/wiki/Christine_Chubbuck |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1155 |
Banneling
|
![]() Het gaat niet om het oplossen van de zaak, lijkt me nogal evident.
Domme opmerking dus van Suqar_7loe Laatst gewijzigd door parcifal : 17 oktober 2010 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1156 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Nu suggereert u weer dat ze er WEL zijn, dus nu ben ik weer benieuwd. Maar ik vrees dat u weer in aanwijzingen gaat vervallen en niet in bewijzen. En dan is de cirkel weer rond en moet ik weer vragen of de betekenis van het woord "bewijs" verandert volgens de context waarin het wordt gebruikt. Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1157 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1158 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een rechtbank laten beslissen houdt in dat je ze ook moet kunnen laten zeggen "je was verkeerd".
![]() |
![]() |
#1159 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 17 oktober 2010 om 12:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |