![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze doen zichzelf dus niets tekort.
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, ze weten dan wel hoe laat het is.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een betere manier om al die domme zelfhaat-Vlamingen recht in het gezicht uit te lachen bestaat er gewoon niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() BDW zal met zijn bochtenwerk er wel voor zorgen dat ze verder kunnen
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat een aantal Vlaamse journalisten, die aanwezig waren op het feestje, ook zo'n uurwerk gekregen hebben,
want we lezen er niet veel over in Vlaamse gazetten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en het Blok, met zijn vettige randjes zich wentelend in de oppositie, zorgt er nog veel meer voor dat ze verder kunnen potverteren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() Is het niet, deels door de NVA, dat zij geen enkele kans krijgen om het te bewijzen, of zegt het CS u niets. Is men bang dat ze het niet kunnen of dat ze het weldegelijk kunnen (tot groot nadeel van de federale profiteurs), want dat is naast de eeuwigdurende levensverzekering voor de (s)linkse partijen, het enige doel van het CS
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 30 oktober 2010 om 11:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en als ik schreef dat ze zich wentelen in de oppositie, dan bedoel ik wel degelijk dat ze zelf er goed voor zorgen dat ze achter een veilig cordon mogen blijven. (en ik viseer hier enkel een aantal hoge piefen in het Belang; niet de 98 procent van hun kiezers)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, op zich niet veel. Maar voor een regio die moet bedelen om centen in een andere regio .....
![]() |
#12 |
Burgemeester
|
![]() Ja ik vind dit ook een faire prijs, want onlangs bestelde ons bedrijf horloges (om weg te geven aan de goeie medewerkers en klanten) en de prijs was in dezelfde aard...... €04.86 per stuk en daarbovenop een meerprijs van €01.22 voor de bedrukking in twéé kleuren.... alléé we hebben er zo'n 250 besteld en hadden een rekening (korting in mindering wegens grote bestelling van 250 stuks) van om en bij de € 1.300,50 of zoiets...... zouden ze bij onze vrienden in het zuiden de fout met de komma gemaakt hebben ???? 6,7 is dan algauw 67......
![]() Specificaties: Sportief analoog horloge met kleurrijke ABS band. Inclusief 1 knoopcelbatterij. Beschikbare kleur(en): wit, zwart, blauw & oranje. Afmeting artikel: 42,8 x 28 x 24,5 cm. Drukformaat: 15 x 15 mm. Minimale afname bedrukt: 25 stuks. Levertijd: 1-2 werkdagen (onbedrukt), 2-3 weken (bedrukt). http://www.multigift.be/products/Spo...loge-3505.html
Pecunia non olet! Laatst gewijzigd door DONG ZHUO : 30 oktober 2010 om 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil ook zo'n horloge
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()