Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 oktober 2010, 18:39   #16601
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Op de bovendek ca. centraal laten neerstorten, zoals ik al aanduidde.

En dat is heel belangrijk want moesten er 30 doden minder gevallen zijn dan telde die zelfmoordaanslag niet...
Zeker wel , maar waarom is de keuze voor het crashen in de buitengevel zo verschrikkelijk vreemd volgens u ? Het is juist makkelijk , lekker breed zon gevel . U verhaal over het raken van de kern van het Pentagon als zijnde de enige logische optie snijdt geen hout.

Citaat:
NOGMAALS mijn vraag nu:

Als het PENTAGON ontruimd was waren er geen doden gevallen, dus waarom werden de mensen IN HET GEBOUW niet verwittigd ?

NEGEREN-atmo negeer-Atmo negeer-atmo Echo echo echo.....
Het antwoord daarop is zeer simpel : omdat men niet tijdig op de hoogte was.
Volgens u kan dat natuurlijk niet, maar het is toch zo gegaan.
Je kunt zo veel op de radar zien , maar als je niet weet wat een toestel van plan is schiet je daar nog niets mee op .
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2010, 18:58   #16602
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Juist ja, midden erop, mooi in het groen stukje park. Liefst recht naar beneden.
het is toch mooi dat men al niet meer ontkent dat dit flight 77 was...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2010, 19:22   #16603
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Zeker wel , maar waarom is de keuze voor het crashen in de buitengevel zo verschrikkelijk vreemd volgens u ? Het is juist makkelijk , lekker breed zon gevel . U verhaal over het raken van de kern van het Pentagon als zijnde de enige logische optie snijdt geen hout.
Mijn verhaal
Het was toch jouw onnozele irrelevante vraag of stelling waar ik een antwoord op gaf !!!!!!!!!!!!
Waarom beweert ge zo´n stelling die geen zin heeft ?

Citaat:
Het antwoord daarop is zeer simpel : omdat men niet tijdig op de hoogte was.
ONZIN
Citaat:
Volgens u kan dat natuurlijk niet, maar het is toch zo gegaan.
ONZIN, het vliegtuig is wel te identificeren op radar want het is het enige vliegtuig wat niet op koers zit.
Cheney kon het gewoon laten afschieten, Pentagon is streng beveiligde zone.
Het vliegtuig werd al getrackt door vuurleidingsradars... 50 mile out ... 30 mile out... 10 mile out...
Citaat:
Secretary of Transportation Norman Mineta was in the Presidential Emergency Operation Center with Vice President Cheney as Flight 77 approaced Washington, D.C. This plane was unidentified and flying in restricted airspace for over 45 mintues since the second tower was attacked and it was not intercepted by the Airforce. In fact, two fighters were launched but were sent out over the Atlantic searching for Russians.

On May 23, 2003 in front of the 9/11 Commission, Secretary Mineta testified:

"During the time that the airplane was coming in to the Pentagon, there was a young man who would come in and say to the Vice President, "The plane is 50 miles out." "The plane is 30 miles out." And when it got down to "the plane is 10 miles out," the young man also said to the Vice President, "Do the orders still stand?" And the Vice President turned and whipped his neck around and said, "Of course the orders still stand. Have you heard anything to the contrary?"

Citaat:
Je kunt zo veel op de radar zien , maar als je niet weet wat een toestel van plan is schiet je daar nog niets mee op .
Jij hebt geen bal verstand van grond-luchtafweer, nog eens tot in den treure bewezen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere
Waar zou u het Pentagon naderen wanneer u als piloot in een vliegtuig het Pentagon dicht bij de grond wilt raken ??
Waar zou u in de WTC torens vliegen voor ze snel te laten instorten ??

Laatst gewijzigd door Micele : 18 oktober 2010 om 19:37.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2010, 19:30   #16604
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
het is toch mooi dat men al niet meer ontkent dat dit flight 77 was...
Bewijs eens ?

