![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Schuldig of onschuldig? | |||
Schuldig |
![]() ![]() ![]() |
48 | 38,71% |
Onschuldig |
![]() ![]() ![]() |
76 | 61,29% |
Aantal stemmers: 124. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs bij een gast die bebloede kleren en een moordwapen vol met vingerafdrukken heeft verstopt is er twijfel als die gast een geloofwaardig verhaaltje kan verzinnen (Leopold Storme) Zoals ik al gezegd heb, vrouwe justitia heeft een balans vast..ze werkt niet met een logisch binair stelsel..0 of 1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2162 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het heel goed zou kunnen dat ze het gedaan heeft. En ik zeg al van in het begin dat dat te weinig is om haar op te veroordelen. Sterkte Els, Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2163 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb ergens een belletje horen luiden dat de uitspraak van de jury unaniem was. Er was dus bij 12 mensen die het dossier kennen en die niet door Els C betaald en geen familie waren werden geen enkele twijfel dat onbevlekte Els de moordenares was van Els VD. Dat wil echt wel wat zeggen. Citaat:
Ik heb er alle begrip voor dat ze af en toe freaken als een moordzuchtige psychopate die er bijzit als levende reclame voor frietvet terwijl ze op video haar 'beste vriendin' naar haar dood ziet vallen dan ook nog eens gaat zeggen dat zij toch ook wel een ouder kwijt is (right, en daarom gaat ze net de moeder vermoorden van die kinderen) en dat het toch zo erg is voor haar. Om nog te zwijgen naar de drek die zij over die familie heeft uitgestort met haar beschuldigingen. Ze heeft geen emotie en duidelijk geen mogelijkheid om zich in andere mensen in te leven. Naar mijn mening heeft Els C. nog een lichte straf gekregen, van mij krijgt ze in ieder geval levenslang, letterlijk. Ze zal nooit vergeven worden. Laatst gewijzigd door parcifal : 23 oktober 2010 om 10:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2164 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Gelegenheid: Elk lid en toevallige passant in de parachuteclub. Tijd: Idem Profiel: Moest men van iedereen uit de parenclub, euh parachuteclub een profiel hebben opgesteld. Zouden er wel wat meer verdachten geweest zijn? Net als wat betreft een psychiatrisch verleden, wat dat ook mogen betekenen. Motief: Alle jaloerse echtgenoten of jaloerse sekspartners van playboy Marcel, en dat zijn er heel wat. En dat zijn nog maar een paar voorbeelden, omdat we niet echt weten wat er nog allemaal gaande was in die parenchuteclub. Maar geef toe, waarom naar meerdere daders zoeken, als je der al eentje hebt? De zaak is opgelost en de centen zijn binnen. Morgen spreken we hier niet meer over. Het verwerkingsproces kan beginnen...
![]() |
![]() |
#2165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jij je oren en ogen dicht houd, kom je nergens. Volgens jouw redeneringen kan het evengoed een ufo of pterodactylus geweest zijn. Belachelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2167 |
Burger
|
![]() Parcifal, eigenlijk wordt ik heel bang van kortzichtige mensen als jij.
Jij gaat over lijken net zoals degenen die je beschuldigt, geen plaats voor twijfel of emotie. Heel eng vind ik dat, ooit al eens een profiel van jezelf laten maken?
![]() |
#2168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2170 | ||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
2 Citaat:
Citaat:
Citaat:
sterkte Els, Noorman Laatst gewijzigd door Noorman : 23 oktober 2010 om 11:19. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 200.000 euro morele schadevergoeding.
Een vrouw die je niet meer kan bedriegen. Een dikke verzekeringspremie optrekken. Dat zijn dus echt geen motieven voor ons gerecht.
![]() |
#2172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De schuldige wel ja. Hier is echter onrecht gesproken.
![]() |
![]() |
#2175 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2176 |
Banneling
|
![]() Je kan het niet ontkennen, zijn leven is er beter op geworden sinds zijn vrouw gedood werd. Als Clottemans echt schuldig is, mag hij haar bedanken. Ze heeft het vuile werk opgeknapt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2177 |
Minister
|
![]() Zeiden ze niet dat het make-up tasje gestolen was, maar dat de 10 euro wel was achtergebleven en dat een bewijs was van trofee ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien ook wel omdat ik zelf wat gerechtelijke ervaring heb die me nogal de zekerheid heeft gegeven dat je bezig bent met serieuze leugenaars en dikwijls zelfs rasechte bedriegers. Maar dat is mijn persoonlijke ervaring. Geen algemene.
![]() |
![]() |
#2179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we de zaken eens omdraaien waar het gerecht in de fout gaat, dat komt natuurlijk ook al eens voor, is het altijd...geen bewijs = geen zaak!
Omgekeerd lukt dat dus wel. Foefelaars!
![]() |
#2180 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |