![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4601 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4602 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4603 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4604 |
Banneling
|
![]() *knip*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4605 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft iemand ondertussen dat bewijs al gevonden?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4606 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4607 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4608 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oké. We zijn er uit. Voor Paulus is elke vorm van seks, behalve de missionarispositie (bij voorkeur met alle lichten uit, veronderstel ik), pervers. Want Sigmund heeft het gezegd!
![]() |
![]() |
![]() |
#4609 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4610 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4611 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4612 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Branden in de hel zult ge, gij vermaledijde zondaar!
![]() |
![]() |
![]() |
#4613 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar goed, alle gekheid op een stokje... Nog steeds geen bewijs dat homoseksualiteit pervers zou zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#4614 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gezien volgens diverse verklarende woordenboeken en encyclopedies 'perversie' als zijnde 'tegennatuurlijk' verklaren (zie de links hierboven).... gezien het feit dat homoseksualiteit niet tot voortplanting kan leiden,... gezien, zonder voortplanting, quasi alle leven binnen de pakweg 150 jaar verdwenen zou zijn,... kunnen we gezien deze feiten er niet omheen, dat homoseksualiteit tegen de natuurlijke gang van zaken in gaat en alsdusdaning, inderdaad pervers is. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4615 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Homoseksualiteit gaat helemaal niet tegen de natuurlijke gang van zaken in. Integendeel zelfs: homoseksualiteit blijkt in de natuur bijzonder veel voor te komen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 26 oktober 2010 om 10:46. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4616 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik toon gewoon aan wat de betekenis is van "perversie" volgens diverse verklarende woordenboeken en encyclopedieën, die hier aldoor (ook door u Raf) gebruikt worden als ondersteuning of bron van.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nogmaals: Wel,... gezien volgens diverse verklarende woordenboeken en encyclopedieën 'perversie' als zijnde 'tegennatuurlijk' verklaren (zie de links hierboven).... gezien het feit dat homoseksualiteit niet tot voortplanting kan leiden,... gezien, zonder voortplanting, quasi alle leven binnen de pakweg 150 jaar verdwenen zou zijn,... kunnen we gezien deze feiten er niet omheen, dat homoseksualiteit tegen de natuurlijke gang van zaken in gaat en als dusdanig, inderdaad pervers is. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 oktober 2010 om 10:55. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4617 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is ook niemand die het in zijn hoofd haalt om al die handelingen als "pervers" te bestempelen. Citaat:
Natuurlijk wel.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4618 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk niet.
Homoseksualiteit is dan ook niet de verklaring van het woordje "perversie". "Tegennatuurlijk" is dat wel Citaat:
Citaat:
Citaat:
En dat is wat homoseksualiteit doet. Het gaat tegen de natuur in. Want het kan nooit tot voorplanting leiden, en dat staat haaks op de natuurlijke gang van zaken en de reden waarom de soorten met seksualiteit zijn uitgerust. Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4619 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nèt niet, Paulus... Nèt niet... Ik weet het. Je bezondigt je wel vaker aan dat soort voordspelletjes. ![]() Zoals ik al zei: er is geen enkel beletsel voor homoseksuelen om zich voort te planten. Voortplanting heeft juist daarom niets met deze discussie te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4620 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De link is dat volgens diverse verklarende woordenboeken en encyclopedieën, die hier aldoor (ook door u Raf) gebruikt worden als ondersteuning of bron van,... ... tegennatuurlijk.... ... geven als verklaring van het woord of begrip. En dat is wat homoseksualiteit doet. Het gaat tegen de natuur in. Want het kan nooit tot voorplanting leiden, en dat staat haaks op de natuurlijke gang van zaken en de reden waarom de soorten met seksualiteit zijn uitgerust. Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |