![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 29 oktober 2010 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dit terzijde, het is dus racistisch om te veronderstellen dat een bepaalde bevolkingsgroep waar het verschijnsel weldegelijk het meest voorkomt, ook dat verschijnsel het meest toepast? of hoe wil je het uitleggen? Je mag wèl zeggen : zwarte afrikanen besnijden hun dochters, maar je mag niet zeggen: moslims besnijden hun dochters? Ook niet als de meeste islamitische zwart afrikanen hun dochters besnijden. Anders ben je racistisch bezig of zo? Zeggen dat katholieken op vrijdag geen vlees mogen eten is dus ook racistisch, omdat dit gebruik ondertussen is afgeschaft en omdat het in feite niet voortspruit uit een katholiek gebruik? Willen we ze dan ineens maar allemaal gaan aanklagen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het komt potverdomme alleen voor bij (voornamelijk ) moslims uit specifieke delen van Afrika...dat kan moeilijk een multicultureel probleem genoemd worden... Schandalig is dat links onmiddelijk met pek & veren klaar staat bij de pedopaters maar met geen woord rept over duizenden sexuele verminkingen in eigen land.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bij wie komt het dan volgens jou nog voor? Wie ondergaat de Faraonische besnijdenis denk je? De chinezen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier zie nog wat lesmateriaal.... http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrouwenbesnijdenis met kaart en al..de westhoek en zuid-limburg staan er niet bij.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Banneling
|
![]() Besnijdenis is een gebruik van een zeer groot aantal vooral negerstammen in noordelijk zwart Afrika. Ook christelijke landen in de regio besnijden hun vrouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem daarmee is nu dat vooral moslims niet gevoelig zijn voor de moderne argumenten om geen besnijdenis uit te voeren. Vooral de analfabete moslims baseren zich op hun heilig boekje dat ze als een orakel ondersteboven nemen en er dan een of andere bezweringsformule bij prevelen. Het zijn vooral de analfabete moslims die dus het slachtoffer zijn, omdat er effektief dus hadith bestaan waarbij mohammed het gebruik als aanbevelenswaardig heeft aangeduid. Niet de faraonische besnijdenis, want hij wou dat ze "niet te diep" sneden, hoe diep staat er wel niet bij vermeld. Indonesie is géén afrikaans land, toch is 99% van de vrouwen daar besneden, allemaal op aanraden van Mohammed en niet omdat het een animistisch gebruik was in die streken. Maar van mij mogen ze dus knippen en plakken en snijden �* volonté. Van mij geen racistische praat!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 oktober 2010 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat het de schuld is van de islam heb ik ook niet gezegd, dat ook daar de islam waardeloos is als moraliteitsverheffer is wel duidelijk... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik wel niet doe, is zitten pretenderen dat ik het toppunt van de evolutie ben omdat ik wcpapier gebruik en een KMO run. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Banneling
|
![]() Ik ben niet zo bescheiden dat ik iets anders zie dan walgelijke folteringen in een vrouwenbesnijdenis..dat is een achterlijk onmenswaardig gebruik...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of die veralgemening doelbewust gebeurt - bijvoorbeeld met het doel aan te zetten tot racisme - kan ik niet beoordelen. Ik ben ook geen voorstander van de wet Moureaux. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"zwarte afrikanen" is niet hetzelfde als ALLE zwarte afrikanen. Dé zwarte Afrikanen is niet hetzelfde als "zwarte afrikanen". een meervoud zonder lidwoord duidt de ONBEPAALDE hoeveelheid aan. wil zeker niet zeggen "alle" maar kan zijn "sommige" of "vele": ONBEPAALD dus.
|
![]() |
![]() |