![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4781 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4782 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De natuur maakt geen "fouten" an sich. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4783 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Al dat gezeik over voortplanting mag trouwens wel eens stoppen: tegen 2050 lopen er zo'n 11 miljard mensen rond op de planeet. Tenzij we tegen dan graan kunnen kweken op de maan, zitten we dan met een enorm probleem. Hoe meer niet-voortplantenden, hoe liever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4784 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4785 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4786 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4787 |
|
![]() Haarkloverij? Het is duidelijk dat je de hele discussie op je eigen persoontje wil betrekken en daarom gemakkelijksheidhalve grote groepen holebi's uitsluit. Voor persoonlijke therapie bestaan er andere kanalen dan dit forum. Anders betaal je me maar 50 euro per uur, dan mag je tegen mij wat komen wenen over jouw individuele situatie. Niet alleen ken ik nogal wat homoseksuele vrouwen, ik ken er verschillende die kinderen hebben. Wat nu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4788 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk heb je het over de gelijkschakeling van homo's / lesbiennes met heterokoppels over het mógen hebben van kinderen. De technologie (in vitro, ...) én de wetgeving (adoptie, ...) laten dat toe, dus als men achter die gelijkschakeling staat, dan moet die technologie en die wetgeving ook ter beschikking staan van homo's en lesbiennes. Er zijn er natuurlijk die daar anders over denken.
![]() |
![]() |
#4789 | |
|
![]() Citaat:
Ik ken ook lesbische vrouwen die een relatie met een man achter de rug hebben; er zijn vrouwen die van twee walletjes eten; kinderen hebben geadopteerd; een beroep hebben gedaan op een donor, etc. Dat verandert allemaal niets aan de argumentatie die ik hier heb ontplooid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4790 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4791 | ||
|
![]() Citaat:
Vermoedelijk zag hij het onderscheid niet tussen de onpersoonlijke vorm van "je" (zoals in "je wordt al snel hoorndol van dat lawaai") en de persoonlijke. Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 27 oktober 2010 om 14:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4792 |
|
![]() Laat het eens bezinken. Of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4793 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4794 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4795 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb je inderdaad gesteld en die stelling is - zoals ondertussen al meermaals aangetoond - verkeerd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4796 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag door een bejaarde Homo benaderd geweest,ik walg er nu nog meer van,spijtig dat het zo een toffe gast was.......
Ik blijf het raar vinden |
![]() |
![]() |
![]() |
#4797 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4798 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... dat homoseksuelen zich niet kunnen voortplanten met hun partner binnen hun relatie... ...voor je je stoorzender afzet. Maar dat je nu ook nag gaat beweren dat voortplanten wel zou gaan met homoseksualiteit, lijkt me van het goede te veel. Je bedoelt natuurlijk dat homoseksuele mensen wél kinderen kunnen krijgen en er is ook niemand die dat betwist, maar dat zal dan niet zijn met homoseksualiteit als middel. En dat weet je best. Kinderachtig gedoe noem ik dat. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4799 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4800 |