![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4321 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4322 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Dus wie is er nu eigenlijk hypocriet?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
|
|
|
|
|
#4323 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Links is tegen dierenleed uitzondering de islam. Links is tegen discriminatie uitzondering de islam. Conclusie links is hypocriet. Links denkt alleen aan de stemmen. De geschiedenis van hun verraad zal ooit in de boeken komen te staan. |
|
|
|
|
|
|
#4324 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4325 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4326 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#4327 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Verder begrijp ik u wel ergens maar ik verzoek u dringend om uit uw kleine hokje leeftijdsgenoten en muziekstroming te treden als u iets zinnigs over een heel taalgebied wilt zeggen. U zult het met mij eens zijn (zonder mijn smaak te kennen, maar ik geef een tip : gisteren heb ik een CD kleinkunst beluisterd, vandaag een CD met Franse chansons) dat wij heel erg verschillen en zeker niet naar dezelfde muziek luisteren. Ik ken zowat niemand van de artiesten die u altijd oplijst en ik zie dat helemaal niet als een gemis. Ik ga hen echter niet beoordelen omdat ik hen niet ken, ik ga ook uw groepje in uw hokje niet beoordelen omdat ze naar muziek luisteren die mij niet interesseert. Mijn verzoek aan u : probeer hetzelfde te doen. Dat is de eerste stap om te leren relativeren in het leven, iets wat erg belangrijk is, u zult dat vanzelf merken als u wat ouder wordt.
|
|
|
|
#4328 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#4329 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4330 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Speciaal voor het klootjesvolk nog in italics de term superras, en dan maar hopen dat ze snappen wat ironie is. Meestal tevergeefs. |
||
|
|
|
|
|
#4331 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat u vrijwel niemand kent van de populairste ariesten uit uw cultuur duidt op een gebrek aan interesse in uw eigen cultuur. Was dat niet net datgene dat u 'moslims' in feite verweet? Citaat:
En u ziet dat niet als gemis. Dat mag natuurlijk. Het geldt voor heel veel 'Vlamingen'. Maar dan, komt u 'moslims' in ons taalgebied hier een lesje spellen? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 23 oktober 2010 om 11:40. |
||
|
|
|
|
|
#4332 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4333 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
De toegevingen voor besnijdenis en ritueel slachten; is niet "tegen alle religies behalve tegen de islam" aangezien dit dan "behalve tegen islam en jodendom" moet zijn. Het is niet "christelijke symbolen weg" maar "religieuze symbolen weg in overheidsgebouwen". "Proberen bepaalde vakken in een niet landstaal te geven. " zie ik nu toch ook niet als "tegen alle religies behalve de islam". Dit is helemaal niet religiegebonden. Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 23 oktober 2010 om 12:45. |
||
|
|
|
|
|
#4334 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De hele tijd zit u te vertellen dat wij, Vlamingen (in uw ogen "klootjesvolk"), geen cultuur hebben en nu verwijt u mij gebrek aan interesse voor onze cultuur ... heu ????? Overigens, waar heb ik gezegd dat moslims geen interesse hebben voor hun eigen cultuur, het is net mijn wens dat ze zich een beetje minder interesseren voor de cultuur die ze in hun heimatland zouden moeten achtergelaten hebben en wat meer voor de cultuur van het nieuwe land waarin veronderstelt wordt dat ze integreren.
|
|
|
|
#4335 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vroeger moesten de kruisbeelden uit elk openbaar gebouw, maar nu springen ze in de bres voor moslima die in datzelfde gebouw per se hun hoofddoek willen ophouden.
Er is geen enkel verschil, allleen die met de hoofddoek zijn hun kiespubliek, die met het kruis niet. |
|
|
|
|
|
#4336 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niets. Bij ons zeggen ze : den hond zijn kloten. |
|
|
|
|
|
|
#4337 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Denk u dat dieren in een slachthuis niet gekeeld worden? Dat het daar niet bloederig is?
|
|
|
|
#4338 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Pech honeypop. Je neemt je wensen voor werkelijkheid. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#4339 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4340 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Slachterijen zijn overdekte plaatsen waar kwaliteit en hygiëne gewaarborgd kunnen worden bij het slachten van vee of wild. Zou volgens u dezelfde hygiëne gewaarborgd worden bij het thuisslachten?
|
|