Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 27 oktober 2010, 15:20   #61
De Geus
Global Moderator

De Geus's schermafbeelding

Standaard

Mag ik de topicstarter, Salvadorii, vragen wat de bedoeling van deze draad is? Ik sta namelijk op het punt de draad de verplaatsen naar K&K.

Met vriendelijke groet,

De Geus
global moderator Politics.be
De Geus is offline  
Oud 27 oktober 2010, 15:23   #62
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Die man zijn zelfhaat heeft het leven gekost aan tientallen miljoenen mensen. Als die man gewoon het lef zou gehad hebben om zichzelf te aanvaarden was het voor niet nodig. Dat is alles wat ik stel. Niks tegen homos of joden of homojoden - alleen diegene die hun zelfhaat ombuigen in haat voor de andere.
En degene die de schuldgevoelens van de rest gebruiken in hun voordeel om hun eigen willetje door te drijven.
alfa16vjtd is offline  
Oud 27 oktober 2010, 15:23   #63
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Hitler was geen jood, geen homo en hij haatte zichzelf niet. Dat zegt veel over de kwaliteit van deze postings.
Hitler heeft heel zijn leven gevreesd dat zijn Grootmoeder langs vaderskant zwanger werd van een Jood, waarvoor ze toen werkte in Graz; of het waar is of niet maakt niet zo uit - dat Hitler dit vreesde wel.
Hitler heeft ook nooit een seksuele relatie gehad met een vrouw, ook nie Eva Braun; ok het zou kunnen dat hij pedofiel was, maar ik hou het op homo.
Salvadorii is offline  
Oud 27 oktober 2010, 15:24   #64
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die man zijn zelfhaat heeft het leven gekost aan tientallen miljoenen mensen. Als die man gewoon het lef zou gehad hebben om zichzelf te aanvaarden was het voor niet nodig. Dat is alles wat ik stel. Niks tegen homos of joden of homojoden - alleen diegene die hun zelfhaat ombuigen in haat voor de andere.
Tja, dat is één van de duizenden theoriën die er over Adolf bestaan. Volgens mij was hij gewoon de wrong man on the right place on the right time. Maar ok, dat heeft niet zoveel met deze draad te maken.

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline  
Oud 27 oktober 2010, 15:26   #65
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op basis van welke bewijzen besluit je dat Hitler zichzelf hate?
Oud 27 oktober 2010, 15:26   #66
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Geus Bekijk bericht
Mag ik de topicstarter, Salvadorii, vragen wat de bedoeling van deze draad is? Ik sta namelijk op het punt de draad de verplaatsen naar K&K.

Met vriendelijke groet,

De Geus
De bedoeling was een debat over wat de EU wel of niet zo kunnen/willen doen in geval dat Belgie in de impasse blijft (ok t is mss een beetje provocatief verwoord), maarja ik kan er ook niet aan doen als er niet ontopic gediscussieerd wordt. Ik kan moeilijk in debat gaan met mezelf.

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 27 oktober 2010 om 15:28.
Salvadorii is offline  
Oud 27 oktober 2010, 15:27   #67
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik denk juist het omgekeerde dat hij zo zeker was van zijn gelijk en dus niet zichzelf haatte.
alfa16vjtd is offline  
Oud 27 oktober 2010, 15:30   #68
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hitler heeft heel zijn leven gevreesd dat zijn Grootmoeder langs vaderskant zwanger werd van een Jood, waarvoor ze toen werkte in Graz; of het waar is of niet maakt niet zo uit - dat Hitler dit vreesde wel.
Hitler heeft ook nooit een seksuele relatie gehad met een vrouw, ook nie Eva Braun; ok het zou kunnen dat hij pedofiel was, maar ik hou het op homo.
Dat is niet het besluit dat John Toland trok in zijn boek, "Hitler, het einde van een mythe."

En john Toland is niet bepaald een Hitler liefhebber, als er ook maar een ernstige aanwijzing had over geweest dan had hij het wel geschreven.

Hij kwam echter tot een andere conclusie, namelijk dat Hitler met E. braun samenleefde als man en vrouw.
Oud 27 oktober 2010, 15:37   #69
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat is niet het besluit dat John Toland trok in zijn boek, "Hitler, het einde van een mythe."

En john Toland is niet bepaald een Hitler liefhebber, als er ook maar een ernstige aanwijzing had over geweest dan had hij het wel geschreven.

Hij kwam echter tot een andere conclusie, namelijk dat Hitler met E. braun samenleefde als man en vrouw.
Ja zoiets is natuurlijk nooit helemaal te bewijzen 'beyond a reasonable doubt', maar de meeste historici zijn het eens dat hij in ieder geval op het vlak van seksualiteit zware 'issues' had. En ook met vrouwen in t algemeen trouwens. Persoonlijk geef ik veel gewicht aan het meid die het kamer van Hitler in t Kehlsteinhaus (Arends nest) kuisten, als ook ander huispersoneel, die daar nooit enige teken van een seksleven zagen. Dat men regelmatig seks zou hebben en dat daar nooit tekenen van zouden zijn op bvb de lakens, lijkt me uiterst onwaarschijnlijk.
Salvadorii is offline  
Oud 27 oktober 2010, 15:38   #70
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Hij vreesde dat hij jood was, en had het moeilijk met zij seksualiteit en hij hate joden en homos. Moet er nog een tekening bij.

NB: Niemand iet ontopic te zeggen?
Salvadorii is offline  
Oud 27 oktober 2010, 15:49   #71
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

En toch gaat er weer op elke draad morgen weer iemand beweren dat Europa dit of dat zal doen. Dat is nonsens de EU ga een beetje met afkeer toekijken en eventueel af en toe een zinloze uitspraak. Om gebied van buitenlandse zaken stelt de EU niks voor, zelfs als iedereen plus of min het eens is (EU en Darfur iemand?) laat staan dat er voldoende eenheid zou ontstaan om een krachtdadig beleid te voeren inzake de interne politieke situatie van een lidstaat. Dus de EU doet just niks. Nu het tegenargument aub...
Salvadorii is offline  
Oud 27 oktober 2010, 16:00   #72
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In vele Afrikaanse landen wordt dat mooi gevonden zon snor (snailtrails ook trouwens). Is echt hallucinant soms: mega hete chick, gemaquilleerd, trendy kleren, geplukte wenkbrauwen etc etc met een baardje! Dat is verwarrend voor uw hormonenhuishouding hoor
Ik hou nogal van haar
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 27 oktober 2010, 16:01   #73
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Die met hun baarden zijn shemales, slimmeke!
NEEEEEEE, echt ni!!
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 27 oktober 2010, 16:07   #74
De Geus
Global Moderator

De Geus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De bedoeling was een debat over wat de EU wel of niet zo kunnen/willen doen in geval dat Belgie in de impasse blijft (ok t is mss een beetje provocatief verwoord), maarja ik kan er ook niet aan doen als er niet ontopic gediscussieerd wordt. Ik kan moeilijk in debat gaan met mezelf.
Goed. Ik gun u het voordeel van de twijfel. Wilt u wel ervoor zorgen dat er on topic geantwoord wordt? U kunt de discussie dan een beetje bijsturen.

Veel succes,

De Geus
De Geus is offline  
Oud 27 oktober 2010, 16:09   #75
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd Bekijk bericht
Zie ik wel nog zitten
ongelooflijk toch,die "ik open mijn anus " mentaliteit,
vlamingen zijn de europese negers
Oud 27 oktober 2010, 16:22   #76
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
En toch gaat er weer op elke draad morgen weer iemand beweren dat Europa dit of dat zal doen. Dat is nonsens de EU ga een beetje met afkeer toekijken en eventueel af en toe een zinloze uitspraak. Om gebied van buitenlandse zaken stelt de EU niks voor, zelfs als iedereen plus of min het eens is (EU en Darfur iemand?) laat staan dat er voldoende eenheid zou ontstaan om een krachtdadig beleid te voeren inzake de interne politieke situatie van een lidstaat. Dus de EU doet just niks. Nu het tegenargument aub...
Is er niemand die vindt dat de EU zich wel zou mengen? 't wordt hier anders wel vaak genoeg gesugereert...
Salvadorii is offline  
Oud 27 oktober 2010, 16:29   #77
Ernst Niessen
Europees Commissaris

Ernst Niessen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is er niemand die vindt dat de EU zich wel zou mengen? 't wordt hier anders wel vaak genoeg gesugereert...
Ik denk dat de EU zich niet heeft te moeien met de ontwikkelingen in België. Misschien dat er wel spraakmakende EU-functionarissen iets erover willen zeggen, maar zij bepalen niets.