Ge kunt mss eens de in beslag genomen videobeelden (44 stuks ofzo) opvragen bij het Gouvernment... die zullen wel vernietigd zijn....

Het best bewaakte gebouw van de USA en men geeft een speculatieve prutsvideo vrij als desinformatie. YUP.

Laatst gewijzigd door Micele : 18 oktober 2010 om 19:31.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2010, 19:42   #16605
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Ik vind dat die vooral goed met het grondeffect heeft om gegaan. Niet makkelijk.
Hoezo goed mee omgaan ?? ze sloegen te pletter ! al direct
Oud 18 oktober 2010, 19:48   #16606
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In de radarroom dachten ze dat het een van hun gevechtspiloten moest zijn om zo´n stunt uit te halen...
Hieruit blijkt dat u beweringen op het niet niet natrekt . In de radarroom dacht men dat helemaal niet , dit idee is afkomstig van een DEEL van een quote uit een bepaald artikel. Wie even de moeite neemt om de gehele quote te lezen weet direct dat de bewering een smerige verdraaiing van feiten is.
Oud 18 oktober 2010, 19:53   #16607
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ONZIN
ONZIN, het vliegtuig is wel te identificeren op radar want het is het enige vliegtuig wat niet op koers zit.
Het barstte van de verdachte toestellen in de lucht , men is nog tot diep in de middag koortsachtig op zoek geweest. bovwendien is identificeren iets heel anders als weten wat het precies van plan is .

Citaat:
Jij hebt geen bal verstand van grond-luchtafweer, nog eens tot in den treure bewezen.
Dat hoef ik ook niet want het is niet eens ingezet!!

Citaat:
Waar zou u in de WTC torens vliegen voor ze snel te laten instorten ??
Ook helemaal onderin ! maar dat gaat een beetje lastig met al die hoogbouw in New York .

Laatst gewijzigd door atmosphere : 18 oktober 2010 om 19:53.
Oud 18 oktober 2010, 19:54   #16608
conspiracydream
Banneling

Standaard

pfff zoals Edward de Bono eens zei, je kan 'logica' voor alles en nog wat gebruiken.
Iemand heeft eens een lezing gegeven waarin hij Global Warming aantoonde, daarna, tot ontsteltenis van de aanwezigen, gebruikte hij dezelde argumenten om daarna aan te tonen dat Global warming onzin was! Logica is niet zo heilig als je denkt, als je er maar even logisch over na denkt. En de logica van atmosphere en Dixie etc vind ik geen logica, maar het instandhouden van het wereldbeeld. Zoals Freud al eens aantoonde, mensen 'denken' helemaal niet rationeel. Ze denken dat ze rationeel denken.maar achter de schermen wordt hun denken geleid door slectieve waarneming, emoties, angsten, vooroordelen etc.

En wat betreft 9-11 is er voor veel mensen een grens die men niet durft te passeren. Als die grens eenmaal gepasseerd is, vallen enorm vel stukjes op hun plaats, maar er is wel lef voor nodig. En hoe meer je geinvesteerd hebt (emotioneel/financieel) in je wereldbeeld, hoe moeilijker het is deze los te laten.

nee, voor sommigen is het niet makkelijk en ik benijd ze niet

Laatst gewijzigd door conspiracydream : 18 oktober 2010 om 19:56.
conspiracydream is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2010, 20:55   #16609
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door conspiracydream Bekijk bericht
pfff zoals Edward de Bono eens zei, je kan 'logica' voor alles en nog wat gebruiken.
Iemand heeft eens een lezing gegeven waarin hij Global Warming aantoonde, daarna, tot ontsteltenis van de aanwezigen, gebruikte hij dezelde argumenten om daarna aan te tonen dat Global warming onzin was! Logica is niet zo heilig als je denkt, als je er maar even logisch over na denkt. En de logica van atmosphere en Dixie etc vind ik geen logica, maar het instandhouden van het wereldbeeld. Zoals Freud al eens aantoonde, mensen 'denken' helemaal niet rationeel. Ze denken dat ze rationeel denken.maar achter de schermen wordt hun denken geleid door slectieve waarneming, emoties, angsten, vooroordelen etc.

