![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ik er niet bij zeg wat ze kunnen hebben is het vedomd lastig om te tellen of iemand een diagnose juist heeft gesteld en om daar kansberekening op los te laten. Stel er zit een patient met een naar kuchje en de auragenezer zegt vervolgens dat er een soort blokkade lijkt te zitten in het keel- en longgebied, is dat dan een correcte diagnose? Bovendien zullen veel van deze auristen erop staan (in ieder geval achteraf) dat ze dit alleen kunnen als ze op hun eigen vertrouwde manier werken, een manier waarbij ze mensen gedurende relatief lange tijd kunnen observeren en bovendien een gesprek kunnen aan gaan met de patient. "Ik voel iets bij uw 7e chakra, in de onderrug." - "Ja, dat klopt, hier ongeveer, daar doet het pijn". Controleren of een diagnose aan de hand van een aura is gesteld is vrijwel onmogelijk. Om vast te stellen of er zoiets uberhaubt bestaat zou je dan ook het liefst zo'n simpel mogelijke proef wllen hebben, die niet uit te voeren is vor norale mensen maar een eitje zou moeten zijn voor auristen. Een beetje zoals die proef van die 9-jarige waar ze massaal voor faalden dus... Mocht je toch nog eens een klinische test gaan uitvoeren dan stel ik voor een aantal doktoren, medische wetenschappers en eventueel goochelaars in de mix te gooien om te kijken of je zonder een aura te zien ook op wonderbaarlijke wijze de juiste diagnoses zou kunnen stellen.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 23 oktober 2010 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5202 |
|
![]() Ja, wauw, daar overtuig je ons inderdaad wel mee. Waar blijft nou die uitslag van een experiment dat aura's aantoont?
![]() |
![]() |
#5203 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn "aura" manifesteert zich meestal na het nuttigen van ajuinsoep of na een nachtje vreten en zuipen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5205 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door flatliner : 23 oktober 2010 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5206 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
je gaat vanavond naar bed, je desintegreerd volledig, en ontwaakt op jupiter. Volledig mogelijk via de quantum theorie. De kans dat dit echter kan gebeuren is minimaal. Maar veronderstel dat het gebeurt, je hebt echt pech gehad, en beng, wakker op jupiter. Hoe ga je dat "experiment" herhalen? Je kan theoretisch bewijzen dat het kan, maar in de praktijk zul je terug een heel lange tijd moeten wachten om het experiment te herhalen. Laatst gewijzigd door flatliner : 23 oktober 2010 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dergelijke fenomenen mag je beschouwen als onbestaand. Laatst gewijzigd door parcifal : 23 oktober 2010 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Start Trek ken ik maar mama heeft verteld dat TV niet echt is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5209 | |
|
![]() Citaat:
Terloops wil ik even opmerken dat mijn voorspellingen over de aanwezigheid van nworemover/kwahjagan/nwoconspiracy/conspiracydream/ToConspire tot dusver helemaal zijn uitgekomen. Wie graag wil weten hoe ik dat doe, mag me PM'en en 24,99 euro overschrijven voor een sessie Forumvoorspellen met goeroe Steve_M (handboek verkrijgbaar aan 99,99 euro, auralezingen 249,99 euro, set unieke bergkristallen 349,99). http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5102 Laatst gewijzigd door Steve_M : 23 oktober 2010 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5210 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Wat je niet begrijpt is dus niet echt, dan moet je wel in een vreemde wereld leven, zoveel dingen dewelke je niet machtig bent. Stel je een lege doos voor, gevuld met een gas. Deze doos verdeel je met een tussenschot in 2 stukken. In het schot maak je een klein gaatje. Theoretisch kun je nu voorspellen dat het mogelijk moet zijn, dat alle atomen van het gas zo met elkander botsen, dat op een bepaald moment, het gas volledig aan 1 kant van het schot is. Als je echter deze bereking uitvoert, heb je meer tijd nodig dan het heelal bestaat, om zulk een waarneming te kunnen doen. Maar je kan de kansberekening/waarschijnlijkheid berekenen, welke kans je hebt dat het gebeurd. Laatst gewijzigd door flatliner : 23 oktober 2010 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ajuinsoep van den Aldi na vreten en zuipen? Hoeveel tijd spendeer je eigenlijk op het toilet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
TV beggrijp ik en toch is het niet echt. "een atoom van een gas in een doos " versus " menselijk lichaam dat desintegreert naar ..." Small difference about the size of Planck's lenght maar dan inversely proportional. ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 23 oktober 2010 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heeft niets te maken met de werkelijkheid. |
|
![]() |
![]() |