![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en ja ik heb de oplossing gevonden voor uw probleem. Je leest de tekst op het doosje, draai het doosje ondersteboven en open aan de rechterkant... et voil�* de bijsluiter zit aan de andere kant.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Logitech draadloze muis gekocht. Zat een Duracell alkaline batterij bij. Volgens de verpakking goed voor minstens 6-9 maanden wegens goed energiebeheer, etc... Na een week was ze leeg. Heb er nu maar een oplaadbare inzitten die het al maanden blijft doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als het niet één van mijn zevenendertig miljoen andere frustraties zijn, zal het deze zijn die me uiteindelijk over de rooie laat gaan en me mits een lukrake killing spree een slachting doet uitrichten op alle vertegenwoordigers van de mensheid die me per toeval passeren, laat staan de complete vernieling van alle fysische materie in mijn omgeving. Ik word daar gek van. Waardoor ik naar een psychiater ga. Die me medicatie voorschrijft. Die ik ga halen bij de apotheek. Waarvan ik dan thuis het doosje opendoe ...............................
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht zelfs dat jij daar toen de starter van was
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hype die de media maken rond elk Apple product dat uitkomt. Als HP een nieuw model op de markt brengt ramt de media ons dat toch ook niet weken door onze strot?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil langs deze weg mede-forummers waarschuwen voor Easy-m in Leuven. Een betere naam zou zijn Difficult-m. Citaat:
Dan zakt toch gewoon uw broek af... Ok, ik ben geen IT-er maar ook geen complete nitwit; dat hebben we (meermaals) geprobeerd. Het is klaar en duidelijk een hardware probleem
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 28 oktober 2010 om 15:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() nm
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 28 oktober 2010 om 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor wie z'n veiligheid dat ze't maken weet ik ni maar 'k vraag me wel af hoe mensen zonder kinderen da openen ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hey Voltian,
Merci voor je antwoord. Wat de oorzaak ook is, het moet in de logs geschreven staan. Mac = unix achter de schermen, dus logs genoeg. Er is een grafische tool die alle logs bundelt (de "Console" app onder Applications -> Utilities). Daarin zou je kunnen gaan zoeken. Bvb in de laatste console messages van voor de crash. Of onder /Library/Logs, daar zit een CrashReporter. Als het softwarematig is dan moet dat daar te zien zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik moest deze namiddag iets gaan halen bij HEMA op de Meir. Nu mijd ik de winkelwandelstraat normaal gesproken als de pest, maar nu kon ik even niet anders. Ik weet terug waarom ik er wegblijf. Duizenden scholieren, duizenden Nederlanders (al dan niet met kinderen - moeten die trouwens niet naar school) en dan allemaal tegen anderhalve kilometer per uur voortschuifelen. En dan heb je nog van die lolbroeken die plots helemaal stoppen met bewegen omdat ze moeten kijken op hun kaart (WTF?) of dringend moeten sms'en en niet genoeg kunnen multitasken om te kunnen wandelen en typen tegelijk. Bij voorkeur beslissen ze dat dan als ik tegen 6 per uur kom aangestormd en me op een halve meter achter hen bevind. In de HEMA leek het alsof ze het voor niets aan het uitdelen waren. Nog een kleine opmerking voor de meelezende Nederlanders (die overigens zeer welkom zijn in onze prachtstad): HEMA is een Nederlands bedrijf, daarvoor moeten jullie niet naar hier komen. Met dank.
P.S.: dat deed deugd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Journalisten en welwillenden die mijn project voor hulp aan daklozen in Brussel willen overnemen/transformeren/naar hun hand zetten/op hun naam zetten.
http://brusselsislove.wordpress.com Ben het beu, die lui die bellen alsof ze willen helpen of iets aanbieden, waar ik uiteindelijk niét gediend mee ben en dat enkel HEN helpt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() PS: wat ik ook BEU ben dat zijn die joernalisten die van de daklozenellende in Brussel zelfs een multicultureel festijn kunnen maken in hun krantje zodra er een Belg van marokkaanse origine iets goeds doet.
Grrrrrrrrrrrrrrrrr!!!! F*¨*¨ Off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net mijn dochter ne verse pamper aan gedaan. Ik neem ze terug op en ze schijt opnieuw. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zo te zien is dit draadje een schot in de ergernis-roos! ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die van mij (15 jaar) was gisteren boos weggelopen en we hebben haar pas vanmorgen bij een vriendin gevonden. Soms verlang ik terug naar het pampertijdperk. ![]() |
|
![]() |
![]() |