En wat betreft 9-11 is er voor veel mensen een grens die men niet durft te passeren. Als die grens eenmaal gepasseerd is, vallen enorm vel stukjes op hun plaats, maar er is wel lef voor nodig. En hoe meer je geinvesteerd hebt (emotioneel/financieel) in je wereldbeeld, hoe moeilijker het is deze los te laten.

nee, voor sommigen is het niet makkelijk en ik benijd ze niet
ipv steeds onder een andere nick terug te komen zou je beter met iets of wat lijkt op bewijs afkomen
Oud 18 oktober 2010, 20:58   #16610
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Bewijs eens ?

Ge kunt mss eens de in beslag genomen videobeelden (44 stuks ofzo) opvragen bij het Gouvernment... die zullen wel vernietigd zijn....

Het best bewaakte gebouw van de USA en men geeft een speculatieve prutsvideo vrij als desinformatie. YUP.
DNA, meer dan 100 getuigen en brokstukken van het vliegtuig nog geen bewijs genoeg ... je gaat terug de negeerlijst op, er komt toch niets dan onzin uit
Oud 18 oktober 2010, 21:16   #16611
conspiracydream
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
ipv steeds onder een andere nick terug te komen zou je beter met iets of wat lijkt op bewijs afkomen
of lees eindelijk eens wat ik schrijf, zo moeilijk kan dat toch niet voor je zijn?
Oud 18 oktober 2010, 21:18   #16612
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
of lees eindelijk eens wat ik schrijf, zo moeilijk kan dat toch niet voor je zijn?
ik lees geen onzin van dubbelnicks...
Oud 19 oktober 2010, 00:34   #16613
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Het is voor mij helemaal geen moeilijke grens om te passeren , de Amerikanen doen al zo lang de meest verschrikkelijke dingen in de wereld naar mijn idee, veel erger nog dan 9/11. Dit betekend echter nog niet dat 9/11 dan ook maar een inside job was.

Laatst gewijzigd door atmosphere : 19 oktober 2010 om 00:37.
Oud 19 oktober 2010, 00:44   #16614
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vreemd hè , waarom geeft men dan geen fake video vrij waarop heel duidelijk een AA 757 te zien is die het Pentagon raakt ? Geef daar eens antwoord op.

Dacht u nu echt dat alle in beslag genomen video materiaal van camera's afkomstig was die precies op de plaats van impact gericht stonden?
En voor een goede bewaking is het veel efficienter om mensen in te zetten, het Pentagon is geen warenhuis!

Citaat:
Excerpt from statement of FBI Agent Jacqueline McGuire, who viewed all the videotapes collected as evidence:

fifty-six (56) of these videotapes did not show either the Pentagon building, the Pentagon crash site, or the impact of Flight 77 into the Pentagon.....I personally reviewed the remaining twenty-nine (29) videotapes. I determined that sixteen (16) of these video tapes did not show the Pentagon crash site and did not show the impact of Flight 77 into the Pentagon.....Out of the remaining thirteen (13) videotapes, which did show the Pentagon crash site, twelve (12) videotapes only showed the Pentagon after. I determined that only one videotape showed the impact of Flight 77 into the Pentagon on September 11, 2001 Source

Laatst gewijzigd door atmosphere : 19 oktober 2010 om 00:48.
Oud 19 oktober 2010, 06:54   #16615
conspiracydream
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is voor mij helemaal geen moeilijke grens om te passeren , de Amerikanen doen al zo lang de meest verschrikkelijke dingen in de wereld naar mijn idee, veel erger nog dan 9/11. Dit betekend echter nog niet dat 9/11 dan ook maar een inside job was.
Jouw argumentatie heb ik niet gebruikt hoor, en nee, die grens durf jij niet over.
Dat je zegt van wel betekent zeker niet dat dat zo is. Jij bent gewoon, net als iedereen, enorm geestelijk gemanipuleerd.

door wat rare instituren (school, universiteiten, etc etc) geindoctrineerd met het idee dat de overheid ok is. (grotendeels). Je zal het er zelf uit moeten krijgen.

