![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Burger
|
![]() Je geeft daar als voorbeeld de rat. Nochtans is een rat zeer genotszuchtig, en uitermate vatbaar voor verslaving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Parlementslid
|
![]() Dat men het aantal misbruiken binnen en buiten de Kerk in verhouding moet bekijken en dan ligt het misbruik in de Kerk wel aanzienlijk hoger.
![]() |
#303 |
Minister-President
|
![]() Eens te meer word hier bewezen wat een meer dan walgelijke partij het VB is; totaal geen respect voor niets of niemand en dat zeg zeggen dat de uitspraken van Leonard verkeerd begrepen zijn maakt het nog walgelijker.... zodus Colen vind het dus normaal dat die oudere priesters niet moeten gestraft worden om hun vreselijke wandaden... en daar het VB daar nog niet op gereageerd heeft het ganse VB incluis.
Dat er hier ook weer zijn die homoseksualiteit en pedo's over dezelfde kam scheren tja.... doe maar door hoor maar desondanks kunnen homo's ondertussen toch trouwen hé, herinner me hier uit een ver verleden iemand die zei dat dit huwelijk er nooit zou komen... Het VB is gewoon nog altijd hetzelfde zoals altijd geweest: haatdragend tot en met.
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb gezocht naar cijfers hierover, maar ik heb er geen gevonden. Als u zo vriendelijk wilt zijn om mij ze even te tonen?
![]() |
#306 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het aantal keren dat misbruik door "priesters" in de media komt vergeleken met het aantal keren dat misbruik door leerkrachten of ouders in de media komt, is niet representatief. De media kiest gewoon voor het meest sensationele nieuws. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#308 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Banneling
|
![]() Paleokatholiek? Waar heb je dat misvormde woord vandaan gehaald?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Niet de gehele Katholieke Kerk (wat er nog van over is) keert zich tegen deze uitspraken) - Eerder betoogde ik al eens dat 'eigen volk' op veel steun/mededogen van het eigen volk kan rekenen. Bisschop Vangheluwe bv is niet alleen op vrije voeten maar geniet ook van een royale uitkering van het eigen volk. - Het goedpraten van misdaden door blanken is in veel gevallen staande politiek van het VB (en andere partijen). Alleen de gekleurde medemens kan immers crimineel zijn. En om af te sluiten: Misschien is het uitkotsen van mevrouw Coolen , door een groot gedeelte van de samenleving, ook wel de straf van god. Net zo goed als dat deze Coolen zal denken dat een opgerekte kinderaars een straf van god is. Deze g.o.d. is onfeilbaar nietwaar? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 31 oktober 2010 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mensen als Mgr. Leonard en Kardinaal Daneels horen mss. bij deze groep. Zijn misschien ook van het soort die eveneens, in hun medemensen geloven, vertrouwen, met de hoop dat deze zich zullen beteren en bekeren. Zij allen weten beslist dat het vlees zwak is en de kwade drang uiterst groot. Het kwaad dient te worden bestreden, echter wel met aangepaste en menslievende middelen! Is o.m. ook de reden waarom de doodstraf werd afgeschaft. Meer dan ooit ben ik blij voor het VB gestemd te hebben!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Banneling
|
![]() Idd , of het nu priesters ,onderwijzers of hottentotten waren . Het waren pedofielen en het trachten om deze onmensen hun straf te laten ontlopen is om te spugen ...... Laatst gewijzigd door Wisord : 31 oktober 2010 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Behalve blij mag je er ook trots op zijn .... [:sick] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn samenvatting:
de hoogste piefer van de kaloten kraamt daar maar woorden uit, waarvan hij achteraf moet zeggen dat ze verkeerd begrepen, uit hun context gerukt, enz. zijn. Wel, kan die man ('t is inderdaad geen m/v voor die functie) niet beter communiceren ?? Spreekt hij misschien een andere taal dan "zijn volk" ? Ik denk dat dat inderdaad het probleem is. Hij spreekt een taal die uitgaat van "ik heb gelijk". Wat betreft specifiek zijn ergerlijke opmerking over bejaarde criminelen, raad ik hem aan in zijn het reglement van inwendige orde van zijn eigen VZW (vereniging met Zeer groot winstbejag) op te zoeken: "geef aan de keizer (het gerecht) wat de keizer toekomt, ..."
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of begrijpt u gewoon niet zo goed Frans waardoor de brontekst voor u niet toegankelijk is? |
|
![]() |
![]() |