Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Schuldig of onschuldig?
Schuldig 48 38,71%
Onschuldig 76 61,29%
Aantal stemmers: 124. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 17 oktober 2010, 19:24   #1181
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
De naïviteit hier kent geen grenzen! Ik wist echt niet dat volwassenen zo in staat zijn zich te laten bedotten. Ik kom kotsmisselijk hier van dat gedoe domme hier!!
Idd , onwaarschijnlijk hoe er nog steeds mensen zijn die zich laten bedotten door het gerecht ...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2010, 19:26   #1182
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Nog iets: ik hoop dat iedereen die hier weduwnaar Dewilde verdacht maakt, zelf geen kinderen heeft, want dan mag die persoon direct naar zijn kinderen en zeggen: 'kinderen, ik ben in staat je moeder te vermoorden, in koelen bloede, met voorbedachte rede.'

Dergelijke mensen zijn het gewoon niet waard ouder te zijn en hun kinderen te hebben, want
IN GODSNAAM WIE GAAT NU DE MOEDER VAN ZIJN EIGEN KINDEREN in koelen bloede, met voorbedachte rede VERMOORDEN?????? Je moet een onmens zijn om zoiets te suggereren!!

Dus iedereen die hier Dewilde verdacht maakt is het niet waard ouder te zijn. Een schande is het!!
Oud 17 oktober 2010, 19:27   #1183
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hebben jullie eigenlijk niets anders te doen dan hier het amateurrechercheurtje te spelen? Hou eens op met jullie verdachtmakingen aan personen die er heel waarschijnlijk niets mee te maken hebben. Hou eens op met steeds te bekritiseren van zaken en personen waar jullie ten eerste helemaal niks van afweten en ten tweede jullie eigenlijk helemaal niks mee te moeien hebben. Hou eens op met jullie speculeren, ga gewoon naar jullie ordinaire boerencafé en hou daar jullie idiote toogpraat. Hou eens op met de zielepoot uit te hangen en maak jullie nuttig! Man toch, blijkbaar zit hier veel volk zonder leven, ik bedoel dan zinvol leven.

Ik ben echt voorstander geworden om het gepeupel gewoon monddood te maken. ze hebben echt geen reden van praten, want het is je reinste idioterie! Wat een vervuiling op het web!
Als het je niet bevalt, kan je het altijd afbollen. Verder hoef ik geen lessen van iemand die dweept met een koningin die haar primaire functie niet eens kon vervullen. Anderzijds ben je wel kostelijk, met je superieure toontje.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2010, 19:34   #1184
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noorman Bekijk bericht
Die "heel waarschijnlijk" maakt de rest van uw post overbodig.

Voor de rest kotst u maar wat in het rond, zolang uw braaksel mij niet kan raken, mag u dat van mij blijven doen

Noorman
En al uw posts zijn allemaal overbodig, want u doet niets anders dan speculeren, anderen verdacht maken -behalve de beschuldigde-, overheidsinstantie's bekritiseren -hoewel je daar geen enkele reden toe hebt- en noem maar op. Ben je familie van Clottemans misschien? Jou optreden hier is uiterst verdacht.

En of mijn woorden uw raken of niet kan mij helemaal niet schelen, maar ik vermoed van wel vermits je teveel gebruik maakt van het smiley: '' wat mij het gevoel heeft dat je het gaat hanteren om ons te indruk te geven dat het u niet raakt. Waarom doet u daarvoor zo'n moeite? Omdat het je net wel raakt zou ik denken.
Oud 17 oktober 2010, 19:35   #1185
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nog iets: ik hoop dat iedereen die hier weduwnaar Dewilde verdacht maakt, zelf geen kinderen heeft, want dan mag die persoon direct naar zijn kinderen en zeggen: 'kinderen, ik ben in staat je moeder te vermoorden, in koelen bloede, met voorbedachte rede.'

Er is trouwens evenveel bewijs tegen JDW als tegen EC hoor...
Erger nog , JDW heeft er het geknipte motief voor ... Z'n vrouw had een halve paraclub en bleef hangen bij ene daarvan die blijkbaar de vaginale pijntjes die ze bij hare vent had deed vergeten ...

Maar voor wat het waard is , persoonlijk denk ik niet echt dat JDW iets heeft geknipt , niet de parachute, niet z'n vrouw ...