Laatst gewijzigd door conspiracydream : 19 oktober 2010 om 06:55.
Oud 19 oktober 2010, 11:35   #16616
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

U weet helemaal niets over wat ik allemaal denk , blijkt wel.
Ik voel mij dan ook niet beledigd door uw post , want het kan daar onmogelijk over mij gaan.

Advies : Lees eerst eens in andere topics voordat je denkt te kunnen beoordelen hoe iemand is.
Oud 19 oktober 2010, 11:55   #16617
Johnny Blaze
Minister

Johnny Blaze's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoezo goed mee omgaan ?? ze sloegen te pletter ! al direct
Neen, ze zijn laag in de muur gevlogen, ze zijn niet te pletter geslagen in de grond he. Je beseft toch hoeveel lift die vleugels geven en je beseft toch ook, hoe dichter en sleller je over de grond vliegt hoe feller je een 'luchtkussen-effect' (om het makkelijk verwoordbaar te noemen) krijgt tussen vleugel en grond.

Als ik met een 'onnozel' zweverke (een ask21 of iets vergelijkbaars) tegen 200 per uur een low pass maak op 1 a 2 meter van de grond heb ik letterlijk bijna mijn stick volledig naar voor om dit effect te counteren.

Kun je je voorstellen hoe moeilijk dit is met een boeing? Die mannen waren getraind in cesna's, besef je wat voor een hoogteverschil die cockpit heeft tegenover een boeing?

Ik heb ooit het geluk gehad tijdens een uitwisseling jaren terug te mogen 'vliegen' met een 737 simulator van de KLM. Weet je hoe moeilijk het is om zo'n bak aan de grond te zetten als je kleine toestellen gewoon bent?

Om gewoon al uw flair juist te timen is verschrikkelijk moeilijk (mits kleine toestellen gewoon te zijn) en die mannen kunnen tegen hoe snel, 500 tot 800 kph laag ingevlogen.

Ik vind dat straf voor een amateur.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2010, 12:14   #16618
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Straf was het zeker, maar niet onmogelijk.

Ze vlogen als ik het me goed herinner ook niet volledig evenwijdig met de grond maar in een dalende lijn.

Laatst gewijzigd door parcifal : 19 oktober 2010 om 12:14.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2010, 16:50   #16619
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Straf was het zeker, maar niet onmogelijk.

Ze vlogen als ik het me goed herinner ook niet volledig evenwijdig met de grond maar in een dalende lijn.
Alsof je er zelf bij was
Oud 19 oktober 2010, 16:52   #16620
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, ze zijn laag in de muur gevlogen, ze zijn niet te pletter geslagen in de grond he. Je beseft toch hoeveel lift die vleugels geven en je beseft toch ook, hoe dichter en sleller je over de grond vliegt hoe feller je een 'luchtkussen-effect' (om het makkelijk verwoordbaar te noemen) krijgt tussen vleugel en grond.

Als ik met een 'onnozel' zweverke (een ask21 of iets vergelijkbaars) tegen 200 per uur een low pass maak op 1 a 2 meter van de grond heb ik letterlijk bijna mijn stick volledig naar voor om dit effect te counteren.

Kun je je voorstellen hoe moeilijk dit is met een boeing? Die mannen waren getraind in cesna's, besef je wat voor een hoogteverschil die cockpit heeft tegenover een boeing?

Ik heb ooit het geluk gehad tijdens een uitwisseling jaren terug te mogen 'vliegen' met een 737 simulator van de KLM. Weet je hoe moeilijk het is om zo'n bak aan de grond te zetten als je kleine toestellen gewoon bent?

Om gewoon al uw flair juist te timen is verschrikkelijk moeilijk (mits kleine toestellen gewoon te zijn) en die mannen kunnen tegen hoe snel, 500 tot 800 kph laag ingevlogen.

Lees dan deze eens

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be