![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Schuldig of onschuldig? | |||
Schuldig |
![]() ![]() ![]() |
48 | 38,71% |
Onschuldig |
![]() ![]() ![]() |
76 | 61,29% |
Aantal stemmers: 124. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2361 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar ik passeer toch start voor mijn tweehonderd euro he?
![]() |
#2362 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Met dat motiveren zou ik trouwens maar opletten, een kopietje van het betoog van Vermassen als motivering, het kan tellen als vooringenomenheid. Maar dit deel van de discussie, win je, als er geen procedurefouten worden weerhouden, staat het arrest, en daar heeft iedereen zich dan bij neer te leggen. Rechtvaardigheid daarentegen is iets anders, Op naar de vrijspraak Els, Noorman Op naar de vrijspraak |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2363 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kijkt, mijn psychologisch rapport zou uitwijzen dak ne seniele zot zen dat maar al te graag aanslagen op Amerika wenst.
Moest er morgen een aanslag gebeuren kan ik verantwoordelijk gesteld worden omdat er geen bewijzen liggen, maar ik wel het profiel pas.
![]() |
#2364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten heeft Van Aest voldoende gehamerd op 't vlak van het ontbreken van duidelijke bewijslast en in zijn eindpleidooi hamerde hij nog eens op 't feit dat bij geringe twijfel..... Het heeft niet mogen baten daar, er volgens mijn persoonlijke overtuiging, enkel nog hard tegenbewijs ( waarom kan die persoon het niet hebben gedaan ), het aanbrengen ( bij naam dus ) van een alternatief iemand of het volledig doorprikken van het voorgehouden profiel gepikt wordt in tijden waar men blijft roepen dat criminelen harder moeten aangepakt worden, het gerecht krachtdadiger en minder softies moet optreden, en het beter is één onschuldige in de gevangenis te hebben dan 10 schuldigen op vrije voeten. Vertel me eens parcifal, in jouw eerlijke opinie, wat had Van Aest aldus jou moeten doen om die jury te overtuigen bovenop wat hij nu gedaan heeft ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2365 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is of er geen redelijke twijfel meer is een naïeve stelling die alleen hollywood nog hanteert.. Van Aelst had niks meer om te overtuigen, geen andere pistes, geen alibi's, zelfs geen maagdelijk onschuldige persoonlijkheid om weemoed op te wekken.. En voor alle sympathisanten die Elsje veel sterkte toe wensen in haar beproeving...ze heeft nu alles wat een ziekelijke aandachtshoer zich maar kan wensen..de spotlights..(info van bewaarders, uit eerste hand) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2366 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
puur amateurisme van de verdediging dat ze dat niet weten. en buiten 'er zijn geen bewijzen' of ' ze heeft niet bekend' objectieve elementen zoeken die haar vrijpleiten. die waren er blijkbaar niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2368 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2369 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat hij had kunnen doen was volgens mij toch in de eerste plaats zijn cliente een beetje meer sturen. Haar gedrag en uitspraken op het proces hebben veel kwaad bloed gezet, waaronder bij mezelf, ik kan me voorstellen dat de jury daar ook niet ongevoelig voor is. Daarnaast had van Aelst misschien toch meer kunnen focussen op Marcel Somers. Moest hij erin geslaagd twijfel te zaaien over Somers gedrag en hem eventueel zelfs een motief kunnen aangesmeerd hebben, dan was er werkelijk kans dat ze vrijgesproken was. Nu verliep de getuigenis van Somers eerder mak had ik de indruk, dat had best een beetje gepeperder gemogen. Enfin, ik was er niet bij misschien sla ik de bal wel fout, just my 2 cents. Laatst gewijzigd door parcifal : 28 oktober 2010 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2370 |
Banneling
|
![]() Gust kwam gisterenavond een beetje later thuis en werd er door zijn vrouw Julia van beschuldigd gedronken te hebben.
Gust: bewijs dat maar eens. Julia: hoeft niet, want... je hebt er het karakter voor. je weet de drank staan. je hebt de kennis om een flesje te openen. en .... je had er vandaag de tijd voor. Straf: 30 jaar drooglegging. Merci ![]() Laatst gewijzigd door system : 28 oktober 2010 om 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2371 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Julia : ik ben een klerezeikteef die haar man constant op de nek zit, dus je hebt een motief om te zuipen.. Gust: ik pleit schuldig.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2372 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat vonden Vermassen & Co ook . En die eerste kan het weten, want die wordt gevraagd door zijn fanclub om te signeren. Een man van zeer grote importantie dus. Laatst gewijzigd door system : 28 oktober 2010 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2373 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Julia: en al den drank is weg. Gust: de buurman is ook een dronkaard, die zal het wel gepikt hebben want de achterdeur stond vanmorgen open. Julia: de achterdeur was vanmorgen dicht, ik heb ze zelf moeten losdraaien en de sleutel hing rond mijne nek. Gust: Dan zal het de 5 jarige dochter van de buurman geweest zijn, die kan door het katluik. Julia: De vijfjarige dochter vand e buurman is nog te klein om te beseffen dat ze de fleske moet meenemen, en ze zijn weg. Gust: Wacht efkes. 5 min later Gust: de fleskes stonden in een kartonnen doos onder het oud papier, toen ik toevallig kolen ging halen daarnet zag ik ze liggen. Julia: we hebben geen kolenstoof, waarom zou jij kolen gaan halen. Gust: ben ik vergeten. Julia: Het is pas 5 minuten geleden. Gust: Doe nu eens niet zo ambetant zeg. en dat drie weken lang.
![]() |
![]() |
#2374 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je denkt werkelijk dat Cassatie ontvankelijk verklaard zal worden?
![]() |
![]() |
![]() |
#2376 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Op naar de vrijspraak Els, Noorman |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2377 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Een beetje zoals EC veroordeeld is, 't zou namelijk ook heel goed kunnen dat ze het gedaan heeft.........maar 't is op een jury naar de hand van jef die met 30 jaar klaarstond na..........ook lang niet zeker. Op naar de vrijspraak Els, Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2378 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees gerust dat het strafdossier jaren geleden al is uitgeplozen op procedurefouten.
![]() |
![]() |
![]() |
#2379 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2380 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over welke procedures en eventuele fouten in die procedures heb jij het dan als ze niet in het dossier staan? En op welke manier zijn die fouten dan relevant als ze niet in het dossier staan?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 28 oktober 2010 om 16:10. |
||
![]() |
![]() |