![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of in Bulgarije, of in Roemenië, of in Hongarije ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Asielzoekers hebben het recht op opvang gedurende de tijd die men nodig heeft om te onderzoeken of ze recht hebben op asiel. En die opvang is er nu niet. Daar gaat het over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pericles : 29 oktober 2010 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zegt het maar hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Ik zie niet in wat daar vreemd aan is. Als ik vluchteling zou zijn, dan zou ik ook naar het land gaan waarvan ik denk dat ik het beste zal geholpen worden. Dat ze hier helemaal niet het beste geholpen worden, ontdekken ze pas achteraf natuurlijk. Als men werkelijk zou voorzien in opvang dan zou er al veel aantrekkingskracht verdwijnen. Die dwangsommen spreken natuurlijk bij asielzoekers even goed tot de verbeelding als bij velen hier. De realiteit is wel even anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals typisch is voor de linkse zelfverklaarde gutmenschen koopt ze haar geweten af door haar 'solidariteit' te verantwoorden met haar belastingbijdragen. De daad bij het woord voegen zit er uiteraard niet bij - zelfs niet voor de kinnekes de op straat dakloos zitten - nee, de maatschappij moet maar opdraaien voor haar altruistische dromerijen. Linkse gemakzucht. Geweten afgekocht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij sommigen de kost uit eigen zak willen betalen uiteraard. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom denk je dat wij langer moeten gaan werken?
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Belgische straten moeten wel de beste zijn om u neer te vleien, aangezien de dichtsbijzijnde europese staatsgrens waar asiel kan aangevraagd worden duizenden kilometers verder ligt.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() De asielprocedure kan in veel gevallen inderdaad korter, maar dat neemt niet weg dat men asielzoekers moet opvangen. En die opvang is helemaal niet zo moeilijk te organiseren als men laat uitschijnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() En een consequenter toepassing van de wet op het vlak van de uigeprocedeerden. Maar op dat vak hoor je de Edina's van deze wereld niet neuzelen over de toepassing van de wet hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waar ga je in godsnaam opvang BLIJVEN vinden? Je kan gewoonweg niet blijven en blijven en blijven en blijven en blijven en blijven en blijven nieuwe opvang zorgen voor iedereen die hier aankomt. Ik vind het ook erg dat mensen op straat moeten slapen maar wat wil je dan? Nu gaan ze kazernes gebruiken...de hotels zitten al vol...gewone opvangcentra zitten vol...wat is het volgende? En wie gaat dat allemaal blijven betalen? Dat gaat gewoonweg niet meer. Er gaat ooit een punt komen dat de werkende burger zegt "foert" ik ga ook doppen. Omdat je onderrand 80% moet afgeven aan belastingen.
Laatst gewijzigd door illwill : 29 oktober 2010 om 11:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() U kan de opvang zelf bij u thuis organiseren. Moet toch kunnen, een oproep bij de vrienden van de PVDA, de Spa, de Groenen, de PS. Ben je bang dat ze niet op uw solidariteitsoproep gaan ingaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...18&postcount=4 De dwangsommen lossen niks op..integendeel..er komt niet meer opvang bij, maar wel duizenden kandidaten.. Een duidelijk streng beleid voeren en publiekelijk kenbaar maken..dat is de enige oplossing.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
+ slechts 1 enkele kans om in beroep te gaan ivp tientallen keren + weren van economische gelukszoekers. Politieke vluchtelingen komen wel in aanmerking voor de asielprocedure. Laatst gewijzigd door Sunny : 29 oktober 2010 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als dat het geval zou zijn, zou onze huidige opvangcapaciteit geen enkel probleem vormen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien ontdekken de Edina's van deze wereld dan toch nog op tijd dat ze zich als een groene kikker langzaam laten opkoken. Ik herhaal mijn vraag: over hoeveel azielige zoekers gaat het? één miljard? twee miljard? drie miljard? vraagje twee: waar ga je de grens trekken? "we hebben er nu één miljard opgevangen dus nu nemen we er geen meer bij?" Geen antwoord van Edina.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |