![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16601 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Volgens u kan dat natuurlijk niet, maar het is toch zo gegaan. Je kunt zo veel op de radar zien , maar als je niet weet wat een toestel van plan is schiet je daar nog niets mee op .
![]() |
![]() |
#16602 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16603 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Het was toch jouw onnozele irrelevante vraag of stelling waar ik een antwoord op gaf !!!!!!!!!!!! Waarom beweert ge zo´n stelling die geen zin heeft ? ![]() Citaat:
Citaat:
Cheney kon het gewoon laten afschieten, Pentagon is streng beveiligde zone. Het vliegtuig werd al getrackt door vuurleidingsradars... 50 mile out ... 30 mile out... 10 mile out... Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 18 oktober 2010 om 19:37. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16604 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge kunt mss eens de in beslag genomen videobeelden (44 stuks ofzo) opvragen bij het Gouvernment... die zullen wel vernietigd zijn.... ![]() Het best bewaakte gebouw van de USA en men geeft een speculatieve prutsvideo vrij als desinformatie. YUP.
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 18 oktober 2010 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16605 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo goed mee omgaan ?? ze sloegen te pletter ! al direct
![]() |
#16606 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16607 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 18 oktober 2010 om 19:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16608 |
Banneling
|
![]() pfff zoals Edward de Bono eens zei, je kan 'logica' voor alles en nog wat gebruiken.
Iemand heeft eens een lezing gegeven waarin hij Global Warming aantoonde, daarna, tot ontsteltenis van de aanwezigen, gebruikte hij dezelde argumenten om daarna aan te tonen dat Global warming onzin was! Logica is niet zo heilig als je denkt, als je er maar even logisch over na denkt. ![]() En wat betreft 9-11 is er voor veel mensen een grens die men niet durft te passeren. Als die grens eenmaal gepasseerd is, vallen enorm vel stukjes op hun plaats, maar er is wel lef voor nodig. En hoe meer je geinvesteerd hebt (emotioneel/financieel) in je wereldbeeld, hoe moeilijker het is deze los te laten. nee, voor sommigen is het niet makkelijk en ik benijd ze niet Laatst gewijzigd door conspiracydream : 18 oktober 2010 om 19:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16609 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16610 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16611 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16612 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik lees geen onzin van dubbelnicks...
![]() |
![]() |
![]() |
#16613 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 19 oktober 2010 om 00:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16614 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dacht u nu echt dat alle in beslag genomen video materiaal van camera's afkomstig was die precies op de plaats van impact gericht stonden? En voor een goede bewaking is het veel efficienter om mensen in te zetten, het Pentagon is geen warenhuis! Citaat:
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 19 oktober 2010 om 00:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16615 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat je zegt van wel betekent zeker niet dat dat zo is. Jij bent gewoon, net als iedereen, enorm geestelijk gemanipuleerd. door wat rare instituren (school, universiteiten, etc etc) geindoctrineerd met het idee dat de overheid ok is. (grotendeels). Je zal het er zelf uit moeten krijgen. Laatst gewijzigd door conspiracydream : 19 oktober 2010 om 06:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16616 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U weet helemaal niets over wat ik allemaal denk , blijkt wel.
Ik voel mij dan ook niet beledigd door uw post , want het kan daar onmogelijk over mij gaan. Advies : Lees eerst eens in andere topics voordat je denkt te kunnen beoordelen hoe iemand is.
![]() |
#16617 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ik met een 'onnozel' zweverke (een ask21 of iets vergelijkbaars) tegen 200 per uur een low pass maak op 1 a 2 meter van de grond heb ik letterlijk bijna mijn stick volledig naar voor om dit effect te counteren. Kun je je voorstellen hoe moeilijk dit is met een boeing? Die mannen waren getraind in cesna's, besef je wat voor een hoogteverschil die cockpit heeft tegenover een boeing? Ik heb ooit het geluk gehad tijdens een uitwisseling jaren terug te mogen 'vliegen' met een 737 simulator van de KLM. Weet je hoe moeilijk het is om zo'n bak aan de grond te zetten als je kleine toestellen gewoon bent? Om gewoon al uw flair juist te timen is verschrikkelijk moeilijk (mits kleine toestellen gewoon te zijn) en die mannen kunnen tegen hoe snel, 500 tot 800 kph laag ingevlogen. Ik vind dat straf voor een amateur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16618 |
Banneling
|
![]() Straf was het zeker, maar niet onmogelijk.
Ze vlogen als ik het me goed herinner ook niet volledig evenwijdig met de grond maar in een dalende lijn. Laatst gewijzigd door parcifal : 19 oktober 2010 om 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16619 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16620 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN