![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#8121 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#8122 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bovendien vind ik het een overdreven toepassing van de heren Popper enzo hier. Men zegt "men observeert iets niet, dus bestaat het niet". Ten eerste heeft men het hier over psychologische en niet wetenschappelijke concepten. Ten tweede lijkt het mij nog onwaarschijnlijker om te zeggen dat er een gigantische sprong is tussen de zielloze, geconditioneerde automata zijnde de dieren en de mens, die een rijk en geconvolueerd gevoelsleven heeft. En hoe interpreteren? Een beetje zoals Moore probeerde te doen in mijn onderschrift, maar dan met nog minder woorden. |
|
|
|
|
|
|
#8123 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#8124 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#8125 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#8126 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Wie ben ik om Aristoteles tegen te spreken
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
#8127 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#8128 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ze aaien het skelet en kunnen soms een heel uur staan trompeteren in een kring rond de dode. |
|
|
|
|
|
|
#8129 |
|
Minister-President
|
het leuke aan dieren is dat ze niet zo arrogant en prententieus zijn als het mensensoort
|
|
|
#8130 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#8131 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik zal er dan met veel plezier mee communiceren.
|
|
|
|
|
#8132 |
|
Banneling
|
Ik denk dat je iets te verstard en hoogbejaard bent om nog argumenten echt te aanvaarden. Maar ik heb je eens wat over de Caledonische kraai aangebracht. Weet je nog?
|
|
|
|
|
|
#8133 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Misschien is mijn geheugen te verstard daarvoor.
|
|
|
|
|
#8134 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/New_Caledonian_Crow Onderaan nog wat links, maar de eerste is de beste. Bovendien is er kans dat ze een beperkt begrip van "folk physics" hebben: als men hen een beeld toont van een zwevend voorwerp, kijken ze verdwaasd naar het scherm. Ze vinden het raar dat het voorwerp niet valt. |
|
|
|
|
|
|
#8135 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Beschikken over bewustzijn is niet hetzelfde als beschikken over communicatievaardigheden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#8136 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe communiceer je met iets dat geen bewustzijn heeft?
|
|
|
|
|
#8137 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#8138 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#8139 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is voor discussie vatbaar.
|
|
|
|
|
|
#8140 |
|
Banneling
|
|
|