Citaat:
Dergelijke mensen zijn het gewoon niet waard ouder te zijn en hun kinderen te hebben, want
IN GODSNAAM WIE GAAT NU DE MOEDER VAN ZIJN EIGEN KINDEREN in koelen bloede, met voorbedachte rede VERMOORDEN?????? Je moet een onmens zijn om zoiets te suggereren!!
Voorbeelden genoeg te vinden mits je er een beetje achter gaat googlen

Citaat:
Dus iedereen die hier Dewilde verdacht maakt is het niet waard ouder te zijn. Een schande is het!!
Wat als EC nu onschuldig is ? Wat maakt dat dan van de mensen die ze hier bijna openbaar aan de galg roepen ???
Oud 17 oktober 2010, 19:35   #1186
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Als het je niet bevalt, kan je het altijd afbollen. Verder hoef ik geen lessen van iemand die dweept met een koningin die haar primaire functie niet eens kon vervullen. Anderzijds ben je wel kostelijk, met je superieure toontje.
Man, als je je niet ontopic kunt houden, bol jij het dan af. Indien je verweer maar bestaat met de poging de tegenstander te raken door zijn avatar aan te pakken, dan ben je helemaal verkeerd bezig.
Oud 17 oktober 2010, 19:41   #1187
gehuigert
Europees Commissaris

gehuigert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Er was een vrouw een jaartje geleden die dat heeft gedaan in Wallonië. Blijkbaar vergis ik mij, want u zegt net dat dit niet kan.

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2010, 19:42   #1188
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht

Er is trouwens evenveel bewijs tegen JDW als tegen EC hoor...
Erger nog , JDW heeft er het geknipte motief voor ... Z'n vrouw had een halve paraclub en bleef hangen bij ene daarvan die blijkbaar de vaginale pijntjes die ze bij hare vent had deed vergeten ...
cafépraat
Citaat:

Maar voor wat het waard is , persoonlijk denk ik niet echt dat JDW iets heeft geknipt , niet de parachute, niet z'n vrouw ...

Voorbeelden genoeg te vinden mits je er een beetje achter gaat googlen
Dat gaan dan vooral voorbeelden zijn waar de moord impusief gebeurden, maar niet met voorbedachte rade. Deze moord gebeurde met voorbedacht rade.
Citaat:

Wat als EC nu onschuldig is ? Wat maakt dat dan van de mensen die ze hier bijna openbaar aan de galg roepen ???
Diegenen die haar verdenken maken gewoon gezonde rationele objectieve redeneringen.
Oud 17 oktober 2010, 19:45   #1189
discuz
Minister

Standaard

Citaat:
Hou eens op met steeds te bekritiseren van zaken en personen waar jullie ten eerste helemaal niks van afweten en ten tweede jullie eigenlijk helemaal niks mee te moeien hebben. Hou eens op met de zielepoot uit te hangen en maak jullie nuttig! Man toch, blijkbaar zit hier veel volk zonder leven, ik bedoel dan zinvol leven.
Pot. Ketel. Zwart

Citaat:
Hou eens op met jullie speculeren, ga gewoon naar jullie ordinaire boerencafé en hou daar jullie idiote toogpraat.
Dit forum is toogpraat 2.0. En daarbij, veel te duur, op café gaan.
discuz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2010, 19:48   #1190
kameleon
Minister

Standaard

Hadden de speurders vroeger ingegrepen dan hadden ze de dag na de moord geweten waar Clottemans uithing toen de rest allemaal aan het rouwen was op de club. Nee, pas 2 dagen later denkt de rigger van de club plots aan een moordscenario.
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2010, 19:48   #1191
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
cafépraat
Wel ... Niet echt MaGNi...
Laat dit nu één van de weinige zaken zijn die in dit proces onomstotelijk bewezen zijn ...

Citaat:
Dat gaan dan vooral voorbeelden zijn waar de moord impusief gebeurden, maar niet met voorbedachte rade. Deze moord gebeurde met voorbedacht rade.
O neen hoor , ik denk zelfs dat men dan een onderscheid moet maken tussen doodslag en moord ...

Citaat:
Diegenen die haar verdenken maken gewoon gezonde rationele objectieve redeneringen.
Op basis van wat ?
Van hoe ze er uitziet ? Van hoe ze door de pers of anderen wordt afgeschildert ?
't Is niet dat er ergens een mes is gevonden met haar vingerafdrukken , geen dna op het één of ander belangrijk stukje materiaal, niet eens een getuige , niets ...
Enkel verwoordingen van mensen die vertellen wat ze van haar vinden ... En dan komt het mooiste , blijkbaar zijn enkel de leden van de wippersclub vrij negatief over haar , dat de familie van de overledene haar uitkiest als dader valt nog te begrijpen , die willen iets of iemand als verantwoordelijke aanduiden . Maar voor de rest zijn alle getuigen redelijk in haar voordeel...
Oud 17 oktober 2010, 19:57   #1192
kameleon
Minister

Standaard

Pas na 1 jaar hadden ze door dat de sabotage op een andere manier gebeurd was. Eerst beweerden ze dat Clottemans de parachute had opengevouwen, gesaboteerd en weer helemaal had opgeplooid terwijl de 2 boven bezig waren en zij beneden moest slapen. Ze denken daar nogal veel van Clottemans.