Voor de landen buiten de EU zal een eventuele splitsing van België niet meer dan een opmerking in het avondjournaal of een kolommetje in het buitenlandkatern van de krant zijn.

De internationale politiek is wat dat betreft pragmatisch en nuchter. Men is eerder nieuwsgierig naar de nieuwe situatie dan dat men teleurgesteld zou zijn over wat is gesplitst. Een nieuwe ronde met nieuwe prijzen. Zo eenvoudig is dat.
Ernst Niessen is offline  
Oud 27 oktober 2010, 16:41   #78
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ernst Niessen Bekijk bericht
Ik denk dat de EU zich niet heeft te moeien met de ontwikkelingen in België. Misschien dat er wel spraakmakende EU-functionarissen iets erover willen zeggen, maar zij bepalen niets.

Voor de landen buiten de EU zal een eventuele splitsing van België niet meer dan een opmerking in het avondjournaal of een kolommetje in het buitenlandkatern van de krant zijn.

De internationale politiek is wat dat betreft pragmatisch en nuchter. Men is eerder nieuwsgierig naar de nieuwe situatie dan dat men teleurgesteld zou zijn over wat is gesplitst. Een nieuwe ronde met nieuwe prijzen. Zo eenvoudig is dat.
Ik geef uw gelijk hoor, maar toch hoort men vaak beweren dat bvb de EU en referendum zal eisen in VL of de zes, of VL zou verplichten en corridor af te staan, of Brussel een Europese district wordt etc. Cloud cuckooland zou Mvr. Thatcher zeggen. Het is best dat de mensen weten wat men wel en niet mag verwachten van de EU. En datisnietveel, behalve als er (veel) doden vallen. En zover komt het nooit als iedereen een heel klein beetje normaal doet.
Oud 27 oktober 2010, 16:48   #79
Ernst Niessen
Europees Commissaris

Ernst Niessen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik geef uw gelijk hoor, maar toch hoort men vaak beweren dat bvb de EU en referendum zal eisen in VL of de zes, of VL zou verplichten en corridor af te staan, of Brussel een Europese district wordt etc. Cloud cuckooland zou Mvr. Thatcher zeggen. Het is best dat de mensen weten wat men wel en niet mag verwachten van de EU. En datisnietveel, behalve als er (veel) doden vallen. En zover komt het nooit als iedereen een heel klein beetje normaal doet.
Men kan het misschien 'horen beweren', maar het is absoluut ondenkbaar dat de EU zelfs maar een referendum kan eisen. De gedachte alleen al is onverteerbaar. Als de EU dit toch zou doen, dan wordt de angst van Paul Beliën met zijn boek 'A Throne in Brussels' wel heel erg bewaardheid.
Ernst Niessen is offline  
Oud 27 oktober 2010, 16:57   #80
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Het idee dat Spanje of het VK akkoord zouden gaan met zulke bemoeienis is ondenkbaar, om te beginnen. Maar ik kom zelf intelligente mensen, goed geinformeerde mensen tegen die het tegendeel geloven - 'Brussel is de hoofdstad van de EU, dat kunnen ze toch niet negeren' of 'Frankrijk zal zorgen dat de EU aan de kant van de franstaligen staat'. Maar dat onderschat serieus hoe log en verdeeld de EU is, en gaat ook uit van een zeer egocentrische wereldbeeld, alsof Belgie voor het buitenland (of de EU zelf) voor hun van levensbelang zouden zijn. Terwijl we belangen niet het enige dier in de zoo zijn he.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be