Laatst gewijzigd door kameleon : 17 oktober 2010 om 19:57.
Oud 17 oktober 2010, 20:49   #1193
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Pas na 1 jaar hadden ze door dat de sabotage op een andere manier gebeurd was. Eerst beweerden ze dat Clottemans de parachute had opengevouwen, gesaboteerd en weer helemaal had opgeplooid terwijl de 2 boven bezig waren en zij beneden moest slapen. Ze denken daar nogal veel van Clottemans.
Na 1 jaar? Wat is je bron daarvoor? Graag een linkje, thanx.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2010, 21:35   #1194
kameleon
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Na 1 jaar? Wat is je bron daarvoor? Graag een linkje, thanx.
Ik ben aan het zoeken naar een bron, maar ik kan deze niet meteen vinden. Misschien dat iemand anders hier wel een linkje weet ?
Oud 17 oktober 2010, 21:46   #1195
snowseals
Burger

snowseals's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hebben jullie eigenlijk niets anders te doen dan hier het amateurrechercheurtje te spelen? Hou eens op met jullie verdachtmakingen aan personen die er heel waarschijnlijk niets mee te maken hebben. Hou eens op met steeds te bekritiseren van zaken en personen waar jullie ten eerste helemaal niks van afweten en ten tweede jullie eigenlijk helemaal niks mee te moeien hebben. Hou eens op met jullie speculeren, ga gewoon naar jullie ordinaire boerencafé en hou daar jullie idiote toogpraat. Hou eens op met de zielepoot uit te hangen en maak jullie nuttig! Man toch, blijkbaar zit hier veel volk zonder leven, ik bedoel dan zinvol leven.

Ik ben echt voorstander geworden om het gepeupel gewoon monddood te maken. ze hebben echt geen reden van praten, want het is je reinste idioterie! Wat een vervuiling op het web!
hey wannabe dikke nek
doe eens wat normaal ? als je er niet tegen kan te discuteren ?
wat zoek je dan op een forum ? uwe ondertitel zegt genoeg !!! haha
als ge daar fan van zijt ? zegt genoeg over de persoon die je bent

verdraagzaamheid is een mooi ding!
snowseals is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2010, 22:03   #1196
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
En al uw posts zijn allemaal overbodig, want u doet niets anders dan speculeren, anderen verdacht maken -behalve de beschuldigde-, overheidsinstantie's bekritiseren -hoewel je daar geen enkele reden toe hebt- en noem maar op. Ben je familie van Clottemans misschien? Jou optreden hier is uiterst verdacht..
Weet je waar je denkfout zit ? Bij je redenering dat ik anderen verdacht maak, er is hier maar één verdachte, en die staat terecht. Op hoogstens evenveel gronden of misschien nog minder dan degenen die hier niet terecht staan. En uit het aanklagen van dat onevenwicht trekt u de conclusie dat ik anderen verdacht wil maken. U gaat het waarschijnlijk niet geloven hé, maar als JDW of MS hier terecht stonden, zou ik ook aan hun kant staan, er is namelijk niet genoeg voor handen om wie dan ook voor assisen te brengen. Dus ook niet voor EC.

Citaat:
En of mijn woorden uw raken of niet kan mij helemaal niet schelen, maar ik vermoed van wel vermits je teveel gebruik maakt van het smiley: '' wat mij het gevoel heeft dat je het gaat hanteren om ons te indruk te geven dat het u niet raakt. Waarom doet u daarvoor zo'n moeite? Omdat het je net wel raakt zou ik denken.
Nee hoor, die raken mij niet

Met

Of zonder smiley

Noorman
Noorman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2010, 22:05   #1197
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het gaat niet om het oplossen van de zaak, lijkt me nogal evident.
Domme opmerking dus van Suqar_7loe
Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2010, 22:08   #1198
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Lees de topic eens door. Komaan jong, er is geen enkel bewijs dat die vrouw schuldig is. Onze forumrechters zijn zich weer voorschut aant zetten. Shit man, ik zit weer met de slappe lach
Ze is wel een goede verdachte...Maar ze is niet alleen : de bedrogen man, de para-wipper zelf, en al de andere clubleden zijn eveneens verdacht.
Inderdaad zonder enige harde bewijzen.
Oud 17 oktober 2010, 22:10   #1199
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
IN GODSNAAM WIE GAAT NU DE MOEDER VAN ZIJN EIGEN KINDEREN in koelen bloede, met voorbedachte rede VERMOORDEN??????
Tja, ik zou ook willen dat zoiets onmogelijk is. Maar het is al teveel gebeurd om het uit te sluiten.

Daar een alibi van maken is echt niet geloofwaardig.

Noorman
Noorman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2010, 22:19   #1200
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:

Hou jij je maar bezig met je koninklijk gespuis, en laat de rest aan normale mensen over.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be